Oke, dan weet ik dat.quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, je hoeft niet terug te lezen.
Komt te dichtbij dit.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:35 schreef Gellius het volgende:
Ik wist niet dat je kritisch was op topictitels, tong?
Jij mag het volgende deel openen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:32 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Ik vind dit geen leuke tt.
Zal wel weer aan mijn liggen.
Jij post hier ook nog als er 'RjP voor randdebielen' staat?quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:59 schreef qonmann het volgende:
Wat maakt het nou uit wat er in de tt staat ..
tong is klaarblijkelijk gevoeliger dan jij. Dat maakt zijn opmerking niet minder legitiemquote:Op zaterdag 26 september 2009 09:28 schreef Gellius het volgende:
Wat een nonsens, mijn ma is ook weduwe. Honderdduizenden ma's zijn weduwe. Neem je ook aanstoot aan het etiket van een fles Weduwe Joustra? En je hebt de EP Widowmaker van Butthole Surfers het raam uitgegooid?
Misschien was ik overgevoelig. Een Fokker waar ik mee heb gediscussieerd is op 27jarige leeftijd overleden.quote:Op zaterdag 26 september 2009 09:28 schreef Gellius het volgende:
Wat een nonsens, mijn ma is ook weduwe. Honderdduizenden ma's zijn weduwe. Neem je ook aanstoot aan het etiket van een fles Weduwe Joustra? En je hebt de EP Widowmaker van Butthole Surfers het raam uitgegooid?
She came, she saw and she scoredquote:Op zondag 27 september 2009 22:44 schreef Wickedangel het volgende:
Grace Slick?
zal eens ff een trace doenquote:Op zondag 27 september 2009 23:15 schreef wyccie het volgende:
Zit ze weer ergens anders te slowchatten?
quote:
Die was misschien wat te hoog gegrepen, dat is hun meest jazz-achtige stuk.quote:Op maandag 28 september 2009 00:10 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik was al vrij snel opgehouden met luisteren bij dat ene linkje. Heb je een minder eng linkje?
Volgens mij het laatste nummer van die cd. Lekker vaagquote:Op maandag 28 september 2009 00:50 schreef wyccie het volgende:
Het begin klinkt alsof het zo uit Twin Peaks komt.
Daar wil je geen soundtrack bij?quote:Op maandag 28 september 2009 01:06 schreef wyccie het volgende:
Als ik somber ben lig ik gewoon in bed te kniezen.
Tja, je woont natuurlijk dicht bij Brabant...quote:En als ik goede zin heb, brul ik mee.![]()
Nee, daar past niks bij.quote:Op maandag 28 september 2009 01:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Daar wil je geen soundtrack bij?
Ik woon dichter bij Limburg en Duitsland.quote:Tja, je woont natuurlijk dicht bij Brabant...
Niet mijn smaak.quote:Op maandag 28 september 2009 01:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kan Nijmegen helaas niet verplaatsen.quote:Dat is geen aanbeveling
Ik was inmiddels al weer verder getjoept. Via Ploem Ploem Tjenka kwam ik bij deze terechtquote:
Ach, het is toch een leuke stad?quote:[..]
Ik kan Nijmegen helaas niet verplaatsen.
Ik was doorgetjoept naar Mouth & McNeal, How do you do.quote:Op maandag 28 september 2009 01:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik was inmiddels al weer verder getjoept. Via Ploem Ploem Tjenka kwam ik bij deze terecht
Jazeker. Ik wil hier wel blijven.quote:Ach, het is toch een leuke stad?
Naa-ne-na-ne-naa-nana.quote:Op maandag 28 september 2009 01:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik was doorgetjoept naar Mouth & McNeal, How do you do.![]()
Maar ik ga nu slapen. Lang genoeg op het plaatje van Wickedangel gewacht.quote:[..]
Jazeker. Ik wil hier wel blijven.
Héél lang gewacht.quote:Op maandag 28 september 2009 01:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar ik ga nu slapen. Lang genoeg op het plaatje van Wickedangel gewacht.
Trusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |