Oke, dan weet ik dat.quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, je hoeft niet terug te lezen.
Komt te dichtbij dit.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:35 schreef Gellius het volgende:
Ik wist niet dat je kritisch was op topictitels, tong?
Jij mag het volgende deel openen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:32 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Ik vind dit geen leuke tt.
Zal wel weer aan mijn liggen.
Jij post hier ook nog als er 'RjP voor randdebielen' staat?quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:59 schreef qonmann het volgende:
Wat maakt het nou uit wat er in de tt staat ..
tong is klaarblijkelijk gevoeliger dan jij. Dat maakt zijn opmerking niet minder legitiemquote:Op zaterdag 26 september 2009 09:28 schreef Gellius het volgende:
Wat een nonsens, mijn ma is ook weduwe. Honderdduizenden ma's zijn weduwe. Neem je ook aanstoot aan het etiket van een fles Weduwe Joustra? En je hebt de EP Widowmaker van Butthole Surfers het raam uitgegooid?
Misschien was ik overgevoelig. Een Fokker waar ik mee heb gediscussieerd is op 27jarige leeftijd overleden.quote:Op zaterdag 26 september 2009 09:28 schreef Gellius het volgende:
Wat een nonsens, mijn ma is ook weduwe. Honderdduizenden ma's zijn weduwe. Neem je ook aanstoot aan het etiket van een fles Weduwe Joustra? En je hebt de EP Widowmaker van Butthole Surfers het raam uitgegooid?
She came, she saw and she scoredquote:Op zondag 27 september 2009 22:44 schreef Wickedangel het volgende:
Grace Slick?
zal eens ff een trace doenquote:Op zondag 27 september 2009 23:15 schreef wyccie het volgende:
Zit ze weer ergens anders te slowchatten?
quote:
Die was misschien wat te hoog gegrepen, dat is hun meest jazz-achtige stuk.quote:Op maandag 28 september 2009 00:10 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik was al vrij snel opgehouden met luisteren bij dat ene linkje. Heb je een minder eng linkje?
Volgens mij het laatste nummer van die cd. Lekker vaagquote:Op maandag 28 september 2009 00:50 schreef wyccie het volgende:
Het begin klinkt alsof het zo uit Twin Peaks komt.
Daar wil je geen soundtrack bij?quote:Op maandag 28 september 2009 01:06 schreef wyccie het volgende:
Als ik somber ben lig ik gewoon in bed te kniezen.
Tja, je woont natuurlijk dicht bij Brabant...quote:En als ik goede zin heb, brul ik mee.![]()
Nee, daar past niks bij.quote:Op maandag 28 september 2009 01:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Daar wil je geen soundtrack bij?
Ik woon dichter bij Limburg en Duitsland.quote:Tja, je woont natuurlijk dicht bij Brabant...
Niet mijn smaak.quote:Op maandag 28 september 2009 01:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kan Nijmegen helaas niet verplaatsen.quote:Dat is geen aanbeveling
Ik was inmiddels al weer verder getjoept. Via Ploem Ploem Tjenka kwam ik bij deze terechtquote:
Ach, het is toch een leuke stad?quote:[..]
Ik kan Nijmegen helaas niet verplaatsen.
Ik was doorgetjoept naar Mouth & McNeal, How do you do.quote:Op maandag 28 september 2009 01:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik was inmiddels al weer verder getjoept. Via Ploem Ploem Tjenka kwam ik bij deze terecht
Jazeker. Ik wil hier wel blijven.quote:Ach, het is toch een leuke stad?
Naa-ne-na-ne-naa-nana.quote:Op maandag 28 september 2009 01:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik was doorgetjoept naar Mouth & McNeal, How do you do.![]()
Maar ik ga nu slapen. Lang genoeg op het plaatje van Wickedangel gewacht.quote:[..]
Jazeker. Ik wil hier wel blijven.
Héél lang gewacht.quote:Op maandag 28 september 2009 01:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar ik ga nu slapen. Lang genoeg op het plaatje van Wickedangel gewacht.
Trusten
Ow daar dacht ik nog aan, maar het was al na 10 uur... ik dacht dat dat je ong. wakker zijn was. Maar balen van het slecht slapen.quote:Op maandag 28 september 2009 11:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voor mijn doen wel heel vroeg. Damn, wat heb ik slecht geslapen
Tip: mijn collega "zweert" bij nicotine kauwgum... misschien helpt je dat. Rookte je zoveel dan?quote:Op maandag 28 september 2009 11:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben aan het minderen met roken, misschien ligt het daar wel aan
Ik haat kauwgom. Ik rook al jaren 12 sigaretten per dag, de afgelopen week heb ik er gemiddeld 7 per dag gerookt.quote:Op maandag 28 september 2009 12:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tip: mijn collega "zweert" bij nicotine kauwgum... misschien helpt je dat. Rookte je zoveel dan?
Hoiquote:
Ik vind het ook verschrikkelijk maar het helpt haar wel omdat ze nu helemaal gestopt is. Anyway 12 per dag? Dat is toch helemaal niet zoveel? Maar het zou daar wel goed door kunnen inderdaad.quote:Op maandag 28 september 2009 12:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik haat kauwgom. Ik rook al jaren 12 sigaretten per dag, de afgelopen week heb ik er gemiddeld 7 per dag gerookt.
Ik wilde nog vragen hoe het was... maar hij heeft dus niets gemist?quote:Op maandag 28 september 2009 12:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hoi
Peaceman mag blij zijn dat hij er vrijdag niet bij was.
Nee, het ging weer helemaal anders dan we afgesproken hadden. Had ik ook wel een beetje verwacht eigenlijk.quote:Op maandag 28 september 2009 12:08 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wilde nog vragen hoe het was... maar hij heeft dus niets gemist?
Neuh, maar 5 of 6 lijkt me prettiger.quote:Op maandag 28 september 2009 12:08 schreef Diaan73 het volgende:
Anyway 12 per dag? Dat is toch helemaal niet zoveel?
Okay... ben benieuwd... pm me maar!! Kan ik Peace ook op de hoogte stellen.quote:Op maandag 28 september 2009 12:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, het ging weer helemaal anders dan we afgesproken hadden. Had ik ook wel een beetje verwacht eigenlijk.
Yep, doe ik even.quote:Op maandag 28 september 2009 12:12 schreef Diaan73 het volgende:
Okay... ben benieuwd... pm me maar!! Kan ik Peace ook op de hoogte stellen.
Gelegenheidsroker is nog beter, maar dat kunnen maar weinig mensen. Ik zou dat wel willen, maar ik kan niet tegen (zelf) roken.quote:Op maandag 28 september 2009 12:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neuh, maar 5 of 6 lijkt me prettiger.
Dat is niets voor mij, daarvoor rook ik al te lang.quote:Op maandag 28 september 2009 12:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gelegenheidsroker is nog beter, maar dat kunnen maar weinig mensen.
Niet aan beginnen dan.quote:Ik zou dat wel willen, maar ik kan niet tegen (zelf) roken.
Okay, kan ik wel iets bi jvoorstellen. Succes dan maar!!quote:Op maandag 28 september 2009 12:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is niets voor mij, daarvoor rook ik al te lang.
[..]
Niet aan beginnen dan.
Ik ga aan de schoonmaak
Yep. Een oude kledingkast omgetoverd in een vaste, hele diepe keukenkast waarin ook nog eens de cv-ketel, watermeter, expansievat etc zitten.quote:
Die nep-Hartog timmert mij iets te hard aan de weg. Behalve een boterhammenzaak is hij nu ook officieel oplaadpunt voor elektrische scooters en zulks.quote:Op maandag 28 september 2009 18:34 schreef Gellius het volgende:
Hartog heeft zijn website vernieuwd, las ik vandaag. Ik durf nog niet te kijken.
Nee inderdaad ik zat toch wel aan 35 per dag.....quote:Op maandag 28 september 2009 12:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind het ook verschrikkelijk maar het helpt haar wel omdat ze nu helemaal gestopt is. Anyway 12 per dag? Dat is toch helemaal niet zoveel? Maar het zou daar wel goed door kunnen inderdaad.
Ik ben aan het minderen.quote:Op maandag 28 september 2009 20:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Wel stil hier zeg.... is dat normaal de laatste tijd.....
Oh...geen cold turkey zoals bij AKQ ?quote:
Ik ook. Maar dat komt door werk.quote:
Goede redenquote:Op maandag 28 september 2009 20:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dat komt door werk.
Nee.quote:Op maandag 28 september 2009 20:21 schreef qonmann het volgende:
Oh...geen cold turkey zoals bij AKQ ?
Ah ok ..anders had ik het nog niet geweten met dit topicquote:
Ja ik ben conciërge bij een bedrijf.... de hele dag loop ik dus klusjes op te knappen.... Nu kan ik (rustigquote:Op maandag 28 september 2009 20:32 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben ook aan het minderen.... nou ja we kijken meer tv 's avonds.
Andy, je hebt dus weer werk? Wat goed zeg en gefeliciteerd!!
Ik denk eerst na voordat ik iets post, en dan vind ik het vaak al niet eens meer de moeite waard om te posten.quote:Op maandag 28 september 2009 20:32 schreef Gellius het volgende:
Stel je elke dag een postquotum vast, of stel je gewoon iedere post tien minuten uit?
Congrats !quote:Op maandag 28 september 2009 20:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja ik ben conciërge bij een bedrijf.... de hele dag loop ik dus klusjes op te knappen.... Nu kan ik (rustig) nadenken over de toekomst...
Thanx! Ben echt blij weer aan het werk te zijn. Al mis ik wel dat ik overal tijd voor had.....quote:
Ach ik heb eigenlijk alleen ervaring met sales of in sociaal werk... twee sectoren die niet echt goed gaan. Ineens kwamen er een aantal vacatures voor onderhoudswerk binnen en daar kwam ik steeds erg ver met dit als resultaat. Handige mensen zijn er zeker niet veel.quote:Op maandag 28 september 2009 20:41 schreef Diaan73 het volgende:
Je hebt best snel een andere baan gevonden, en dat in deze tijd. Goed hoor!!
quote:Op maandag 28 september 2009 20:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Handige mensen zijn er zeker niet veel.
Geloof me, een vak geleerd hebben is geen garantie voor een goede baan.quote:Op maandag 28 september 2009 21:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik moet toch een keer een vak leren denk ik.....want dit werk is voor nu wel leuk maar tot mijn 67ste trek ik het niet.....
Niet perse maar als je dit werk 37 jaar lang moet doen dan ben je opgebrand. Mijn voorganger heeft het 6 maanden volgehouden......quote:Op maandag 28 september 2009 21:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Geloof me, een vak geleerd hebben is geen garantie voor een goede baan.
Dat was ook wat ik dacht vanmiddag om 15:00 uur......quote:Op maandag 28 september 2009 21:16 schreef wyccie het volgende:
Dan is dat conciërgewerk vast heel wat anders dan het werk dat de conciërge van mijn middelbare school deed. Die heeft het minstens 6 jaar volgehouden.
Ik ben nu ontzettend moe, ik kruip even in bed.
Hendig zeggen we hierquote:
Hoe dacht je er over zelf eens een plaatje te plaatsen ?quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:42 schreef wyccie het volgende:
We wachten op een plaatje van Wa toch?
Ja wyccie, hoe dacht je erover?quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:45 schreef tong80 het volgende:
Hoe dacht je er over zelf eens een plaatje te plaatsen ?
Maar nu is het dinsdag, dus die taak zit erop.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:48 schreef wyccie het volgende:
Nee nee, mijn taak was toch om te F5'en tot maandag half twaalf?
Jij kijkt niet naar datum en tijd van je post?quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:52 schreef wyccie het volgende:
Jemig. ik had het idee dat we al aan het einde van de week waren.
Jawel. Maar...ik weet het niet. Veel gewerkt.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:56 schreef Wickedangel het volgende:
Jij kijkt niet naar datum en tijd van je post?
Ja, al dagenquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:42 schreef wyccie het volgende:
We wachten op een plaatje van Wa toch?
Gaat het nog een beetje?quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:00 schreef wyccie het volgende:
Jawel. Maar...ik weet het niet. Veel gewerkt.
Ik had niet zo'n zin om te posten. wyccie heeft me aangestoken: ik begin FOK! een beetje zat te worden.quote:
Zoals 500 Voetbal postersquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik had niet zo'n zin om te posten. wyccie heeft me aangestoken: ik begin FOK! een beetje zat te worden.
Het ligt aan mij, zeker?quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik had niet zo'n zin om te posten. wyccie heeft me aangestoken: ik begin FOK! een beetje zat te worden.
Waar heb je het overquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:12 schreef tong80 het volgende:
Nu is het veel gewerkt.
Ben benieuwd naar het volgende excuus van Wickie
Niet?quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De wereld draait niet om jou, Scrutinizer.
Diemen-Zuid is het centrum van de wereld?quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee. Die draait namelijk om mij
Ik heb dus al een weekend en nog twee werkdagen zitten F5'en. Helse RSI dus.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
Gaat het nog een beetje?
Echt wel.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Diemen-Zuid is het centrum van de wereld?
quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
Hij is zo lelijkHeeft hij iets gepresteerd?
Vrouwen hebben geen smaak. Daan Schuurmans is een sex symboolquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hmmm, ik zou verwachten dat vrouwen dit best een knappe kerel zouden vinden.
Anyhoe: sporter?
Nee, hij zingt, gewoon pop. En ik 'ontdek' hem nu pas.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Hmmm, ik zou verwachten dat vrouwen dit best een knappe kerel zouden vinden.
Anyhoe: sporter?
Dat vind ik een griezel. En geld is onbelangrijk in de liefde, hè.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan kun je net zo goed voor Winston Gerstanogiets gaan, die heeft bovendien veel meer geld.
Popstars? American Idols?quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:51 schreef wyccie het volgende:
Nee, hij zingt, gewoon pop. En ik 'ontdek' hem nu pas.![]()
Heb wat filmpjes bekeken en het is een echte live-performer.
Hij is een stuk aardiger dan Daan S.quote:
Een hoop van je zusters denken daar anders over.quote:En geld is onbelangrijk in de liefde, hè.
Dat is verder niet zo moeilijk; Schuurmans is een arrogante kwal.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij is een stuk aardiger dan Daan S.
Je hebt met mijn zusters gebeld?quote:Een hoop van je zusters denken daar anders over.
Ja, dat doe ik wel vaker. We maakten ons zorgen om je alcoholgebruik.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
[
Je hebt met mijn zusters gebeld?
Waarom niet? Ik bel ook één keer per week met de moeder van wyccie.quote:Wil je dat niet meer doen.
Dan spreek je haar vaker dan ik.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarom niet? Ik bel ook één keer per week met de moeder van wyccie.
Nou eh... nee.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:01 schreef wyccie het volgende:
[ afbeelding ]
Zo is hij misschien herkenbaarder.
Dat zei zij ook alquote:Op woensdag 30 september 2009 00:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan spreek je haar vaker dan ik.
quote:Well you done done me and you bet I felt it
I tried to be chill but you're so hot that I melted
I fell right through the cracks
Now I'm trying to get back
Before the cool done run out
I'll be giving it my bestest
And nothing's going to stop me but divine intervention
I reckon it's again my turn to win some or learn some
Doe je de volgende keer de groeten aan haar buurvrouw van twee deuren verder?quote:
Nee, dat is een roddeltante. Ik heb liever niet dat je moeder nog met haar omgaat.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:12 schreef wyccie het volgende:
Doe je de volgende keer de groeten aan haar buurvrouw van twee deuren verder?
Jij kunt het weten.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, dat is een roddeltante.
quote:Op woensdag 30 september 2009 00:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij hebt echt een hekel aan mij, hè?
Dichterlijke vrijheid? Alhoewel het natuurlijk ook een fout van de submitter van de tekst kan zijn. Dit liedje werd al jaren gezongen tijdens live-optredens, en volgens mij nu pas voor het eerst opgenomen op de nieuwe cd.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:14 schreef Scrutinizer het volgende:
My bestest?
In dat eerste heb je wel een beetje gelijk. Wat dat tweede betreft heb ik liever niet dat jij dat voor haar bepaalt.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, dat is een roddeltante. Ik heb liever niet dat je moeder nog met haar omgaat.
quote:So I won't hesitate no more, no more
It cannot wait I'm sure
There's no need to complicate
Our time is short
This is our fate, I'm yours
Hè, bah!quote:Op woensdag 30 september 2009 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb meneer op het plaatje maar even geGoogled.
Ik doe het uit bezorgdheid en medeleven.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je zegt dat je met onze familie belt, dus wie is hier dan de roddeltante/oom?
Handen wassenquote:Op woensdag 30 september 2009 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb meneer op het plaatje maar even geGoogled.
Jij bent al net zo koppig als je moeder.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:22 schreef wyccie het volgende:
In dat eerste heb je wel een beetje gelijk. Wat dat tweede betreft heb ik liever niet dat jij dat voor haar bepaalt.![]()
Nope. Ik weet het niet.quote:Refreintje:
[..]
'Bestest' is spreektaal. Zie ook hier.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:22 schreef wyccie het volgende:
Dichterlijke vrijheid? Alhoewel het natuurlijk ook een fout van de submitter van de tekst kan zijn. Dit liedje werd al jaren gezongen tijdens live-optredens, en volgens mij nu pas voor het eerst opgenomen op de nieuwe cd.
Nergens voor nodig.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik doe het uit bezorgdheid en medeleven.
Ergens anders zag ik 'Best test' staan.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
Bestest' is spreektaal. Zie ook hier.
Je vat vanavond wel een hoop dingen heel persoonlijk op, hè?quote:
Ik ben vanavond in Catherine-Keyl-modequote:Op woensdag 30 september 2009 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je vat vanavond wel een hoop dingen heel persoonlijk op, hè?
Ja, ik was superblond als kind. Ik had ook al eens een babyfoto met blonde kuif van mezelf geplaatst.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:40 schreef wyccie het volgende:
Scrut, ik schrok een beetje van je kinderfoto. Blond haar!
quote:Op woensdag 30 september 2009 00:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik was superblond als kind. Ik had ook al eens een babyfoto met blonde kuif van mezelf geplaatst.
[ afbeelding ]
Nee, niet zwart maar mijn grijze haren zijn m'n lichtste haren. Gellius is degene met zwarte haar.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:51 schreef wyccie het volgende:
Is je haar nu zwart geworden of dénk ik dat alleen maar?
Ze had ze al aan je zusje meegegeven maar die was het weer vergeten.quote:Op woensdag 30 september 2009 01:00 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nauwelijks kinderfoto's hier. Scrut, kun je mijn moeder vragen om een paar foto's naar me op te sturen?
Ik zie haar net zo vaak als ik jou zie.quote:Op woensdag 30 september 2009 01:07 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat jij ook mijn zusje vaker ziet dan ik.
Yes.quote:Britse acteur?
Oh, dat valt nog mee.quote:Op woensdag 30 september 2009 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zie haar net zo vaak als ik jou zie.
Ik kan geen naam noemen. Dan moet ik maar naar bed gaan.quote:Yes.
Wij kennen jouw kapperquote:Op woensdag 30 september 2009 13:14 schreef Gellius het volgende:
Echt niet! Donkerbruin, hoogstens. Doorschoten met grijs..
hij zal de zaak toch wel verkopen aan een opvolger?quote:Op woensdag 30 september 2009 13:29 schreef Gellius het volgende:
.
Nog een paar jaar en hij gaat met pensioen. Wat moet ik dan?
In de Eerste Oosterparkstraat is/was een kapper/bakkerij/internetcafé.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:54 schreef wyccie het volgende:
In Nijmegen heb je een, ik noem het maar gewoon winkel, waarin je haar wordt geknipt door een hair dresser, hair stylist of hair artist, en waar je tevens de hipste sneakers kunt kopen.
Je kan dus kiezen of je een dresser, stylist of artist wil hebben? Ik zou om 'n kapper vragen.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:54 schreef wyccie het volgende:
In Nijmegen heb je een, ik noem het maar gewoon winkel, waarin je haar wordt geknipt door een hair dresser, hair stylist of hair artist, en waar je tevens de hipste sneakers kunt kopen.
Excuses aanvaard.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:56 schreef Gellius het volgende:
(excuus aan degenen die aan een schimmelinfectie lijden waarvan niemand dat weet, maar als we ze zouden kennen dan etc).
Ik heb m'n eigen schaar.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:57 schreef Gellius het volgende:
Je kan dus kiezen of je een dresser, stylist of artist wil hebben? Ik zou om 'n kapper vragen..
Jawel hoor..quote:Op woensdag 30 september 2009 14:23 schreef Gellius het volgende:
Maar Diaan, zo hou je toch geen haar meer over.
Dat spreekt elkaar tegen, Diaan. Denk je niet dat je haar zo slap en vet wordt juist doordat het normaal stijf staat van de verf?quote:Op woensdag 30 september 2009 14:26 schreef Diaan73 het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik heel sterk en goed haar heb. Zonder verf kan ik ook niet veel met mn haar, is dan veel te slap en snel vet.
Hij heeft soms wel het gevoel dat ik me weer opnieuw moet voorstellen.quote:
Het is ook een beetje verkeerd verwoord... mijn haar is sterk en kan dus goed tegen de verf.. knapt niet af of is niet droog, dat bedoelde ik er eigenlijk mee. Nou ja, eigenlijk heb ik het dus in 17 jaar nooit meer gehad zonder verf.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat spreekt elkaar tegen, Diaan. Denk je niet dat je haar zo slap en vet wordt juist doordat het normaal stijf staat van de verf?
Ik wil mijn haar ook verven. Rood of blond.
En toen heeft ze maandenlang met wortelhaar rondgelopen en jij met een schuldgevoel?quote:Op woensdag 30 september 2009 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn zus heeft vroeger eens geprobeerd haar eigen haar te blonderen. Had ze er een goedje in gedaan en kwam ze mij steeds vragen of het al blond werd. Ik zei iedere keer dat ik nog niets zag. Toen ze het toen eindelijk toch maar ging uitspoelen was het oranje
Auberginepaars?quote:
De kapper heeft toen nog proberen te redden wat er te redden viel. Toen was ze een soort Kim Wilde.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
En toen heeft ze maandenlang met wortelhaar rondgelopen en jij met een schuldgevoel?
Toch zou mijn voorkeur uitgaan naar blond. Als ik mag kiezen. Toch wel.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:36 schreef Gellius het volgende:
Auberginepaars kàn charmant zijn.
Ach, daar zijn toch helemaal geen argumenten voor aan te voeren, zo'n doldrieste keuze.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Toch zou mijn voorkeur uitgaan naar blond. Als ik mag kiezen. Toch wel.
Mijn haar is gelukkig verre van kort en pittig.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar nooit in combinatie met een pittig kort kapsel.
quote:Op woensdag 30 september 2009 14:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar nooit in combinatie met een pittig kort kapsel.
Nee, ik dacht aan het fenomeen op zichzelf.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb ik nu onbedoeld de teerbeminde beledigd?
Ik vind het haar op de eerste twee foto's van je fotoboek wel leuk. Wat ronderquote:Op woensdag 30 september 2009 14:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ik had het ook altijd blond... maar nu al jaren niet meer eigenlijk. Ben trouwens ook op zoek naar een nieuw kapsel... valt nog niet mee.
Die komt binnenkort in gezelschap van het Hoofd Bekeringen op een zaterdagochtend weer langsquote:Op woensdag 30 september 2009 14:45 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb trouwens vanmorgen een goed gesprek gehad aan de deur met iemand van de Jehovahs? Kan dat? Ja, dat kan blijkbaar.... hij bedankte mij voor het leuke gesprek. Hahaha. En nee, ik ben niet bekeerden dat heeft hij ook niet geprobeerd. Hij begon over het Ankhteken aan mijn ketting... en toen gehad over de oorsprong daarvan, symbolen, Egypte, e.d.
Ik ga even kijken... die foto's zijn al oud.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind het haar op de eerste twee foto's van je fotoboek wel leuk. Wat ronderaan de zijkanten.
Gaat toch niet lukken hoor...quote:Op woensdag 30 september 2009 14:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die komt binnenkort in gezelschap van het Hoofd Bekeringen op een zaterdagochtend weer langs
Nou ik heb mn mening gegeven over wat ik van God vond... en hij ging helemaal niet in discussie... een aardige/makkelijke Jehovah's Getuige dus. Hij kon trouwens wel mooi vertellen.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:49 schreef wyccie het volgende:
Jehovah's Getuigen zijn ontzettend aardige mensen in de omgang. Je moet alleen niet met ze in discussie gaan over het leven, het geloof en God.
Een slechte Getuige dus, die komt niet in de hemel.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:51 schreef Diaan73 het volgende:
en hij ging helemaal niet in discussie... een aardige/makkelijke Jehovah's Getuige dus.
quote:Op woensdag 30 september 2009 14:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een slechte Getuige dus, die komt niet in de hemel.
Eensquote:Op woensdag 30 september 2009 14:49 schreef wyccie het volgende:
Jehovah's Getuigen zijn ontzettend aardige mensen in de omgang.
Het vervelendste vind ik dat ze eigenlijk zeggen dat je alleen een goed mens kan zijn als je in God gelooft. Als het geloof al een monopolie op dat gebied zou hebben, had Neelie Smit-Kroes al lang ingegrepen.quote:Je moet alleen niet met ze in discussie gaan over het leven, het geloof en God.
Dat deed deze man dus niet.... ik heb ook gezegd dat ik niet in 1 God geloof, maar wel geloof dat er iets is.. maar of dat een God is?? Hij nam daar genoegen mee!!quote:Op woensdag 30 september 2009 14:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eens
[..]
Het vervelendste vind ik dat ze eigenlijk zeggen dat je alleen een goed mens kan zijn als je in God gelooft. Als het geloof al een monopolie op dat gebied zou hebben, had Neelie Smit-Kroes al lang ingegrepen.
Ik denk dat hij het behoorlijk zat was om zieltjes te winnen. Steeds maar de strijd aangaan, al die vervelende opmerkingen.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:01 schreef Diaan73 het volgende:
Dat deed deze man dus niet.... ik heb ook gezegd dat ik niet in 1 God geloof, maar wel geloof dat er iets is.. maar of dat een God is?? Hij nam daar genoegen mee!!
Ik vind ook dat ik een beter mens ben omdat ik goed doe omdat ik dat zelf wil, en niet omdat ik op die manier een plaatsje in de hemel reserveer. Of is dat heel arrogant?quote:Op woensdag 30 september 2009 14:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Het vervelendste vind ik dat ze eigenlijk zeggen dat je alleen een goed mens kan zijn als je in God gelooft.
Ik blijf altijd vriendelijk, zij zijn dat ook tegen mij. Ik snap niet waarom sommige mensen zou heftig reageren op Jehova's getuigen.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het behoorlijk zat was om zieltjes te winnen. Steeds maar de strijd aangaan, al die vervelende opmerkingen.
Precies... ik hou er op zich niet van dat je je geloof wil "verkopen/opdringen" aan een ander, maar zolang ze aardig zijn, heb ik er ook geen problemen mee.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik blijf altijd vriendelijk, zij zijn dat ook tegen mij. Ik snap niet waarom sommige mensen zou heftig reageren op Jehova's getuigen.
Hmmm. Ik voel me eigenlijk nooit een beter mens. Waaraan moet ik dat afmeten? Daarvoor zou ik eerst moeten weten wat de zin van het bestaan is. Aangezien ik er voorlopig vanuit ga dat het leven zinloos is, kan ik dus onmogelijk zeggen dat ik een beter mens ben dan de ander.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind ook dat ik een beter mens ben omdat ik goed doe omdat ik dat zelf wil, en niet omdat ik op die manier een plaatsje in de hemel reserveer. Of is dat heel arrogant?
Iedereen is anders. Kijk maar eens voor de grap in een Jehovah's getuigen-topic hier op Fok, of elk willekeurig topic dat over religie gaat. Daar word je niet blij van. Sommige mensen halen er blijkbaar voldoening uit om anderen die (ergens anders in) geloven, te kleineren. Wat dat betreft vind ik dat het geloof ook voordelen kan hebben. Daar leer je anderen te respecteren (meestal). Dat kan natuurlijk ook heel goed zonder geloof, maar als het wel werkt, dan werkt het.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik blijf altijd vriendelijk, zij zijn dat ook tegen mij. Ik snap niet waarom sommige mensen zo heftig reageren op Jehova's getuigen.
Ik bedoel dat de bedoelingen bij die ander vals zijn, en mijn bedoelingen zijn echt. Dat vind ik toch wel beter.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Hmmm. Ik voel me eigenlijk nooit een beter mens. Waaraan moet ik dat afmeten? Daarvoor zou ik eerst moeten weten wat de zin van het bestaan is. Aangezien ik er voorlopig vanuit ga dat het leven zinloos is, kan ik dus onmogelijk zeggen dat ik een beter mens ben dan de ander.
Het georganiseerde geloof blijft natuurlijk een prachtige uitvinding, een allesoverstijgende wet die degenen beloont die zich er aan houden en de anderen straft. De wetgever kun je nog te slim af zijn, De Almachtige niet.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Iedereen is anders. Kijk maar eens voor de grap in een Jehovah's getuigen-topic hier op Fok, of elk willekeurig topic dat over religie gaat. Daar word je niet blij van. Sommige mensen halen er blijkbaar voldoening uit om anderen die (ergens anders in) geloven, te kleineren. Wat dat betreft vind ik dat het geloof ook voordelen kan hebben. Daar leer je anderen te respecteren (meestal). Dat kan natuurlijk ook heel goed zonder geloof, maar als het wel werkt, dan werkt het.
En je zult nooit weten of dat beloond wordt of niet.... die mensen geloven ook dat er een God is in het hiernamaals. OP zich een mooie gedachte die ook troostend werkt.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het georganiseerde geloof blijft natuurlijk een prachtige uitvinding, een allesoverstijgende wet die degenen beloont die zich er aan houden en de anderen straft. De wetgever kun je nog te slim af zijn, De Almachtige niet.
O, als je daar vanuit gaatquote:Op woensdag 30 september 2009 15:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de bedoelingen bij die ander vals zijn,
dan welquote:en mijn bedoelingen zijn echt. Dat vind ik toch wel beter.
quote:Op woensdag 30 september 2009 15:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Raad je Plaatje voor God #826
Of krijg ik daar gezeik mee?
Nu al 425 kilo!quote:Op woensdag 30 september 2009 15:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien is Wickedangel wel zo'n dikke gospelnegerin
Een slanke naaldboom ben je.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar val ik bij in het niet....
quote:Op woensdag 30 september 2009 15:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een slanke naaldboom ben je.
Ow dat is wel weer heel erg overdreven.quote:
Bier drinken in de kantinequote:Op woensdag 30 september 2009 16:12 schreef Diaan73 het volgende:
Anyway... tijd om Twan in de voetbalkleding te helpen en naar het veld te brengen. Het is weer tijd om te trainen. Ik ga niet kijken, veel te vies weer...
Nee brengen en dan weer naar huis en een uur later weer ophalen. Kan ik in dat uur Lennon eten geven en alvast eten maken.quote:
Arme Diaan. De hele dag racen in dat autootje van haar.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Om haf 6 opstaan, ontbijten, eerst trainen en dan naar school.
Je moet er iets voor over hebben als voetbalmoeder. Moeder Kluivert zorgde ook altijd goed voor haar zoon.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Arme Diaan. De hele dag racen in dat autootje van haar.
Ik heb geen bezwaar tegen 'Raad je Plaatje voor God of andere niet bestaande grijze ouwe mannen zoals Sinterklaas #826'. Zou dat passen in de TT, denken jullie?quote:Op woensdag 30 september 2009 15:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Raad je Plaatje voor God #826
Of krijg ik daar gezeik mee?
Is niet passendquote:Op woensdag 30 september 2009 23:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb geen bezwaar tegen 'Raad je Plaatje voor God of andere niet bestaande grijze ouwe mannen zoals Sinterklaas #826'. Zou dat passen in de TT, denken jullie?
Misschien lijkt ze wel op Alanis Morisette.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:30 schreef wyccie het volgende:
Wa, hoe weet jij dat God een grijze, ouwe man is? Misschien is het wel een lekker jong ding.
Dogma.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien lijkt ze wel op Alanis Morisette.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |