Waar lees je dat?quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:01 schreef bloodymary het volgende:
Wordt Undisclosed Desires de nieuwe single? Jammer, maar wel te verwachten. En daarna zeker Guiding Light. De twee slechtste nummers van het album, maar wel waar de massa van houdt.
Het album ligt ook gewoon bij de FRS en andere zaken hoor. Online muziek kopen is idd vaak frustrerend, net als online kaartjes kopen...quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:02 schreef ganzenherder het volgende:
En nog steeds geen album.Laatste keer ook dat ik muziek koop![]()
Had jij bij cd-wow besteld?quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:02 schreef ganzenherder het volgende:
En nog steeds geen album.Laatste keer ook dat ik muziek koop![]()
Dat is de algemene verwachting geloof ik, is nog niets echt van bekend.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:05 schreef bloodymary het volgende:
[..]
In de openingspost van dit topic.....
Ik alleen van die albums die ik best wel echt zou willen hebben maar wel allang op de pc heb staan. Heb onlangs bijvoorbeeld Elbow daar gekocht. Vrij goedkoop en ik hoefde 'm ook niet direct te hebben. Kwam inderdaad vrij laat (ik was het zelfs vergetenquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:07 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Had jij bij cd-wow besteld?Ach, over twee of drie maanden heb je het vast wel.
Sorry, is helemaal niet grappig, maar ik heb ook eens gehad bij een album waar ik smachtend op zat te wachten (het waren er eigenlijk drie in dezelfde periode). Sindsdien bestel ik niet meer bij cd-wow.
Ik deed het ook alleen omdat de prijs gunstig was, bij de FRS betaalde je veel meer.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het album ligt ook gewoon bij de FRS en andere zaken hoor. Online muziek kopen is idd vaak frustrerend, net als online kaartjes kopen...
Daar doe je hopelijk geen zaken mee.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:35 schreef Megalomaniac het volgende:
Wat doe je met gasten die dik willen verdienen aan mede-fans die wanhopig nog aan kaartjes willen komen?
Ik vind jou een hele sympathieke user.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:39 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Daar doe je hopelijk geen zaken mee.
Ik verwacht dat ik nog 1 kaartje moet gaan verkopen. Heb aan het eind van de week als het goed is duidelijkheid of die vrijkomt. Dan zal ik eerst hier eens kijken of ik iemand blij kan maken.
Wie biedt er meer!quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:42 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik vind jou een hele sympathieke user..
.
.
.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:42 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik vind jou een hele sympathieke user..
.
.
die vast wel een pilsje lust voordat Muse begint.
Zodra ik het kaartje vrij heb laat ik het wel weten.quote:
Vierendelen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:35 schreef Megalomaniac het volgende:
Wat doe je met gasten die dik willen verdienen aan mede-fans die wanhopig nog aan kaartjes willen komen?
Ja ze deden laatst op Mystery Land Unintendedquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:52 schreef Stofje het volgende:
Sweet, ik ding graag mee naar dat ticket.
En nu ga ik naar de Fakkelbrigade. Zouden zij nog een Muse-song coveren?
Ik vind het onzinnig dat je omdat je 'een fan' bent je overbodige kaarten tegen kostprijs moet verkopen.quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:38 schreef DrowningMan het volgende:
ahoy LANXess-duurt-nog-te-lang-tvp.
Dat klopt niet helemaal wat je zegt, zowel in de Pre-sale als de normale verkoop was ik er ruim voordat het zou beginnen, en beide keren geen kaarten weten te bemachtigen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:37 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik vind het onzinnig dat je omdat je 'een fan' bent je overbodige kaarten tegen kostprijs moet verkopen.
Zodra een concert is uitverkocht, dan is de originele verkoopprijs niet de richtlijn meer, maar de prijs die de gek ervoor wil betalen. Zolang je de bieders vrij laat bieden en zelf een richtprijs opstelt, is het ook geen oplichting of iets dergelijke. Iets met vrije marktwerking en eigen keuze, jeweetz.
Feit blijft dat iedereen dezelfde kansen heeft gekregen om die tickets te bemachtigen.
En als je er niet op tijd bij bent, dan ben je waarschijnlijk ook niet zo'n grote fan.
Het is ook onzinnig dat er mensen zijn die onder de kostprijs bieden, iets wat ik onlangs heb meegemaakt.
Ik heb op dit moment de mogelijkheid om een winst van 350 euro te maken (zomaar een gratis PS3 + spel) , mocht ik al mijn kaarten van de hand doen.
Dit ga ik uiteraard niet doen, als Muse-liefhebber.
Dat heet fatsoen, vriend. Ik weet trouwens niet of jij die kaarten zelf hebt besteld, maar niet iedereen heeft kaarten meteen kunnen bemachtigen. Vandaag was de laatste kans, maar die verrekte kutsite van livenation is niet bepaald makkelijk iets te bestellen. Als er idioten zijn (wil niet zeggen dat jij er een van bent) die meteen 4 kaarten kopen om er vervolgens 2 met dikke winst te verpatsen dan is het voor de echte fans die er moeilijk door komen niet bepaald eerlijk of wel?quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:37 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik vind het onzinnig dat je omdat je 'een fan' bent je overbodige kaarten tegen kostprijs moet verkopen.
Zodra een concert is uitverkocht, dan is de originele verkoopprijs niet de richtlijn meer, maar de prijs die de gek ervoor wil betalen. Zolang je de bieders vrij laat bieden en zelf een richtprijs opstelt, is het ook geen oplichting of iets dergelijke. Iets met vrije marktwerking en eigen keuze, jeweetz.
Feit blijft dat iedereen dezelfde kansen heeft gekregen om die tickets te bemachtigen.
En als je er niet op tijd bij bent, dan ben je waarschijnlijk ook niet zo'n grote fan.
Het is ook onzinnig dat er mensen zijn die onder de kostprijs bieden, iets wat ik onlangs heb meegemaakt.
Ik heb op dit moment de mogelijkheid om een winst van 350 euro te maken (zomaar een gratis PS3 + spel) , mocht ik al mijn kaarten van de hand doen.
Dit ga ik uiteraard niet doen, als Muse-liefhebber.
Sluit ik mij bij aan, als je Arctic Monkey fan bent kan je het maken(die worden zovaak genaait) maar binnen echte Muse fans is gewoon de regel, ticketprice is doorverkoopprijs plus verzendkosten en 10 euro voor de moeite ofzo...maar eigenlijk zelfs dat niet.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:15 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Dat heet fatsoen, vriend. Ik weet trouwens niet of jij die kaarten zelf hebt besteld, maar niet iedereen heeft kaarten meteen kunnen bemachtigen. Vandaag was de laatste kans, maar die verrekte kutsite van livenation is niet bepaald makkelijk iets te bestellen. Als er idioten zijn (wil niet zeggen dat jij er een van bent) die meteen 4 kaarten kopen om er vervolgens 2 met dikke winst te verpatsen dan is het voor de echte fans die er moeilijk door komen niet bepaald eerlijk of wel?
Ik zeg ook niet dat je tegen kostprijs moet verkopen, maar het dubbele is wel ERG overdreven vind je zelf ook niet?
Als jij hier ziet dat er mensen nog wanhopig op zoek zijn naar kaartjes en jij gaat daar misbruik van maken dan vind ik dat gewoon not done. Dit is serieus de eerste keer(hopelijk ook de laatste keer) dat ik een musefan dit zie doen. Walgelijk.
Je kunt ze toch ook mailen?quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:24 schreef Revje1 het volgende:
Nu heb ik waarschijnlijk 3 kaarten over.
Vraagje over de verkoop ervan. Ik heb als optie gedaan dat ik zelf de kaarten moet uitprinten en die dus moet meenemen naar het concert.
Als ik die dus doorverkoop is dan het enigste wat ik moet doen is uitprinten en in een envelop en opsturen?
Klinkt dus wel logisch maar omdat ik nog nooit kaarten heb verkocht wil ik weten of hierbij nog wat anders bij komt kijken.
Ik zit met hetzelfde probleem. Ik heb 3 kaarten gekocht en volgens mij hebben die ongeveer dezelfde nummersquote:Op zaterdag 26 september 2009 02:01 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Je kunt ze toch ook mailen?
Nogal persoonlijk bericht, mooi dat je voor je mening uitkomt! Je punt is ook begrijpelijk:) Maar je speelt heel erg in op gevoelens van mensen. Het is onfatsoenlijk om door te verkopen, mensen die doorverkopen zijn nep fans en zelfs idioten, het dubbele vragen is ERG overdreven want er zijn mensen die nog wanhopig op zoek zijn en dan maken verkopers daar misbruik van.quote:Dat heet fatsoen, vriend. Ik weet trouwens niet of jij die kaarten zelf hebt besteld, maar niet iedereen heeft kaarten meteen kunnen bemachtigen. Vandaag was de laatste kans, maar die verrekte kutsite van livenation is niet bepaald makkelijk iets te bestellen. Als er idioten zijn (wil niet zeggen dat jij er een van bent) die meteen 4 kaarten kopen om er vervolgens 2 met dikke winst te verpatsen dan is het voor de echte fans die er moeilijk door komen niet bepaald eerlijk of wel?
Ik zeg ook niet dat je tegen kostprijs moet verkopen, maar het dubbele is wel ERG overdreven vind je zelf ook niet?
Als jij hier ziet dat er mensen nog wanhopig op zoek zijn naar kaartjes en jij gaat daar misbruik van maken dan vind ik dat gewoon not done. Dit is serieus de eerste keer(hopelijk ook de laatste keer) dat ik een musefan dit zie doen. Walgelijk.
Kijk ook eens naar jezelf als je het allemaal zo 'ERG' vind wat er gebeurt.quote:Ik zeg ook niet dat je tegen kostprijs moet verkopen
Is dat met de alternatieve Unnatural Selection-intro?quote:Op zaterdag 26 september 2009 09:24 schreef Thijz het volgende:
Zit net de 5.1 DTS versie te luisteren, maar die is wel anders dan de CD.Vet, eens kijken of ik dat om kan zetten en op m'n iPod kan plempen.
Uhm, weet ik niet...quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:46 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Is dat met de alternatieve Unnatural Selection-intro?
Leuke UIquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:59 schreef Thijz het volgende:
[..]
Uhm, weet ik niet...Vervelend, moet ik 'm nog een keer luisteren.
Je zit hier op een forum en als je het lef hebt om je zo te gedragen dan moet je ook niet janken als er ooit iemand is die je even flink de waarheid zegt.quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:28 schreef CircusParanoia het volgende:
[..]
Nogal persoonlijk bericht, mooi dat je voor je mening uitkomt! Je punt is ook begrijpelijk:) Maar je speelt heel erg in op gevoelens van mensen. Het is onfatsoenlijk om door te verkopen, mensen die doorverkopen zijn nep fans en zelfs idioten, het dubbele vragen is ERG overdreven want er zijn mensen die nog wanhopig op zoek zijn en dan maken verkopers daar misbruik van.
Als klap op de vuurpijl van al deze prachtige argumenten is het ook gewoon walgelijk.
T' klinkt alsof je uit ervaring spreekt.
Natuurlijk is het kut als iemand jou een kaartje doorverkoopt voor tig keer de oorspronkelijke prijs.
Erg frustrerend, helemaal als je weet dat de verkoper zelf niet eens naar het concert wil.
Maar dat is dus de grote wereld, mooi dat je daarmee kennis maakt
Het is normaal dat mensen objecten verkopen tegen een prijs waar iemand aan wil voldoen.
In alle markten is dit normaal maar voor concert tickets is het natuurlijk niet fatsoenlijk en zelfs walgelijk.
In plaats van dat de mensen besluiten om niet meer naar het concert te gaan betalen ze liever tig keer zo veel. Blijkbaar zijn er dus een hoop mensen die het geen probleem vinden maar koste wat kost naar het concert willen. Misschien zijn dat wel 'echte' fans i.p.v. de mensen die gaan lopen kankeren over vraag, aanbod en fatsoen en niet naar het concert gaan.
Ook zou je kunnen zeggen dat er juist doordat er mensen zijn die bereid zijn een hogere prijs te betalen er mensen zijn die doorverkopen tegen hogere prijzen. Misschien zou je ook boos moeten worden op deze mensen. Omdat zij met hun vraag de prijs omhoog duwen.
Daar doe jijzelf ook aan mee,
[..]
Kijk ook eens naar jezelf als je het allemaal zo 'ERG' vind wat er gebeurt.
Ga nu ook niet vertellen dat jij zo'n ontzettend fatsoenlijke kerel bent die al zijn muziek heeft gekocht. Maar download zal wel geen probleem zijn.
Al met al geef je dus aan dat je het systeem van vraag en aanbod op ticketprijzen wel snapt en je er in beperkte mate aan meewerkt maar dat je nu het deksel op je neus hebt gekregen.
Je gooit je frustraties er nogal direct uit. Dat draagt zeker bij aan discussie maar trekt het niveau niet echt omhoog. Daarnaast is je reactie nogal kinderachtig geuit maar ik denk dat je dat ook wel aan de toon van deze reply hebt opgemerkt...
Prettige dag nog verder hypocriet.
Ik heb de .dts files, maar wil graag de verschillende kanalen rippen. Is dit mogelijk?quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:05 schreef PimD het volgende:
Ja, en ook de mix zelf is hier en daar best wat anders heb ik het idee - met name wat betreft de vocalen heb ik het idee. Heb trouwens even een sample gemaakt van de losse kanalen van de 5.1 mix - geeft een beetje een indruk wat er allemaal te horen is
Hier te downloaden. 4 samples van een seconde of 30 van de diverse kanalen van Guiding Light, Eurasia, Uprising en Resistance.
cheers!quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:17 schreef PimD het volgende:
Ja met DVD-Audio extractor. Daar kun je de DTS mix selecteren en vervolgens naar Wave rippen. Met de Dropdownselectbox kun je dan 'rip to 6 seperate files' o.i.d. aangeven. Niet alles is even interessant, maar er zitten wel wat leuke stukken bij. Succes!
Hij pakt de .dts files niet. Lijkt erop dat het alleen .vob files wil.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:17 schreef PimD het volgende:
Ja met DVD-Audio extractor. Daar kun je de DTS mix selecteren en vervolgens naar Wave rippen. Met de Dropdownselectbox kun je dan 'rip to 6 seperate files' o.i.d. aangeven. Niet alles is even interessant, maar er zitten wel wat leuke stukken bij. Succes!
quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:09 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Je zit hier op een forum en als je het lef hebt om je zo te gedragen dan moet je ook niet janken als er ooit iemand is die je even flink de waarheid zegt.
Je gaat niet de wanhoop van mensen misbruiken om er geld aan te verdienen, want ik heb niet eerder meegemaakt dat een mede-fan me zo'n hoog bedrag vroeg voor twee kaarten. Misschien was het naief van me, maar daar leren we weer van zullen we maar zeggen.
Jammer dat je ook ineens het downloaden erbij haalt, want dat maakt de halve wereld hypocriet, don't u think? Het heeft er ook geen flikker hiermee te maken.
Dat er mensen zijn die deze kaarten kopen kan ik ze niet kwalijk nemen en dat er mensen zijn die de kaartjes zo duur aanbieden ook niet. Dat moeten ze zelf weten, maar als ik zo'n persoon tegenkom is hij/zij gewoon de lul.
Trouwens, sinds wanneer is het verboden om iemand een klootzak te vinden op een forum als diegene zich ook zo gedraagd? Doek Fok! maar op dan!
En nog 1 ding:
Persoonlijk? Gevoelens van mensen?
Jij doet hetzelfde alleen een op een passief-agressieve toon. Kan ik hieruit concluderen dat je gewoon een boos vriendje/vriendinnetje bent van Asslicker? Want je snapt wel wat je dan zelf bent he?
OK. Just saying.
Zulke dingen moet je in een kluis bewarenquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:36 schreef Stofje het volgende:
Whehe. Er is een fles massage-olie over m'n tickets gevallen. Whehe. Whehehehe.!
Maandag maar eens contact zoeken met de ticketboer.
nou...lowlands was in 3 maanden uitverkocht, waar het normaal pas eind juli uitverkoopt.quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:08 schreef Stofje het volgende:
Ik meng me ook even in de discussie.
Als je kaarten koopt met de bedoeling om ze met winst door te verkopen, is dat gewoon erg triest. Walgelijk zelfs. De concerten in Antwerpen en Rotterdam verkochten razendsnel uit en het feit dat ik geen Rotterdams kaartje heb is mezelf niet aan te rekenen. Gewoon domme pech. Handelaren hebben die kaarten nu gekocht en verkopen ze voor 90 euro per stuk door.
Het is een ander verhaal als je kaarten koopt voor mensen, die vervolgens onverhoopt niet kunnen. Dan verkoop je die tickets voor kostprijs door aan vrienden / kennissen / familie. Of je pakt er een kleine winst op.
Dikke winst pakken op tickets is wat mij betreft alleen toegestaan, als iedereen de kans heeft gehad een ticket aan te schaffen. Het Lowlands-festival was bijvoorbeeld uitverkocht, maar deed daar wel maanden over. Als je dan nog naast de pot pist is het je eigen schuld. In dit geval is het gewoon domme pech als het niet gelukt is.
Dus heb je drie maanden de tijd gehad, dus in die zin was het je eigen schuld dat je geen tickets had in eerste instantie. Da's verder niet lullig bedoeld, maar Muse was echt in enkele minuten uitverkocht.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:29 schreef kweek89 het volgende:
[..]
nou...lowlands was in 3 maanden uitverkocht, waar het normaal pas eind juli uitverkoopt.
gelukkig door een WEL sociale fokker 4 dagen voor lowlands kaartjes voor de gewone prijs kunnen kopen!
Zie ik je daar!quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:37 schreef GuitarJJ het volgende:
16 november naar Muse in Keulen!hopelijk doen ze ook wat oudere nummers!
Ik hoop in Antwerpen of Rotterdam iig IBTYquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:30 schreef Haunter het volgende:
Nu ben ik benieuwd hoeveel van The Resistance ze live zullen gaan spelen uiteindelijk.
quote:PROG/ROCK/POP
MUSE
The Resistance (WARNER)
Een nieuwe Muse. Voer voor psychologen, zou je het bijna noemen. Waar de één gruwt van de potsierlijke pathos van de Engelse sci-fi-rockers, roemt de ander juist de briljante branie van vooral voorman Matt Bellamy. Je houdt van Muse of je haat ze, een tussenweg lijkt onmogelijk. Dan is het toch ook knap en bovenal uitzonderlijk dat het trio de laatste jaren (en zonder een rits échte superhits) is uitgegroeid tot een stadions uitverkopende wereldact. We moeten waarschijnlijk terug naar Queen om een enigszins vergelijkbare ‘controversiële’ en theatrale megaband te kunnen noemen. Met de vette kanttekening uiteraard dat Freddie en co ‘iets’ meer en ‘iets’ grotere hits op hun naam schreven en Muse vanuit een veel ontoegankelijkere muzikale hoek opereert.
Nee, de naam Queen valt hier niet voor niets natuurlijk. Meer dan voorheen heeft de songschrijver en vooral ook arrangeur Bellamy geluisterd naar een klassieker als A Night At The Opera. De verrassende opera-accenten en koortjes die de luisteraar in het donkere en oosters getinte United States Of Eurasia overvallen, alsook de verdekt opgestelde Brian May-lijntjes in hetzelfde nummer of het verkapte eerbetoon aan de oude meester(gitarist) in Guiding Light (denk aan Queens Death On Two Legs) – het zijn regelrechte citaten uit het werk van Mercury en band. En dan hebben we het niet eens over de driedelige symfonie (!) Exogenesis, waarmee The Resistance wordt afgesloten. Maar wat nog het meest opvalt, is dat alle virtuoze dramatiek ditmaal niet per definitie wordt opgebouwd uit ziedende gitaarpartijen en pompende bassen. De eerste vijf nummers worden gedomineerd door allerhande elektronica (is dat Dr. Who in opener Uprising?), strak geproduceerde beats (Timbaland in Undisclosed Desires) en al dan niet pseudoklassieke pianomotiefjes (Resistance). Daaroverheen ‘huilt’ een nog altijd gekwelde Bellamy hardop dat de wereld naar de klote gaat en de machthebbers ons allemaal voorliegen. Met vrij kinderlijke zinnetjes, zoals in Uprising (‘they will not control us, we will be victorious’), waarin hij alvast een voorschot neemt op de ‘eindoverwinning’ over de samenzweerders. Met Unnatural Selection en MK Ultra wordt iets over de helft van de plaat nog wel even ouderwets gas gegeven, om vervolgens bij het ambitieuze Exogenesis abrupt weer tot stilstand te komen. Dat drieluik, en dan vooral Part 3: Redemption, toont overigens wel aan dat hoogdravende dramatiek – mits goed gebracht – tot mooie dingen kunnen leiden. The Resistance zal voor veel fans ongetwijfeld even wennen zijn (minder rock, meer Chopin), maar uiteindelijk blijft Muse toch ook gewoon Muse: een band die op volstrekt unieke wijze weet te balanceren op het randje van groots en grotesk. RAYMOND ROTTEVEEL
Snap ook niet hoe ze erbij komen idd. Zeker een nette review.quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:21 schreef PimD het volgende:
Ik zie de overeenkomsten tussen Death on Two Legs van Queen en Guiding Light niet echt eerlijk gezegd. Voor de rest wel een nette review waar weinig aan af te kraken valt naar mijn idee.
Ja, ik heb die *.dts files ook. Met Audio-DVD extractor kun je idd 6 verschillende kanalen rippen. Maar hoe maak ik een DTS AudioCD of -DVD ervan?quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:17 schreef PimD het volgende:
Gast, niet iedereen heeft via muse.mu besteldquote:
Ja, twee cd's die ik tegelijkertijd met The Resistance had besteldquote:Op maandag 28 september 2009 12:48 schreef Assassin92 het volgende:
Heeft iemand al wat binnen van cdwow?
Ik denk dat ik het rond de kerst wel hebquote:Op maandag 28 september 2009 13:12 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ja, twee cd's die ik tegelijkertijd met The Resistance had besteld![]()
Dus ik denk woensdag/donderdag
mooi op tijdquote:Op maandag 28 september 2009 15:15 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het rond de kerst wel heb
quote:A Big Thank You
The band would like to say a massive thank you to everyone who has bought The Resistance over the last two weeks. The official charts are still coming in, but so far it has reached the number 1 spot in 19 different countries plus the European chart, bringing that to a grand total of 20 number 1s! Not only this, but it also entered the Billboard chart in the USA at 3 and in Japan, Portugal and Spain at number 2.
See you on the road...
Het zijn nog steeds geen United States of Europe he! 19 landen + EU!quote:
Nicequote:Op maandag 28 september 2009 18:41 schreef Felixa het volgende:
De TT kan inmiddels worden aangepast!
[..]
En hoeveel wil je ervoor hebben?quote:
Staplaatsen arena?quote:
Sorry hoorquote:Op maandag 28 september 2009 19:30 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Het zijn nog steeds geen United States of Europe he! 19 landen + EU!
Ja? Dan ga ik vanaf nu bij de brievenbus zitten.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:12 schreef Assassin92 het volgende:
CD is binnen! Jeej!
En ik luister nu voor het eerst naar de FIFA 2007 versie van Supermassive Black Hole... En hij is feth!
Linkje/mp3tjequote:Op dinsdag 29 september 2009 13:14 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ja? Dan ga ik vanaf nu bij de brievenbus zitten.
En die FIFA2007 versie is wel tof ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |