Werkloze bejaardenquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:46 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Bejaarden en huismoeders kunnen toch best overdag boodschappen doen? Even nadenken was te moeilijk voor je?
Nee. Maar vaak doe ik niet eens de moeite om ze helemaal te regelen dus dan komt het voor dat ik meerdere boodschappensessies achter elkaar 0 op m'n rekest krijg.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:50 schreef dabadbass het volgende:
Jij gebruikt 2 tubes mayo per dag?
Check. Moet je weer op zaterdagemorgen, het enige moment van de week dat je kan uitslapen.quote:
DAT KAN BETER!quote:
Als ik uit de fles drink gebruik ik juist géén glazen hoorquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:57 schreef Sigg het volgende:
Ik met brood en met six packs cola blikjes. Ja, blikjes, want ik ben een hardwerkende nederlander, als ik uit fles moet drinken betekent dat dat ik mijn schaarse vrije tijd in het afwassen van glazen moet steken.
Dat dus....quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:04 schreef GuidooH het volgende:
Tering, wat een probleem... Werk je ook op zaterdag?Zo niet... Dan haal je er dan een stuk of 20 en dan ben je een jaar klaar.
Slotje?
Jij hebt een "probleem" wij geven je de oplossing.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:03 schreef SpecialK het volgende:
Jullie denken alleen maar in oplossingen.
Ik denk liever in problemen.
Waar slaat dat nou weer op.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:52 schreef dabadbass het volgende:
Feit is wel dat Zaanse natuurlijk de beste isen alleen te koop bij AH
yeah rightquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:52 schreef dabadbass het volgende:
en alleen te koop bij AH
Dus je hebt niet eens echt honger, maar slechts hongerig, en daar nog eens de helft van. Meid, wat een draaaaaaaaaaaamaaaaaaaaaaaaaaa.quote:
Je hebt ook van die bakkerijen die gewoon rondrijden met het brood en het bezorgen. Geen idee of ze dat ook in de Rans Stad doen/quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Check. Moet je weer op zaterdagemorgen, het enige moment van de week dat je kan uitslapen.
Nee. Je moet ten alle tijde gewoon kunnen kopen wat je wilt kopen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:04 schreef GuidooH het volgende:
Tering, wat een probleem... Werk je ook op zaterdag?Zo niet... Dan haal je er dan een stuk of 20 en dan ben je een jaar klaar.
Slotje?
Meest originele oplossing tot nu toe. En ook dus 2 vliegen in 1 klap. Dat's dus een werkloze bejaarde minder.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:15 schreef Sigmund666 het volgende:
Huur een bejaarde die op haar electromobiel die shit gaat halen voor een ranzige kop koffie van McDonald's
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |