quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:04 schreef stan5374 het volgende:
Kickboks school zit vol met kans(loze)jongeren
En, heb je je verblijfsvergunning al?quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:12 schreef MacorgaZ het volgende:
Wie zit je te dissen swa, wil je fittie met ons ofzo
meer dan je denktquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:10 schreef Personan het volgende:
Ik ben zelf meer fan van traditioneel boksen maar daar word bijna nergens meer in Nederland beoefend
hahahaquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:07 schreef Penisbaard het volgende:
TS dacht even wat arme blanke jongetjes in elkaar te kunnen slaan maar moet het nu opnemen tegen stoere Ottomanen, lafaard.
Zo sterk zijn ze niet. Ze zijn alleen irritant. Met sparren gaan ze veel te hard door en als je iets even hard terug doet gaan ze zielig doenquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:07 schreef Penisbaard het volgende:
TS dacht even wat arme blanke jongetjes in elkaar te kunnen slaan maar moet het nu opnemen tegen stoere Ottomanen, lafaard.
Ga straattaal praten of leer turksquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:03 schreef Personan het volgende:
Ik word voetbal een beetje zat dus ik was van plan om een andere sport te beoefenen dus koos ik voor kickboksen. Enige probleem is dat het vol met kansjongeren zit en vooral allochtonen. Als hier nou een beetje normaal mee te communiceren was maar ze praten de hele tijd turks of straattaal.
Mee eens. TS aanpassen of oprotten.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:23 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ga straattaal praten of leer turks
Haha, ja, sinds ik geboren ben alquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:16 schreef Kriegel het volgende:
[..]
En, heb je je verblijfsvergunning al?
Die laatste regel vind ik geheel overbodig.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:30 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Haha, ja, sinds ik geboren ben al.
Ben dan ook geen Turk of Marokkaan
Ik vind de laatste regel een simpele uiting van mijn hekel aan Turken en Marokkanen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:38 schreef beverton het volgende:
[..]
Die laatste regel vind ik geheel overbodig.
kusjes,
Veldmuis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |