Nee, jij bent veel beter dan ik.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 01:06 schreef wyccie het volgende:
Ons soort? Ben ik een beetje van jouw soort, Scrut?
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 01:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, jij bent veel beter dan ik.
Slaap je nog steeds slecht?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb wel een beetje afkickverschijnselen, volgens mij
Kan natuurlijk ook griepje zijn hè? Peace zit/ligt vandaag ook thuis met griepverschijnselen. Hij is ook heel erg moe.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neuh, dat valt mee. Maar ik heb het wel warm en koud tegelijk
Nee, dat is niets voor mij.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook griepje zijn hè?
De ziekenboeg in Enschede is weer gevuldquote:Peace zit/ligt vandaag ook thuis met griepverschijnselen. Hij is ook heel erg moe.
Het scheelt wel dat je geen kinderen hebt, dan heb je er al veel minder kans op.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dat is niets voor mij.
[..]
Alleen Peace is nu ziek. Ik ben weer helemaal hersteldquote:De ziekenboeg in Enschede is weer gevuld
Dat en dat ik het OV niet gebruik.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het scheelt wel dat je geen kinderen hebt, dan heb je er al veel minder kans op.
Ja dat is ook een broedplaats. Ik ontkom er helaas niet aan. Als ik met de auto ga, krijg ik geen reiskosten en OV wordt volledig betaald. Dat is toch zonde van het geld. Soms is het ook wel lekker in de trein, boek lezen of Sudoku maken onder het genot van een muziekje lang leven de i-podquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat en dat ik het OV niet gebruik.
Ik vind lange afstanden wel prettig met de trein. Doe ik overigens zelden meer omdat mijn huidige auto zo goedkoop rijdt.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat is ook een broedplaats. Ik ontkom er helaas niet aan. Als ik met de auto ga, krijg ik geen reiskosten en OV wordt volledig betaald. Dat is toch zonde van het geld. Soms is het ook wel lekker in de trein, boek lezen of Sudoku maken onder het genot van een muziekje lang leven de i-pod![]()
Nu al? Hoeveel gangen?quote:Pff moet eten gaan voorbereiden, maar geen zin.
Met zn viertjes is de trein belachelijk duur... nou ja de kinderen gaat nog wel, maar voor ons 2-en wel. En de verbindingen naar Enschede zijn niet echt geweldig. Een concert in A'dam kunnen wij dan niet eens afzien.. en naar de ouders van Peace in D. kunnen we niet eens bereiken haha.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind lange afstanden wel prettig met de trein. Doe ik overigens zelden meer omdat mijn huidige auto zo goedkoop rijdt.
[..]
Ik vind het wel prettig om grotendeels het klaar te hebben staan: aardappels, bloemkool en gehaktballen. Dan hoef ik niet meer de keuken of minder lang als Twan of Lennon in de woonkamer zijn. De aardappels zijn geschild, nu de bloemkool nog in de pan doen. Gehaktballen maak ik later wel, ga ik nie tmeer redden.quote:Nu al? Hoeveel gangen?
Vervelend is dat. Ik zie ook vaak mensen op hun horloge kijken bij concerten en het eind missen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:34 schreef Diaan73 het volgende:
Een concert in A'dam kunnen wij dan niet eens afzien..
Dan moeten ze je van de trein komen halen. Da's ook niks.quote:en naar de ouders van Peace in D. kunnen we niet eens bereiken haha.
Wat een oud-Hollandsch beeld schets je hierquote:[..]
Ik vind het wel prettig om grotendeels het klaar te hebben staan: aardappels, bloemkool en gehaktballen. Dan hoef ik niet meer de keuken of minder lang als Twan of Lennon in de woonkamer zijn. De aardappels zijn geschild, nu de bloemkool nog in de pan doen. Gehaktballen maak ik later wel, ga ik nie tmeer redden.
Precies, daarom gewoon met de auto. Qua benzine is het ook goedkoper, met parkeren erbij duurder denk ik.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vervelend is dat. Ik zie ook vaak mensen op hun horloge kijken bij concerten en het eind missen.![]()
[..]
quote:Dan moeten ze je van de trein komen halen. Da's ook niks.
[..]
quote:Wat een oud-Hollandsch beeld schets je hier
Ik heb een keer regelmatig op mijn horloge gekeken bij een concert maar dat was omdat ik bijna niet wilde geloven dat ze al 2,5 uur aan het spelen waren.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Vervelend is dat. Ik zie ook vaak mensen op hun horloge kijken bij concerten en het eind missen.![]()
Laatste stuk met de bus is ook nog een optie. Maar er zitten 2 of 3 overstappen in die route (hangt er van af of je lang in de bus wilt zitten of nog een stukje trein wilt pakken). Word je ook niet echt vrolijk van.quote:Dan moeten ze je van de trein komen halen. Da's ook niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |