de jouwequote:
"ArTiC, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Euhhm hoe geef ik hier nu een politiek/vrouw correct antwoord op?
het mysteriequote:Op vrijdag 25 september 2009 19:19 schreef Juup© het volgende:
Jij hebt haar niet eens in het echt gezien
Voor jou welquote:
de rest van de wereld doet dat alquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik jou gelijk geven
Juup, kerel, dr zijn maar verrekt weinig vrouwen die na een bevalling in oude staat terugkeren.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Voor jou wel
Ik ben blij dat ik geen vrouw ben, als je bevallen bent kan het ontzwangeren net zo lang duren als de zwangerschap. 9 maanden doen over het lichaam weer terug in de staat van voor de zwangerschap te krijgen, moet er niet aan denken.
ik heb teveel nieuwe muziek gedownload om naar bed te gaan.quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
Juup, kerel, dr zijn maar verrekt weinig vrouwen die na een bevalling in oude staat terugkeren.
Wake up manLook around..
zit het dak erop? Laatste laagje op de parketvloer?quote:Op zaterdag 26 september 2009 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ahoy![]()
net laatste laagje op de vloer gesmeerd, om 11:00 kommen ze voegen
Parketvloer? Whehehehequote:Op zaterdag 26 september 2009 09:22 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
zit het dak erop? Laatste laagje op de parketvloer?
en het dak? En pics?quote:Op zaterdag 26 september 2009 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Parketvloer? Whehehehe
Hout mag er pas over 8 weken in
Zeker, daar ben ik zoooo blij omquote:Op zaterdag 26 september 2009 09:52 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Jullie hebben wel echt geluk met het weer.
Van de andere kant is een binnenzwembad ook leuk.quote:Op zaterdag 26 september 2009 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeker, daar ben ik zoooo blij om
quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:45 schreef Inu het volgende:
Utrecht is echt saai uitgaan als je niet naar een specifiek feestje gaatWe zijn geeindigd bij een of andere tent met de vaagste muziek ooit... gelukkig wist niemand hoe je erop moest bewegen behalve de DJ
gewoon! omdat het kan!quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:40 schreef ArTiC het volgende:
je map met downloads doorspitten pffff
bij sommige dingen denk ik echt: waarom
Daar heb ik idd ook goede avonden gehadquote:Op zaterdag 26 september 2009 12:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, als je eenmaal helmond gewend bent
yes!quote:
wat was er zo goed aan?quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:50 schreef Inu het volgende:
[..]
Daar heb ik idd ook goede avonden gehadMaar Krakow was nog steeds het beste uitgaan dat ik ooit heb gedaan
wat denk je, daar ligt de man vrouw verhouding op 10-1quote:
Was vast een samenkomst van dingen, maar we waren met een leuke groep, leuke tent gevonden met leuke muziek en leuke mensenquote:
In Eindhoven toch ookquote:Op zaterdag 26 september 2009 12:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
wat denk je, daar ligt de man vrouw verhouding op 10-1
hmmmmquote:Op zaterdag 26 september 2009 12:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
wat denk je, daar ligt de man vrouw verhouding op 10-1
okayquote:Op zaterdag 26 september 2009 12:56 schreef Inu het volgende:
[..]
Was vast een samenkomst van dingen, maar we waren met een leuke groep, leuke tent gevonden met leuke muziek en leuke mensenHeb me echt geen moment verveeld terwijl ik normaal bij uitgaan soms toch wel ff genoeg heb van alles ofzo
Mij boeit het geen ene zakquote:Op zaterdag 26 september 2009 02:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
Juup, kerel, dr zijn maar verrekt weinig vrouwen die na een bevalling in oude staat terugkeren.
Wake up manLook around..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |