How should we know?quote:
Op Winky Wong.....quote:
Ze weet wel hoe jij eruit ziet??quote:
Fotoboek slimmerik, en anders staat er hieronder nog een link naar me hyves waar ze kan kijkenquote:
Is Wyccie buitenlands??quote:
owh ja...quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Fotoboek slimmerik, en anders staat er hieronder nog een link naar me hyves waar ze kan kijken
Misschien die liters bier die je aan het injecteren bent?quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:12 schreef Patch het volgende:
[..]
owh ja...
Iets tast mijn hersencellen aan, maar wat???
owh ja !quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Misschien die liters bier die je aan het injecteren bent?
Wyccie was ook op de meet. Ze kwam steeds ons bier brengen....quote:
Enjoy, en neem er voor mij ook 1'tje (dan hoef ik het zelf niet te doen)quote:
Kwam er iemand bier brengen?quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wyccie was ook op de meet. Ze kwam steeds ons bier brengen....
geen colaatje?quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Enjoy, en neem er voor mij ook 1'tje (dan hoef ik het zelf niet te doen)
Als je aan het roken was kwam er steeds een dame bier brengen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:17 schreef Patch het volgende:
[..]
Kwam er iemand bier brengen?
Ik ging alleen maar halen,.....
Pas maar op hoor. Je kreeg net ook al een kusje van hem.....quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:18 schreef Patch het volgende:
[..]
geen colaatje?
*kuch* mietje *kuch*
Dat inderdaad.quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:11 schreef dyonvbaal het volgende:
Fotoboek slimmerik, en anders staat er hieronder nog een link naar me hyves waar ze kan kijken
En die meid kan wel NL typen, maar niet NL praten..? Dom mensquote:Op zaterdag 26 september 2009 23:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als je aan het roken was kwam er steeds een dame bier brengen.
Waarom mogen we het niet wetenquote:Op zaterdag 26 september 2009 23:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat inderdaad.
En als ik had gewild dat jullie weten hoe ik eruit zie had ik wel een fotoboek gemaakt, niet dan?
Dank je schatquote:Op zaterdag 26 september 2009 23:18 schreef Patch het volgende:
[..]
geen colaatje?
*kuch* mietje *kuch*
Jij bent een dom mens. Dat was een dekmantel!quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En die meid kan wel NL typen, maar niet NL praten..? Dom mens
Gaan jullie nou zo met elkaar om na een meet?quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Jij bent een dom mens. Dat was een dekmantel!
Kloptquote:Op zaterdag 26 september 2009 23:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij bent een dom mens. Dat was een dekmantel!
Dat is mannenhumor.quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gaan jullie nou zo met elkaar om na een meet?
Yep, maar alleen omdat we elkaar nou gezien hebben he...quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
o.. humor... Zie, dom... Dat had ik niet door...quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mike wil niks meer met jullie te maken hebben?quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:40 schreef Patch het volgende:
Sinds de meet zijn er ook FMT-ers die niet meer met elkaar omgaan
Dan kies ik toch liever voor dit
Met de rest wel, maar met mij niet meer...quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mike wil niks meer met jullie te maken hebben?
Ik moet wel zeggen dat ik TJ en Jeeh ook niet meer in trivia gezien heb sinds de meet (of ben ik gewoon oud eh... vergeetachtig aan het worden? )quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:44 schreef Patch het volgende:
[..]
Met de rest wel, maar met mij niet meer...
Heb liters bier over 'm geworpen omdat ie een hekel heeft aan Star Wars en Deuce Bigalow 2
Die waren sowieso de laatste tijd weinig aanwezig.quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:47 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik TJ en Jeeh ook niet meer in trivia gezien heb sinds de meet (of ben ik gewoon oud eh... vergeetachtig aan het worden? )
Sinds de beroemde Ghostbusters-Affaire inderdaad....quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik TJ en Jeeh ook niet meer in trivia gezien heb sinds de meet (of ben ik gewoon oud eh... vergeetachtig aan het worden? )
Da's het 'm juist.quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:55 schreef wyccie het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Ghostbusters ook nooit heb gezien.
Schaam je, als je nou gezegd had dat je godfather I, II & III nog niet gezien had. Dan had ik je gelijk gegeven en het niet erg gevonden, maar Ghost busters...quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:55 schreef wyccie het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Ghostbusters ook nooit heb gezien.
Alleen door die naam zou je het toch al moeten weten.. Door de naam weet ik dat het Ghost busters is. Ik weet nou alleen niet of het die nerd met dat brilletje is of dat dat Venkman isquote:Op zaterdag 26 september 2009 23:57 schreef Patch het volgende:
[..]
Da's het 'm juist.
Zij hadden 'm wel gezien.
Maar wisten niet in welke film we Peter Venkman, Egon Spengler, Ray Stantz en Winston Zeddemore zien...
Met bril inderdaad, mijn favo-busterquote:Op zaterdag 26 september 2009 23:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Alleen door die naam zou je het toch al moeten weten.. Door de naam weet ik dat het Ghost busters is. Ik weet nou alleen niet of het die nerd met dat brilletje is of dat dat Venkman is
Ook dat.quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:57 schreef dyonvbaal het volgende:
Schaam je, als je nou gezegd had dat je godfather I, II & III nog niet gezien had.
Hij is ook de leukste. Altijd moeilijke woorden gebruikenquote:Op zondag 27 september 2009 00:03 schreef Patch het volgende:
[..]
Met bril inderdaad, mijn favo-buster
En dan te bedenken dat die rol speciaal voor John Belushi is geschreven en dat ze in eerste instantie een tijdreis-koelkast haddenquote:Op zondag 27 september 2009 00:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hij is ook de leukste. Altijd moeilijke woorden gebruikenen staat zo leuk bij tegenover Bill Murray die zo arrogant en lui overkomt als maar kan
Een tijdreis koelkastquote:Op zondag 27 september 2009 00:06 schreef Patch het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat die rol speciaal voor John Belushi is geschreven en dat ze in eerste instantie een tijdreis-koelkast hadden
Vonden de producers uiteindelijk niet zo'n goed idee, want was als kinderen het thuis zouden naspelen?
Voor Belushiquote:Op zondag 27 september 2009 00:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Een tijdreis koelkast
Was trouwens de rol van de nerd voor Belushi of die van Murray?
Dan was het denk ik toch niet zo leuk geweest als dat Belushi was geworden...quote:
Tijd genoeg ervoor toch?quote:
preciesquote:
quote:Op zondag 27 september 2009 10:38 schreef tombolafan het volgende:
nee sorry... was t wel van plan maar internet vloog er af en ben daarom naar mn moeder gelopen om daar de vraag te doen...
Mijn god, ik was nog aan het typen en jij had alles al.. hoe krijg je dat voor elkaar.. LOTR fan?quote:
quote:Op zondag 27 september 2009 10:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Mijn god, ik was nog aan het typen en jij had alles al.. hoe krijg je dat voor elkaar.. LOTR fan?
Ik heb alle 3 de delen op dvd in een mooie dure doos... met beeldje en zo. maar om eerlijk te zijn vind ik ze niet echt veel aanquote:Op zondag 27 september 2009 10:51 schreef Patch het volgende:
[..]
Hoewel ik qua leesvoer niet verder dan de eerste 2 delen kwam...
Dan moet je "kinderen van Hurin" eens lezen... daar moest ik elke 2 bladzijden doorbladeren naar achterin, waar de stamboom staat, om te snappen wie wie ook alweer was...quote:Op zondag 27 september 2009 10:51 schreef Patch het volgende:
[..]
Hoewel ik qua leesvoer niet verder dan de eerste 2 delen kwam...
En dat gooi je dan niet uit frustratie in een hoekje?quote:Op zondag 27 september 2009 11:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan moet je "kinderen van Hurin" eens lezen... daar moest ik elke 2 bladzijden doorbladeren naar achterin, waar de stamboom staat, om te snappen wie wie ook alweer was...
De films zijn wel super hoor... Je moet er alleen voor open staan.quote:Op zondag 27 september 2009 10:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb alle 3 de delen op dvd in een mooie dure doos... met beeldje en zo. maar om eerlijk te zijn vind ik ze niet echt veel aan
quote:Op zondag 27 september 2009 11:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan moet je "kinderen van Hurin" eens lezen... daar moest ik elke 2 bladzijden doorbladeren naar achterin, waar de stamboom staat, om te snappen wie wie ook alweer was...
was ook sarcastisch...quote:Op zondag 27 september 2009 11:05 schreef Patch het volgende:
[..]
Nee dank je
Ik denk dat ik het derde deel nooit ga lezen en die 'kinderen van hurin' ook niet...
Ik heb het ook wel een kans gegeven... Alleen de eerste keer dat ik deel 1 gekeken heb (ja ik heb em vaker gekeken...) had ik zo iets he, er zitten 5 eindes aan de film. (is toch deel 1 die eindigt met Frodo die die berg oploopt?)quote:Op zondag 27 september 2009 11:03 schreef Patch het volgende:
[..]
De films zijn wel super hoor... Je moet er alleen voor open staan.
Net als de Star Warsfilms...
Gewoon een kans geven en je niet blind staren op de aliens, gevechten, dwergen, elfjes en pratende bomen...
ik zat zo in de bioscoop :quote:Op zondag 27 september 2009 11:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel een kans gegeven... Alleen de eerste keer dat ik deel 1 gekeken heb (ja ik heb em vaker gekeken...) had ik zo iets he, er zitten 5 eindes aan de film. (is toch deel 1 die eindigt met Frodo die die berg oploopt?)
have funquote:Op zondag 27 september 2009 11:11 schreef tombolafan het volgende:
maar ik ga off, te mooi weer om binnen te blijven...
Fijne dag verder!
Ik ben er weer! Maar ik blijf niet lang meer wakker vrees ik...quote:Op zondag 27 september 2009 22:09 schreef dyonvbaal het volgende:
Al 9uur niks gepost... het word weer ouderwets
O wacht, ik kan niet rekenen... 11uur![]()
Vertel, wat hebt ge allemaal gedaan buiten met dit lekkere weertje?quote:Op zondag 27 september 2009 22:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben er weer! Maar ik blijf niet lang meer wakker vrees ik...
ehm, voetbal gekeken, terras gezeten en paardrijden gekeken. maar gister naar "one night of queen" geweest en pas om 3.15 thuis... dus daarom redelijk moe...quote:Op zondag 27 september 2009 22:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vertel, wat hebt ge allemaal gedaan buiten met dit lekkere weertje?
O ik had gezien dat je zo laat terug was (4uur Patch's vraag beantwoorden, voor dat je denkt dat ik je stalkquote:Op zondag 27 september 2009 22:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ehm, voetbal gekeken, terras gezeten en paardrijden gekeken. maar gister naar "one night of queen" geweest en pas om 3.15 thuis... dus daarom redelijk moe...
goed hoor...quote:Op zondag 27 september 2009 22:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O ik had gezien dat je zo laat terug was (4uur Patch's vraag beantwoorden, voor dat je denkt dat ik je stalk). Maar omdat je de hele dag buiten was omdat het te mooi weer was dacht ik vraag gewoon even nieuwsgierig wat je gedaan hebt
(intresse tonen he
)
Word inderdaad wat lastig, maar hey. Ik geef je een extra zekerheid dat ik het echt niet doequote:Op zondag 27 september 2009 23:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
goed hoor...
en iemand die zo ver weg woont stalken wordt vrij lastig lijkt me...
Slaap lekker bis morgenquote:Op zondag 27 september 2009 23:11 schreef tombolafan het volgende:
nou, ik stort in... duik mn bed maar in... welterusten en tot morgen (ik weet je vraag toch niet, dus ik kan weg...)
Hoe was het? Gewonnen? Beroemd?quote:Op maandag 28 september 2009 10:07 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
*meldt zich na een enerverend weekend*
Gewonnen weet ik pas donderdag, dan is de prijsuitreiking. En de premiere is pas woensdag, dus ook nog niet beroemd! Maar wel een vrijwel slaaploos weekend achter de rug, en het was erg leuk!quote:Op maandag 28 september 2009 10:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe was het? Gewonnen? Beroemd?
Sja als we een trailer hadden had ik die wel gepost, maar helaasquote:Op maandag 28 september 2009 17:03 schreef dyonvbaal het volgende:
Heb je nog even om uit te rusten voor het in premiere gaat. Hoe heet het eigenlijk en waar gaat het over en zo?
wat!quote:Op maandag 28 september 2009 20:39 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Sja als we een trailer hadden had ik die wel gepost, maar helaasWachten op de première dus!
Ja eigenlijk wel!quote:
Ja maar ik behoor weer tot de working stiffs.....quote:Op maandag 28 september 2009 21:22 schreef tombolafan het volgende:
echt? ik was veel online hoor vandaag!
Komt het ook online te staan (free) Ik zie het niet zo zitten om naar Utrecht te gaan voor je filmquote:Op maandag 28 september 2009 20:39 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Sja als we een trailer hadden had ik die wel gepost, maar helaasWachten op de première dus!
Ik sta het ene moment op een ladder, het volgende moment sta ik met een vlammenwerper onkruid weg te branden en het moment daarna sta ik weer ramen te zemen..... computeren is geen tijd voor.....quote:Op maandag 28 september 2009 21:27 schreef tombolafan het volgende:
ik ook hoor... maar tussendoor ren ik op en neer naar de pc...
niet mokken, je hebt een baan!quote:Op maandag 28 september 2009 21:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik sta het ene moment op een ladder, het volgende moment sta ik met een vlammenwerper onkruid weg te branden en het moment daarna sta ik weer ramen te zemen..... computeren is geen tijd voor.....
That's the spirit...quote:Op maandag 28 september 2009 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
niet mokken, je hebt een baan!![]()
Dat is waar! Na 3 maanden niks doen is dat wel fijn.quote:Op maandag 28 september 2009 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
niet mokken, je hebt een baan!![]()
En dan nu al slapen? Mijn wekker gaat een kwartiertje later, maar zou nou echt nog niet kunnen slapen...quote:Op maandag 28 september 2009 21:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is waar! Na 3 maanden niks doen is dat wel fijn.
Ik ga nu snurken want om 5:30 gaat de wekker....
Voetbal Insite komt weer....quote:Op maandag 28 september 2009 21:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En dan nu al slapen? Mijn wekker gaat een kwartiertje later, maar zou nou echt nog niet kunnen slapen...
ja hoor, ben ik er en jij gaat weg!quote:
Een trailer voor een film van 7 minutenquote:Op maandag 28 september 2009 21:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat!niet eens een trailer!
![]()
tssss![]()
![]()
![]()
Kom morgen dan om een uurtje of 7.....quote:Op maandag 28 september 2009 21:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja hoor, ben ik er en jij gaat weg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |