Kijk nou eens een stukje joh.... Hartstikke mooi spektakel!quote:Op zaterdag 26 september 2009 10:05 schreef Patch het volgende:
ja, is inderdaad jammer, had het ook graag anders gezien...
nog niet misschien !quote:Op zaterdag 26 september 2009 10:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kijk nou eens een stukje joh.... Hartstikke mooi spektakel!
Remy en Melvin zijn de volgende partij dus dat wordt actie!quote:
en? en? en?quote:Op zaterdag 26 september 2009 10:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Remy en Melvin zijn de volgende partij dus dat wordt actie!
Remy heeft gewonnen!quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en? en? en?
wie heeft er gewonnen???
quote:
Oh. Ik zou het logischer vinden om dan überhaupt niet te vertellen dat ik kinderen heb.quote:Op zaterdag 26 september 2009 09:23 schreef dyonvbaal het volgende:
Hij wil gewoon niet dat jij/wij weten hoeveel kinderen hij heeft. Privacy, zijn goed recht toch?
Nee, aangezien de enige SC'ers die regelmatig blauw worden, Patch en Ik zijn komen wij daar het eerst voor in aanmerking.....quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik wist niet dat ik mod geworden was!
Dat is mijn schuld...quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh. Ik zou het logischer vinden om dan überhaupt niet te vertellen dat ik kinderen heb.
Ik ga niks doen behalve bier drinken en een beetje FMT'en....quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:51 schreef dyonvbaal het volgende:
En wat zijn alle wilde plannen voor vanavond?
Net zo wild als ik, alleen ik laat het bier nog weg...quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ga niks doen behalve bier drinken en een beetje FMT'en....
zal ik eens doenquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:06 schreef Patch het volgende:
Zoek maar eens bijvoorbeeld op youtube op 'disney' en 'messages'...
Ga eens een film kijken.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
zal ik eens doen, heb toch niks te doen vanavond
Kort maar krachtig. Sommige mensen hebben daar last van he... zo vlug...quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Tombola was maar kort online...
quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:48 schreef Patch het volgende:
NU WEET IK WAAROM IK DYONVBAAL ME ZO BEKEND VOOR KWAM !!!!
Je lijkt op die percusionist van Paul de Leeuw !
Huh? (zet nou Paul de leeuw op, wie moet ik op letten?)quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:48 schreef Patch het volgende:
NU WEET IK WAAROM IK DYONVBAAL ME ZO BEKEND VOOR KWAM !!!!
Je lijkt op die percusionist van Paul de Leeuw !
Op de percusionist...quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Huh? (zet nou Paul de leeuw op, wie moet ik op letten?)
En hij lijkt op mij? (Tuurlijk is die achter de schermen, anders kan ik nou niet aan het typen zijn...)quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:55 schreef Patch het volgende:
[..]
Op de percusionist...
Hij zit bij de orkestleden, maar is geloof ik nu even achter de schermen, hij komt zo terug....
Als jij vind dat ik daar op lijk. Bedankt voor het complimentquote:
Ik lach omdat jij het gewoon bent!quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:14 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat lach je nou.. ik vind het best een compliment. Zo lelijk is die kerel niet...
1. Ik ben niet muziekaal...quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik lach omdat jij het gewoon bent!
quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:17 schreef dyonvbaal het volgende:
Kom, hier lijk ik toch helemaal niet op...
[ afbeelding ]
Ik vind het een aardig compliment, maar dan zou ik opeens 9 jaar ouder zijn... en ik lijk er echt totaal niet opquote:
Dank uquote:Op zaterdag 26 september 2009 23:01 schreef wyccie het volgende:
Ik vind je ook niet op hem lijken, D.
Patton Oswalt dan misschien?quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:01 schreef wyccie het volgende:
Ik vind je ook niet op hem lijken, D.
Owh... die trilogy die ik nog nooit gekeken heb...quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:03 schreef Patch het volgende:
Kay is van die overgewaardeerde Godfather-films, Diane Keaton...
quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:03 schreef Patch het volgende:
[..]
Patton Oswalt dan misschien?
-edit- met een 't'....
quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Gemixed met Rudolf van Veen!
Owh F*ck U 2 (maar jij krijgt geen kusjequote:Op zaterdag 26 september 2009 23:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Gemixed met Rudolf van Veen!
Ook niet.quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:03 schreef Patch het volgende:
Patton Oswalt dan misschien?
-edit- met een 't'....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |