de jouwequote:
"ArTiC, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Euhhm hoe geef ik hier nu een politiek/vrouw correct antwoord op?
het mysteriequote:Op vrijdag 25 september 2009 19:19 schreef Juup© het volgende:
Jij hebt haar niet eens in het echt gezien
Voor jou welquote:
de rest van de wereld doet dat alquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik jou gelijk geven
Juup, kerel, dr zijn maar verrekt weinig vrouwen die na een bevalling in oude staat terugkeren.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Voor jou wel
Ik ben blij dat ik geen vrouw ben, als je bevallen bent kan het ontzwangeren net zo lang duren als de zwangerschap. 9 maanden doen over het lichaam weer terug in de staat van voor de zwangerschap te krijgen, moet er niet aan denken.
ik heb teveel nieuwe muziek gedownload om naar bed te gaan.quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
Juup, kerel, dr zijn maar verrekt weinig vrouwen die na een bevalling in oude staat terugkeren.
Wake up manLook around..
zit het dak erop? Laatste laagje op de parketvloer?quote:Op zaterdag 26 september 2009 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ahoy![]()
net laatste laagje op de vloer gesmeerd, om 11:00 kommen ze voegen
Parketvloer? Whehehehequote:Op zaterdag 26 september 2009 09:22 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
zit het dak erop? Laatste laagje op de parketvloer?
en het dak? En pics?quote:Op zaterdag 26 september 2009 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Parketvloer? Whehehehe
Hout mag er pas over 8 weken in
Zeker, daar ben ik zoooo blij omquote:Op zaterdag 26 september 2009 09:52 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Jullie hebben wel echt geluk met het weer.
Van de andere kant is een binnenzwembad ook leuk.quote:Op zaterdag 26 september 2009 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeker, daar ben ik zoooo blij om
quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:45 schreef Inu het volgende:
Utrecht is echt saai uitgaan als je niet naar een specifiek feestje gaatWe zijn geeindigd bij een of andere tent met de vaagste muziek ooit... gelukkig wist niemand hoe je erop moest bewegen behalve de DJ
gewoon! omdat het kan!quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:40 schreef ArTiC het volgende:
je map met downloads doorspitten pffff
bij sommige dingen denk ik echt: waarom
Daar heb ik idd ook goede avonden gehadquote:Op zaterdag 26 september 2009 12:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, als je eenmaal helmond gewend bent
yes!quote:
wat was er zo goed aan?quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:50 schreef Inu het volgende:
[..]
Daar heb ik idd ook goede avonden gehadMaar Krakow was nog steeds het beste uitgaan dat ik ooit heb gedaan
wat denk je, daar ligt de man vrouw verhouding op 10-1quote:
Was vast een samenkomst van dingen, maar we waren met een leuke groep, leuke tent gevonden met leuke muziek en leuke mensenquote:
In Eindhoven toch ookquote:Op zaterdag 26 september 2009 12:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
wat denk je, daar ligt de man vrouw verhouding op 10-1
hmmmmquote:Op zaterdag 26 september 2009 12:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
wat denk je, daar ligt de man vrouw verhouding op 10-1
okayquote:Op zaterdag 26 september 2009 12:56 schreef Inu het volgende:
[..]
Was vast een samenkomst van dingen, maar we waren met een leuke groep, leuke tent gevonden met leuke muziek en leuke mensenHeb me echt geen moment verveeld terwijl ik normaal bij uitgaan soms toch wel ff genoeg heb van alles ofzo
Mij boeit het geen ene zakquote:Op zaterdag 26 september 2009 02:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
Juup, kerel, dr zijn maar verrekt weinig vrouwen die na een bevalling in oude staat terugkeren.
Wake up manLook around..
meow...quote:
Wel betaald toch hè?quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb teveel nieuwe muziek gedownload om naar bed te gaan.
heb je nou de hele ochtend over deze messcherpe reply moeten nadenken?quote:
Nee ben net wakkerquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
heb je nou de hele ochtend over deze messcherpe reply moeten nadenken?
Eigen schuld hier, heb bier en wijn door elkaar gedronken... maar eigenlijk alleen hoofdpijn, als ik misselijk zou zijn zou ik echt mn bed niet meer uitkomenquote:
nachtdienst gehad?quote:
ik had ook nachtdienst, juup, maar dan zonder krijsende larfquote:
Doet mij denken aan de klusturk die stage liep bij een van mijn ex-werkgevers. Werkgever had een splinternieuwe BMW 7 serie (2 weken oud) en vroeg klusturk om deze te wassen. Dat deed de jongeman ook, maar met een harde borstel die nog eens vol zand zat ookquote:Op zaterdag 26 september 2009 12:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
Ziet er goed uit
TIP gebruik geen schuursponsje om je daklicht te cleanen. Diegene die dat 2 weken gelee bij ons deed mag nu een nieuwe koepel laten aanrukselen
Niet echt, maar mevrouw wilde vanmorgen vroeg na het voeden niet meer doorslapen, dus ik heb een tijd wakker gelegen vooraleer ik weer in slaap viel. ben nog moe maar krijgen zo meteen helaas bezoekquote:
quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:07 schreef Inu het volgende:
[..]
Ok, ik heb normaal gesproken geen last van een kater
Waarom moet een stagiair de auto van de baas wassen? Stage loop je om iets te leren, niet om kutklusjes uit te voeren...quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:12 schreef Juup© het volgende:
Even hier posten maar:
[..]
Doet mij denken aan de klusturk die stage liep bij een van mijn ex-werkgevers. Werkgever had een splinternieuwe BMW 7 serie (2 weken oud) en vroeg klusturk om deze te wassen. Dat deed de jongeman ook, maar met een harde borstel die nog eens vol zand zat ookWerkgever was not amused, gelukkig heeft de garage alle krassen kunnen wegpoetsen.
gewoon in slaap vallen tijdens het bezoekquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niet echt, maar mevrouw wilde vanmorgen vroeg na het voeden niet meer doorslapen, dus ik heb een tijd wakker gelegen vooraleer ik weer in slaap viel. ben nog moe maar krijgen zo meteen helaas bezoek
Er was even geen werk op dat moment voor de jongeman, en hij vondt het wel leuk om de auto van de baas te mogen wassen. Alleen de baas naderhand nietquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:14 schreef Inu het volgende:
[..]
Waarom moet een stagiair de auto van de baas wassen? Stage loop je om iets te leren, niet om kutklusjes uit te voeren...
jawel inu, dat soort dingen horen er nu eenmaal bij, je kunt niet vroeg genoeg leren je baas' kont te kussen, je weetsquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:14 schreef Inu het volgende:
[..]
Waarom moet een stagiair de auto van de baas wassen? Stage loop je om iets te leren, niet om kutklusjes uit te voeren...
quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gewoon in slaap vallen tijdens het bezoek
Zeker als allochtone minderheidquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
jawel inu, dat soort dingen horen er nu eenmaal bij, je kunt niet vroeg genoeg leren je baas' kont te kussen, je weets
Een bedrijf dat zo omgaat met stagiaires zou ik niet willen werken... gelukkig ben ik over een week weer gewoon netjes ambtenaarquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
jawel inu, dat soort dingen horen er nu eenmaal bij, je kunt niet vroeg genoeg leren je baas' kont te kussen, je weets
ja...want ambtenaren doen uitsluitend nuttig werkquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:26 schreef Inu het volgende:
[..]
Een bedrijf dat zo omgaat met stagiaires zou ik niet willen werken... gelukkig ben ik over een week weer gewoon netjes ambtenaar
In elk geval wel waarvoor ze aangenomen zijnquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...want ambtenaren doen uitsluitend nuttig werk
Jij bent verwend (maar ik vind wel dat jij gelijk hebtquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:26 schreef Inu het volgende:
[..]
Een bedrijf dat zo omgaat met stagiaires zou ik niet willen werken... gelukkig ben ik over een week weer gewoon netjes ambtenaar
quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...want ambtenaren doen uitsluitend nuttig werk
irritant zijn?quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:29 schreef Inu het volgende:
[..]
In elk geval wel waarvoor ze aangenomen zijn
alwaar jij ook gewoon butt kust when necessaryquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:26 schreef Inu het volgende:
[..]
Daar hoef ik geen ambtenaar voor te zijnquote:
Ja, mijn ex-baas is de beste ooitquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij bent verwend (maar ik vind wel dat jij gelijk hebt).
Reis en verblijfkosten worden vergoed als zijnde het mogen aanschouwen van de goddelijke Juup© en DuchessX incl. verse dochter.quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
Been there done that, niet mijn type leven, wat een stelletje langzame ongemotiveerde rakkers zijn dat toch (dat was hier bij de gemeente iig zo)quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:29 schreef Inu het volgende:
[..]
In elk geval wel waarvoor ze aangenomen zijn
Jij kent mij nietquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
alwaar jij ook gewoon butt kust when necessary
zo werkt het nu eenmaal.
wil je hoger op, kruip je am beste of onder het buro of was je de auto.
ik fikste de PC van mijn baas thuis en sloot zijn audio/video aan toen ik nog stage liepquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
Ik was dus echt geen auto's. Gewoon niet, punt.
Ik heb een hele andere ervaring met werken voor de overheid. Zelden zo´n groep gemotiveerde, gepassioneerde mensen meegemaakt. >Daar kan geen van mijn commerciele werkervaringen aan tippenquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
Been there done that, niet mijn type leven, wat een stelletje langzame ongemotiveerde rakkers zijn dat toch (dat was hier bij de gemeente iig zo)
doe mij maar een zakelijke instelling ipv dat lame ambtenaar gedoe, maar misschien dat het jou wel past. dan is dat natuurlijk
you will comply my dear apprenticequote:Op zaterdag 26 september 2009 13:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Jij kent mij nietIk ga niet kontkussen, gewoon nooit. Ik doe gewoon mijn best en geef aan dat ik hogerop wil en als dat niet erkent wordt dan is dat kut, maar ik ga niet slijmen. Een bedrijf waarbij je zoiets moet doen om te komen waar je wil ipv goed werk laten zien is voor mij toch geen goede plek
Dat dus.quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Jij kent mij nietIk ga niet kontkussen, gewoon nooit. Ik doe gewoon mijn best en geef aan dat ik hogerop wil en als dat niet erkent wordt dan is dat kut, maar ik ga niet slijmen. Een bedrijf waarbij je zoiets moet doen om te komen waar je wil ipv goed werk laten zien is voor mij toch geen goede plek
Ik wil gewoon bij de KB werkenquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
Been there done that, niet mijn type leven, wat een stelletje langzame ongemotiveerde rakkers zijn dat toch (dat was hier bij de gemeente iig zo)
doe mij maar een zakelijke instelling ipv dat lame ambtenaar gedoe, maar misschien dat het jou wel past. dan is dat natuurlijk
Volgens mij is overheid ook heel anders dan gemeente. Overheid is veel lastiger binnen te komen, dus als je er eenmaal zit dan werk je je ook uit de naad om te laten zien wat je kuntquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb een hele andere ervaring met werken voor de overheid. Zelden zo´n groep gemotiveerde, gepassioneerde mensen meegemaakt. >Daar kan geen van mijn commerciele werkervaringen aan tippen
Waarom stap jij dan een gemeente binnen? Om niets te doen?quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:35 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar een gemeente stap ik idd ook niet binnen om te werken
meestal om m'n paspoort te verlengen...quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Waarom stap jij dan een gemeente binnen? Om niets te doen?
gemeente is idd anders, als ik bij overheden kom zie ik ook alleen maar gemotiveerde mensen werken cq aanwezig zijn.quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:36 schreef Inu het volgende:
[..]
Volgens mij is overheid ook heel anders dan gemeente. Overheid is veel lastiger binnen te komen, dus als je er eenmaal zit dan werk je je ook uit de naad om te laten zien wat je kunt
Of rijbewijs...quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
meestal om m'n paspoort te verlengen...
Ambtenarij behelst 100 keer meer dan alleen gemeentesquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
gemeente is idd anders, als ik bij overheden kom zie ik ook alleen maar gemotiveerde mensen werken cq aanwezig zijn.
Aanwezigheid is al voldoende voor jou?quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
gemeente is idd anders, als ik bij overheden kom zie ik ook alleen maar gemotiveerde mensen werken cq aanwezig zijn.
Of een VOG...quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
of een uittreksel van het bevolkingsregister...
no shit sherlock ;')quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ambtenarij behelst 100 keer meer dan alleen gemeentes
ja die zijn hot tegenwoordigquote:
doe maar betijds, sommige onderdelen houden tegenwoordig de start tegen tot ie rond is.quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:42 schreef Inu het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik ook weer een nieuwe halen straks idd...
Ze hebben er nog eentje van vorig jaar, maar ben er nu 3 maanden uitgeweest... En ik heb hun formulier nodig om hem aan te vragen..quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
doe maar betijds, sommige onderdelen houden tegenwoordig de start tegen tot ie rond is.
Al zie je er nou niet echt als een tokkie uit
neu, dan maggut geen probleem zijn.quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:45 schreef Inu het volgende:
[..]
Ze hebben er nog eentje van vorig jaar, maar ben er nu 3 maanden uitgeweest... En ik heb hun formulier nodig om hem aan te vragen..
Jij wacht op het kussengevecht in lingerie?quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:46 schreef FUFR het volgende:
ik heb gisteravond nog 3 liter sangria gemaakt.. de dames hadden daar vanavond zin in.
Toen iedereen naar bed was heb ik nog een beetje likeur toegevoegd. Gewoon voor de smaak
* vanavond popcorn pakt en op een afstandje klaar zit met de camera.
zou ik ook doenquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:49 schreef Inu het volgende:
[..]
Jij wacht op het kussengevecht in lingerie?
nee, wijze wijnse praat als ze halverwege de pan met Sangria zijnquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:49 schreef Inu het volgende:
[..]
Jij wacht op het kussengevecht in lingerie?
Dubstep?quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:45 schreef Inu het volgende:
Utrecht is echt saai uitgaan als je niet naar een specifiek feestje gaatWe zijn geeindigd bij een of andere tent met de vaagste muziek ooit... gelukkig wist niemand hoe je erop moest bewegen behalve de DJ
Nee, daar kan ik nog wel wat mee... hier kon je niet meer op dan stilstaan en je hoofd op en neer bewegenquote:
quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:46 schreef FUFR het volgende:
ik heb gisteravond nog 3 liter sangria gemaakt.. de dames hadden daar vanavond zin in.
Toen iedereen naar bed was heb ik nog een beetje likeur toegevoegd. Gewoon voor de smaak
* vanavond popcorn pakt en op een afstandje klaar zit met de camera.
PVV stemmer!quote:
Wie? Hij of ik?quote:
Jijquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:36 schreef Inu het volgende:
[..]
Wie? Hij of ik?
Ik snap echt niet hoe sommige mensen zichzelf zo vrijwillig voor schut willen zetten
dat is het ookquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:24 schreef Juup© het volgende:
Evi vond de bieb gisteren maar slaapverwekkend
[ afbeelding ]
dat zijn alle vrouwen, na de sex ben ik dood moequote:Op zaterdag 26 september 2009 19:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Inu denkt er anders over, of zou zij soms ook slaapverwekkend zijn?
quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:18 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
dat zijn alle vrouwen, na de sex ben ik dood moe
Als ik over de dingen praat die ik doe als ik een bibliotheek bezoek vinden de meeste mensen me waarschijnlijk idd slaapverwekkendquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Inu denkt er anders over, of zou zij soms ook slaapverwekkend zijn?
quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:52 schreef Inu het volgende:
[..]
Als ik over de dingen praat die ik doe als ik een bibliotheek bezoek vinden de meeste mensen me waarschijnlijk idd slaapverwekkend
vertel eens wat...ik wil slapenquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:52 schreef Inu het volgende:
[..]
Als ik over de dingen praat die ik doe als ik een bibliotheek bezoek vinden de meeste mensen me waarschijnlijk idd slaapverwekkend
Er was eens een kleine boerendochter en zij heette L.... Op een dag kwam de boerendochter een boerenjongen tegen uit Eindhoven. Het klikte goed tussen die 2, en als gauw kocht de boerendochter een prullenbaklamp voor haar uitzet. Tevens kocht de boerendochter voor de boerenjongen een Volvo lamp. En zij leefden nog lang en gelukkigquote:
mijne ookquote:Op zondag 27 september 2009 02:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk gaan slapen, maar mijn hoofd is zo druk
babbiesquote:Op zondag 27 september 2009 02:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik waarschijnlijk wakker geblèrd word als ik net slaap
toch wel ja?quote:
klinkt spannender dan het isquote:Op zondag 27 september 2009 02:47 schreef Juup© het volgende:
Ga toch maar slapen onder het genot van een samengeperst poeder
F5'ertquote:
je moet watquote:
quote:Op zondag 27 september 2009 02:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Er was eens een kleine boerendochter en zij heette L.... Op een dag kwam de boerendochter een boerenjongen tegen uit Eindhoven. Het klikte goed tussen die 2, en als gauw kocht de boerendochter een prullenbaklamp voor haar uitzet. teven kocht de boerendochter voor de boerenjongen een Volvo lamp. En zij leefden nog lang en gelukkig
ik zie het al...een babyquote:
HEB IK NIETquote:Op maandag 28 september 2009 09:55 schreef FUFR het volgende:
Goedemorgen
ik ben zojuist aangekomen op die werk
arme jongenquote:
quote:
Nog geen idee, denk naar de kapper en zulks en 's avonds natuurlijk naar Levi.quote:
quote:Op maandag 28 september 2009 10:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nog geen idee, denk naar de kapper en zulks en 's avonds natuurlijk naar Levi.
Kom jij nou ook nog efkes een drankje drinken daar?
quote:Op maandag 28 september 2009 10:41 schreef Inu het volgende:
Wat een heerlijk weer was het gisterHet voelde weer bijna als zomer
Good for you!quote:Op maandag 28 september 2009 12:45 schreef Inu het volgende:Nog een vriendin heeft een baan
Binnen 2 weken bijna al mijn vriendinnen en ik aan het werk
Jaquote:Op maandag 28 september 2009 12:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
Good for you!![]()
dan is het doelloos rondhangen met je matties (v) op het station en omstreken eindelijk voorbij!
racen op industrieterreinen enzoquote:Op maandag 28 september 2009 12:48 schreef Inu het volgende:
[..]
Jamaar deze krijgt als enige van ons een lease auto, dus dan kunnen we in het weekend doelloos rondkarren
RIP aan de stekjesquote:
rip aan de poesels!quote:
is er weer een BBQ?quote:
Ja, maar deze is net nieuw.quote:Op maandag 28 september 2009 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Huilie, heb je mijn plantenfoto gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op maandag 28 september 2009 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
NSFM (not suitable for men)Kut, toch gelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
NSFM (not suitable for men)ok, dit was echt niet voor ons bedoeld...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan likt BB m toch effe schoon?
Een echte zeeman....Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
ik denk: ik wacht wel ff tot er toch iemand kijktquote:
dat wordt nix meer vanavondquote:
Dik het nog ff aan joh.quote:Op maandag 28 september 2009 16:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
ok, dit was echt niet voor ons bedoeld...![]()
Een echte zeeman....
Hier krijg ik spontaanquote:Op maandag 28 september 2009 16:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
Een echte zeeman....
ben benieuwd hoe lang jullie er mee bezig zijn..quote:Op maandag 28 september 2009 16:55 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Vanavond de motor uit de golf pakken.
hey, niemand heeft gezegd dat je het moest lezen.quote:Op maandag 28 september 2009 16:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hier krijg ik spontaanvan.
![]()
voor SQ, is niet leuk!
quote:
Warningz. You had 'emquote:Op maandag 28 september 2009 16:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
Een echte zeeman....
hier konden we niet omheenquote:Op maandag 28 september 2009 16:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
hey, niemand heeft gezegd dat je het moest lezen.
ooit een man meegemaakt die de handleiding van een TV ofzo leest voordat ie die TV aansluit?quote:
zegt iets over jou dit.... jij durft niet te kijken.quote:Op maandag 28 september 2009 16:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ooit een man meegemaakt die de handleiding van een TV ofzo leest voordat ie die TV aansluit?
dit is hetzelfde
Dat is ook het beste.quote:Op maandag 28 september 2009 16:59 schreef -moppie- het volgende:
[..]
zegt iets over jou dit.... jij durft niet te kijken.
inmiddels wel gedaan...wist wel waar het om ging door het commentaar van de FUFquote:Op maandag 28 september 2009 16:59 schreef -moppie- het volgende:
[..]
zegt iets over jou dit.... jij durft niet te kijken.
Nee, dat heb ik nooit. Alleen die zooiquote:Op maandag 28 september 2009 16:58 schreef -moppie- het volgende:
Heb je ook de bijbehorende buikpijn etc.?
Dat is dan weer fijn... maar uh, 2 weken?!quote:Op maandag 28 september 2009 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik nooit. Alleen die zooi
Ik ga er maar ff vanuit dat het er niet uitstroomt.quote:Op maandag 28 september 2009 17:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat is dan weer fijn... maar uh, 2 weken?!
Straks heb je bloedarmoede
Ik denk dat mijn lijf het opspaartquote:Op maandag 28 september 2009 17:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
euh...schatje?quote:Op maandag 28 september 2009 17:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
whehehequote:Op maandag 28 september 2009 17:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
euh...schatje?
je weet dat bloedarmoede niet betekend dat je een tekort aan bloed hebt he?
Holy crap, nee zo erg is het niet hoorquote:Op maandag 28 september 2009 17:09 schreef -moppie- het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bloedarmoede
http://www.gezondheidsplein.nl/aandoeningen/111/bloedarmoede.htmlquote:
quote:De meest voorkomende oorzaken van bloedarmoede zijn een ijzertekort door overmatig bloedverlies (door letsel, operatie, bevalling of zware menstruatie), verkeerde voeding of het onvermogen om ijzer uit voedsel op te nemen. Andere oorzaken zijn; het vroegtijdig kapotgaan van rode bloedcellen (hemolytische bloedarmoede); vitamine B12 gebrek (pernicieuze anemie); en de erfelijke problemen van sikkelcel-anemie en thalassemie. Aplastische bloedarmoede is het gevolg van het niet kunnen aanmaken van rijpe, rode bloedcellen door de beenmergcellen. Deze vorm wordt meestal veroorzaakt door (giftige) chemicali"n (bijvoorbeeld benzeen) of door straling.
Bloedarmoede is dus niet het hebben van "te weinig" bloed, zoals wel eens gedacht wordt.quote:Op maandag 28 september 2009 17:09 schreef -moppie- het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bloedarmoede
Volgens het gezondheidplein wel/ook.quote:Op maandag 28 september 2009 17:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Bloedarmoede is dus niet het hebben van "te weinig" bloed, zoals wel eens gedacht wordt.
Laten we zo zeggen, als je te weinig bloed hebt, heb je bloedarmoede.quote:Op maandag 28 september 2009 17:16 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Volgens het gezondheidplein wel/ook.
lekker hendigquote:Op maandag 28 september 2009 17:16 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Volgens het gezondheidplein wel/ook.
en je bent 8 eicellen kwijtquote:Op maandag 28 september 2009 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Laten we zo zeggen, als je te weinig bloed hebt, heb je bloedarmoede.
Als je bloedarmoede hebt, heb je niet per definitie te weinig bloed
Preciesquote:Op maandag 28 september 2009 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Laten we zo zeggen, als je te weinig bloed hebt, heb je bloedarmoede.
Als je bloedarmoede hebt, heb je niet per definitie te weinig bloed
Ik eet elke dag een ziggobanaanquote:
wel radijsjes?quote:Op maandag 28 september 2009 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik eet elke dag een ziggobanaan![]()
Behalve op maandag, want dan zijn er geen banananananen
Dan maar bountyquote:Op maandag 28 september 2009 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik eet elke dag een ziggobanaan![]()
Behalve op maandag, want dan zijn er geen banananananen
NSFM (not suitable for men)KindertjestijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 september 2009 18:35 schreef ArTiC het volgende:
grrrr
mijn PC is stout...windows 7 32bit erop gegooid omdat er geen 64bit driver voor mijn printer was
nu heb ik 2 geluidskaarten (1 voor normale speakertjes/headset en 1 met digital out naar de A/V receiver)...hij pakt ze niet allebei....installeer ik de driver van de ene dan verdwijnt de andere geluidskaart spontaan![]()
voorheen werkte het
quote:Op maandag 28 september 2009 18:09 schreef Inu het volgende:
SQ, tis toch stiekem ook wel een beetje goed nieuws?Maar ik heb het ook ooit gehad en ik werd er idd ook strontziek van
Nu weer even een NSFM en nu hopen dat ze zich er wel aan houden
JA HALLOOOOOO!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
open ff een KLB-Vrouw topique, please!
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
net goed, windows-meeloperquote:Op maandag 28 september 2009 18:35 schreef ArTiC het volgende:
grrrr
mijn PC is stout...windows 7 32bit erop gegooid omdat er geen 64bit driver voor mijn printer was
nu heb ik 2 geluidskaarten (1 voor normale speakertjes/headset en 1 met digital out naar de A/V receiver)...hij pakt ze niet allebei....installeer ik de driver van de ene dan verdwijnt de andere geluidskaart spontaan![]()
voorheen werkte het
Dan mag er ook niet meer over kinderen, computers, drugs, alcohol, uitgaan en auto's gepraat wordenquote:Op maandag 28 september 2009 18:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
JA HALLOOOOOO!
open ff een KLB-Vrouw topique, please!
Dat is heel wat anders en niet zo viesquote:Op maandag 28 september 2009 18:41 schreef Inu het volgende:
[..]
Dan mag er ook niet meer over kinderen, computers, drugs, alcohol, uitgaan en auto's gepraat worden
in XP kun je helemaal niet hendig wisselen tussen audiokaarten...in Vista/7 is dat 2x klikkenquote:Op maandag 28 september 2009 18:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
net goed, windows-meeloper
XP is veel beterder
maak m anders dual boot. een voor de ene GK... enz![]()
Kinderen doen zulke vieze dingen en alcohol en drugs helpen ook wel bij volwassenenquote:Op maandag 28 september 2009 18:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders en niet zo vies
das niet zo heel erg, maar meisjes moeten leuke dingen over hun mooie en frisse voorbips zeggen, niet zulks vieze taal als jij en Stormfoef doenquote:Op maandag 28 september 2009 18:41 schreef Inu het volgende:
[..]
Dan mag er ook niet meer over kinderen, computers, drugs, alcohol, uitgaan en auto's gepraat worden
quote:Op maandag 28 september 2009 18:53 schreef Inu het volgende:
[..]
Kinderen doen zulke vieze dingen en alcohol en drugs helpen ook wel bij volwassenen
quote:Op maandag 28 september 2009 18:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
das niet zo heel erg, maar meisjes moeten leuke dingen over hun mooie en frisse voorbips zeggen, niet zulks vieze taal als jij en Stormfoef doen
Hoort er allemaal bij hoorquote:Op maandag 28 september 2009 18:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
das niet zo heel erg, maar meisjes moeten leuke dingen over hun mooie en frisse voorbips zeggen, niet zulks vieze taal als jij en Stormfoef doen
Wij hebben weer andere dingenquote:Op maandag 28 september 2009 18:59 schreef Inu het volgende:
[..]
Hoort er allemaal bij hoorwees blij dat jullie het niet hebben...
I wonquote:Op maandag 28 september 2009 18:35 schreef ArTiC het volgende:
grrrr
voorheen werkte het
Mannen hebben daar ook een handje van hoorquote:Op maandag 28 september 2009 19:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het moeten aanhoren van vrouwenproblemen. Oh nee, dat is erger.
Ja, zoiets heet sterilisatie. Heeft alleen als nadeel dat je vervroegd de overgang ingaat tenzij je hormonen gaat slikken maar die zorgen dan weer voor menstruatie (of iig de problemen en effecten er van)quote:Op maandag 28 september 2009 19:06 schreef Inu het volgende:
[..]
Mannen hebben daar ook een handje van hoorVooral als ze ziek zijn
Als je nou geen kinderen wil, zouden ze dan iets kunnen doen in het ziekenhuis waardoor je ook nooit meer ongesteld wordt? Dat lijkt me nou zo erg, dat je dan jarenlang ongesteld moet zijn terwijl je er nooit gebruik van gaat maken
quote:
quote:Na de sterilisatie heb je normale menstruaties, zoals je ze had voordat je een anticonceptiemethode gebruikte. De hormoonspiegels veranderen namelijk niet of nauwelijks door de ingreep. Sommige vrouwen hebben last van een langere en heviger menstruatie.
20 jaar lang geen stopweek nemen met de pilquote:Op maandag 28 september 2009 19:06 schreef Inu het volgende:
[..]
Mannen hebben daar ook een handje van hoorVooral als ze ziek zijn
Als je nou geen kinderen wil, zouden ze dan iets kunnen doen in het ziekenhuis waardoor je ook nooit meer ongesteld wordt? Dat lijkt me nou zo erg, dat je dan jarenlang ongesteld moet zijn terwijl je er nooit gebruik van gaat maken
Correct, ik bedoel dus ook een gehele verwijderen van alles van binnen bij de vrouw of te wel een castratie o.i.d..quote:
Ah ja, maar dat is wel heel drastisch...quote:Op maandag 28 september 2009 19:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Correct, ik bedoel dus ook een gehele verwijderen van alles van binnen bij de vrouw of te wel een castratie o.i.d..
Lijkt me niet heel gezondquote:Op maandag 28 september 2009 19:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
20 jaar lang geen stopweek nemen met de pil
Beiden niet echt gezond voor een gezonde jongedame denk ikquote:Op maandag 28 september 2009 19:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Ah ja, maar dat is wel heel drastisch...
[..]
Lijkt me niet heel gezond
geen mentruatie is ook niet gezondquote:Op maandag 28 september 2009 19:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Ah ja, maar dat is wel heel drastisch...
[..]
Lijkt me niet heel gezond
Hangt er vanaf, na een sterilisatie wordt het eitje gewoon opgenomen door het lichaam en is er verder niets aan de hand.quote:Op maandag 28 september 2009 19:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
geen mentruatie is ook niet gezond
Geen seks ook nietquote:Op maandag 28 september 2009 19:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
geen mentruatie is ook niet gezond
waar maken ze zich druk om..die paar dagen per maandquote:Op maandag 28 september 2009 19:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, na een sterilisatie wordt het eitje gewoon opgenomen door het lichaam en is er verder niets aan de hand.
ik ben kerngezondquote:
quote:Op maandag 28 september 2009 19:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
waar maken ze zich druk om..die paar dagen per maand
voor mannen is het erger...een week niet batsenquote:
Jullie kunnen iig nog ontvangen, wij niet eensquote:Op maandag 28 september 2009 19:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
voor mannen is het erger...een week niet batsen
ontvangen?quote:Op maandag 28 september 2009 19:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Jullie kunnen iig nog ontvangen, wij niet eens
Zoals de reclame van Always al aangeeft:quote:Op maandag 28 september 2009 19:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
waar maken ze zich druk om..die paar dagen per maand
quote:Op maandag 28 september 2009 19:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Jullie kunnen iig nog ontvangen, wij niet eens
ik was bang dat je iets anders bedoeldequote:
Ja, smerigquote:Op maandag 28 september 2009 19:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ongesteld zijn wil niet zeggen dat je geen seks kunt hebben
Volgens mij wil ik niet weten watquote:Op maandag 28 september 2009 19:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik was bang dat je iets anders bedoelde
Ik heb sowieso toch geen seks nuquote:Op maandag 28 september 2009 19:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Maar het kan wel, dus niet klagenGewoon ogen dicht doen
![]()
Valt ook wel mee hoorquote:Op maandag 28 september 2009 19:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat doe jij zelf, interesse zat denk ik zo![]()
idd..mannen kunnen daar dood aan gaanquote:
jullie ook, zie maar aan deze meneerquote:
quote:
Heb je hier de hele avond over gedaan?quote:Op maandag 28 september 2009 22:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
jullie ook, zie maar aan deze meneer
[ afbeelding ]
quote:
En je neusquote:Op maandag 28 september 2009 19:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Maar het kan wel, dus niet klagenGewoon ogen dicht doen
![]()
Mogguh,quote:Op dinsdag 29 september 2009 08:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En je neus
Prima hoor, seks, maar dan wel op de laatste dag, niet als het er nog met klodders uit komt
Ja precies... als je geen Always Ultra Long meer nodig hebtquote:Op dinsdag 29 september 2009 08:21 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Mogguh,
Alleen op de laatste dag als het per druppel gaat en dan onder de douche
Die heb ik nooit nodig.... doe mijn maar OB met vleugelsquote:Op dinsdag 29 september 2009 08:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja precies... als je geen Always Ultra Long meer nodig hebt
tuurlijkquote:Op dinsdag 29 september 2009 08:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Die heb ik nooit nodig.... doe mijn maar OB met vleugels![]()
![]()
Alles goed SQ?
quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 08:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En je neus
Prima hoor, seks, maar dan wel op de laatste dag, niet als het er nog met klodders uit komt
Zij liever dan ik.quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:17 schreef -moppie- het volgende:
Iemand nog iets leuks meegemaakt ofzo?
Nog 2 dagen en dan is Levi 2 huizenbezitter![]()
Ik maak elke dag iets leuks meequote:Op dinsdag 29 september 2009 09:17 schreef -moppie- het volgende:
Iemand nog iets leuks meegemaakt ofzo?
Nog 2 dagen en dan is Levi 2 huizenbezitter![]()
ik hoef er maarquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:21 schreef Juup© het volgende:
ArTiC!!! Man huwt 4 vrouwen tegelijk
Ga verhuizen
tot 12 uur? dan is het lunchquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
tot hoe laat kan dat?
overigens nog nooit gedaan, is het ontbijt beter dan de zweedse ballen?
Tot half 11. En het zijn gewoon broodjes met beleg en koffie voor 50 centquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
tot hoe laat kan dat?
overigens nog nooit gedaan, is het ontbijt beter dan de zweedse ballen?
Er is hier echt nergens een bejaardentehuis in de buurt, dus ben benieuwd hoeveel er dan zullen zitten... Het is ook minimaal 15 minuten lopen vanaf de tram, dus rollatormensen kunnen dat al nietquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Sterkte tussen de klapperende gebitten.
Wat doen?quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:39 schreef Juup© het volgende:
Straks maar weer eens naar het GGzE.
Studerenquote:
Mijn doelen zijn om assistent te worden mbt het geven van cursussen en opleidingen en om een brug te slaan tussen hulpverlener en cliënt omdat een hulpverlener vaak vanuit "het boekje" denkt en niet begrijpt wat de cliënt bedoeld of nodig heeft.quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
StuderenSinds 2 weken komen er 11 mensen bijeen (waaronder ik) om te inventariseren wat er verbeterd kan worden binnen het GGzE mbt de hulpverlening aan mensen die autisme hebben of er mee te maken hebben. Wij vormen een werkgroep en hebben van het GGzE nagenoeg alle vrijheden om te onderzoeken en adviseren. Wij zijn nu bezig om elkaar te leren kennen en te inventariseren waar een ieder vind of denkt dat er problemen zijn of kunnen ontstaan, en tevens zijn wij aan het kijken wat een ieder zou willen betekenen binnen het GGzE. Als dat allemaal uitgezocht is gaan wij bepaalde doelen stellen en daar cursussen, handleidingen, ondersteuning e.d. voor opmaken.
Nee, I was busyquote:Op maandag 28 september 2009 22:52 schreef Inu het volgende:
[..]
Heb je hier de hele avond over gedaan?
[..]
nobelquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mijn doelen zijn om assistent te worden mbt het geven van cursussen en opleidingen en om een brug te slaan tussen hulpverlener en cliënt omdat een hulpverlener vaak vanuit "het boekje" denkt en niet begrijpt wat de cliënt bedoeld of nodig heeft.
En de kans is groot dat het op een gegeven moment een betaalde baan wordt of vrijwilligerswerk. Het laatste hangt af van wat het UWV denkt te kunnen betekenen voor mij tegen die tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |