Huh? (zet nou Paul de leeuw op, wie moet ik op letten?)quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:48 schreef Patch het volgende:
NU WEET IK WAAROM IK DYONVBAAL ME ZO BEKEND VOOR KWAM !!!!
Je lijkt op die percusionist van Paul de Leeuw !
Op de percusionist...quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Huh? (zet nou Paul de leeuw op, wie moet ik op letten?)
En hij lijkt op mij? (Tuurlijk is die achter de schermen, anders kan ik nou niet aan het typen zijn...)quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:55 schreef Patch het volgende:
[..]
Op de percusionist...
Hij zit bij de orkestleden, maar is geloof ik nu even achter de schermen, hij komt zo terug....
Als jij vind dat ik daar op lijk. Bedankt voor het complimentquote:
Ik lach omdat jij het gewoon bent!quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:14 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat lach je nou.. ik vind het best een compliment. Zo lelijk is die kerel niet...
1. Ik ben niet muziekaal...quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik lach omdat jij het gewoon bent!
quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:17 schreef dyonvbaal het volgende:
Kom, hier lijk ik toch helemaal niet op...
[ afbeelding ]
Ik vind het een aardig compliment, maar dan zou ik opeens 9 jaar ouder zijn... en ik lijk er echt totaal niet opquote:
Dank uquote:Op zaterdag 26 september 2009 23:01 schreef wyccie het volgende:
Ik vind je ook niet op hem lijken, D.
Patton Oswalt dan misschien?quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:01 schreef wyccie het volgende:
Ik vind je ook niet op hem lijken, D.
Owh... die trilogy die ik nog nooit gekeken heb...quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:03 schreef Patch het volgende:
Kay is van die overgewaardeerde Godfather-films, Diane Keaton...
quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:03 schreef Patch het volgende:
[..]
Patton Oswalt dan misschien?
-edit- met een 't'....
quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Gemixed met Rudolf van Veen!
Owh F*ck U 2 (maar jij krijgt geen kusjequote:Op zaterdag 26 september 2009 23:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Gemixed met Rudolf van Veen!
Ook niet.quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:03 schreef Patch het volgende:
Patton Oswalt dan misschien?
-edit- met een 't'....
How should we know?quote:
Op Winky Wong.....quote:
Ze weet wel hoe jij eruit ziet??quote:
Fotoboek slimmerik, en anders staat er hieronder nog een link naar me hyves waar ze kan kijkenquote:
Is Wyccie buitenlands??quote:
owh ja...quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Fotoboek slimmerik, en anders staat er hieronder nog een link naar me hyves waar ze kan kijken
Misschien die liters bier die je aan het injecteren bent?quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:12 schreef Patch het volgende:
[..]
owh ja...
Iets tast mijn hersencellen aan, maar wat???
owh ja !quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Misschien die liters bier die je aan het injecteren bent?
Wyccie was ook op de meet. Ze kwam steeds ons bier brengen....quote:
Enjoy, en neem er voor mij ook 1'tje (dan hoef ik het zelf niet te doen)quote:
Kwam er iemand bier brengen?quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wyccie was ook op de meet. Ze kwam steeds ons bier brengen....
geen colaatje?quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Enjoy, en neem er voor mij ook 1'tje (dan hoef ik het zelf niet te doen)
Als je aan het roken was kwam er steeds een dame bier brengen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:17 schreef Patch het volgende:
[..]
Kwam er iemand bier brengen?
Ik ging alleen maar halen,.....
Pas maar op hoor. Je kreeg net ook al een kusje van hem.....quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:18 schreef Patch het volgende:
[..]
geen colaatje?
*kuch* mietje *kuch*
Dat inderdaad.quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:11 schreef dyonvbaal het volgende:
Fotoboek slimmerik, en anders staat er hieronder nog een link naar me hyves waar ze kan kijken
En die meid kan wel NL typen, maar niet NL praten..? Dom mensquote:Op zaterdag 26 september 2009 23:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als je aan het roken was kwam er steeds een dame bier brengen.
Waarom mogen we het niet wetenquote:Op zaterdag 26 september 2009 23:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat inderdaad.
En als ik had gewild dat jullie weten hoe ik eruit zie had ik wel een fotoboek gemaakt, niet dan?
Dank je schatquote:Op zaterdag 26 september 2009 23:18 schreef Patch het volgende:
[..]
geen colaatje?
*kuch* mietje *kuch*
Jij bent een dom mens. Dat was een dekmantel!quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En die meid kan wel NL typen, maar niet NL praten..? Dom mens
Gaan jullie nou zo met elkaar om na een meet?quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Jij bent een dom mens. Dat was een dekmantel!
Kloptquote:Op zaterdag 26 september 2009 23:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij bent een dom mens. Dat was een dekmantel!
Dat is mannenhumor.quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gaan jullie nou zo met elkaar om na een meet?
Yep, maar alleen omdat we elkaar nou gezien hebben he...quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
o.. humor... Zie, dom... Dat had ik niet door...quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mike wil niks meer met jullie te maken hebben?quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:40 schreef Patch het volgende:
Sinds de meet zijn er ook FMT-ers die niet meer met elkaar omgaan
Dan kies ik toch liever voor dit
Met de rest wel, maar met mij niet meer...quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mike wil niks meer met jullie te maken hebben?
Ik moet wel zeggen dat ik TJ en Jeeh ook niet meer in trivia gezien heb sinds de meet (of ben ik gewoon oud eh... vergeetachtig aan het worden? )quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:44 schreef Patch het volgende:
[..]
Met de rest wel, maar met mij niet meer...
Heb liters bier over 'm geworpen omdat ie een hekel heeft aan Star Wars en Deuce Bigalow 2
Die waren sowieso de laatste tijd weinig aanwezig.quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:47 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik TJ en Jeeh ook niet meer in trivia gezien heb sinds de meet (of ben ik gewoon oud eh... vergeetachtig aan het worden? )
Sinds de beroemde Ghostbusters-Affaire inderdaad....quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik TJ en Jeeh ook niet meer in trivia gezien heb sinds de meet (of ben ik gewoon oud eh... vergeetachtig aan het worden? )
Da's het 'm juist.quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:55 schreef wyccie het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Ghostbusters ook nooit heb gezien.
Schaam je, als je nou gezegd had dat je godfather I, II & III nog niet gezien had. Dan had ik je gelijk gegeven en het niet erg gevonden, maar Ghost busters...quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:55 schreef wyccie het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Ghostbusters ook nooit heb gezien.
Alleen door die naam zou je het toch al moeten weten.. Door de naam weet ik dat het Ghost busters is. Ik weet nou alleen niet of het die nerd met dat brilletje is of dat dat Venkman isquote:Op zaterdag 26 september 2009 23:57 schreef Patch het volgende:
[..]
Da's het 'm juist.
Zij hadden 'm wel gezien.
Maar wisten niet in welke film we Peter Venkman, Egon Spengler, Ray Stantz en Winston Zeddemore zien...
Met bril inderdaad, mijn favo-busterquote:Op zaterdag 26 september 2009 23:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Alleen door die naam zou je het toch al moeten weten.. Door de naam weet ik dat het Ghost busters is. Ik weet nou alleen niet of het die nerd met dat brilletje is of dat dat Venkman is
Ook dat.quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:57 schreef dyonvbaal het volgende:
Schaam je, als je nou gezegd had dat je godfather I, II & III nog niet gezien had.
Hij is ook de leukste. Altijd moeilijke woorden gebruikenquote:Op zondag 27 september 2009 00:03 schreef Patch het volgende:
[..]
Met bril inderdaad, mijn favo-buster
En dan te bedenken dat die rol speciaal voor John Belushi is geschreven en dat ze in eerste instantie een tijdreis-koelkast haddenquote:Op zondag 27 september 2009 00:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hij is ook de leukste. Altijd moeilijke woorden gebruikenen staat zo leuk bij tegenover Bill Murray die zo arrogant en lui overkomt als maar kan
Een tijdreis koelkastquote:Op zondag 27 september 2009 00:06 schreef Patch het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat die rol speciaal voor John Belushi is geschreven en dat ze in eerste instantie een tijdreis-koelkast hadden
Vonden de producers uiteindelijk niet zo'n goed idee, want was als kinderen het thuis zouden naspelen?
Voor Belushiquote:Op zondag 27 september 2009 00:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Een tijdreis koelkast
Was trouwens de rol van de nerd voor Belushi of die van Murray?
Dan was het denk ik toch niet zo leuk geweest als dat Belushi was geworden...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |