Nee, jij bent veel beter dan ik.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 01:06 schreef wyccie het volgende:
Ons soort? Ben ik een beetje van jouw soort, Scrut?
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 01:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, jij bent veel beter dan ik.
Slaap je nog steeds slecht?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb wel een beetje afkickverschijnselen, volgens mij
Kan natuurlijk ook griepje zijn hè? Peace zit/ligt vandaag ook thuis met griepverschijnselen. Hij is ook heel erg moe.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neuh, dat valt mee. Maar ik heb het wel warm en koud tegelijk
Nee, dat is niets voor mij.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook griepje zijn hè?
De ziekenboeg in Enschede is weer gevuldquote:Peace zit/ligt vandaag ook thuis met griepverschijnselen. Hij is ook heel erg moe.
Het scheelt wel dat je geen kinderen hebt, dan heb je er al veel minder kans op.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dat is niets voor mij.
[..]
Alleen Peace is nu ziek. Ik ben weer helemaal hersteldquote:De ziekenboeg in Enschede is weer gevuld
Dat en dat ik het OV niet gebruik.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het scheelt wel dat je geen kinderen hebt, dan heb je er al veel minder kans op.
Ja dat is ook een broedplaats. Ik ontkom er helaas niet aan. Als ik met de auto ga, krijg ik geen reiskosten en OV wordt volledig betaald. Dat is toch zonde van het geld. Soms is het ook wel lekker in de trein, boek lezen of Sudoku maken onder het genot van een muziekje lang leven de i-podquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat en dat ik het OV niet gebruik.
Ik vind lange afstanden wel prettig met de trein. Doe ik overigens zelden meer omdat mijn huidige auto zo goedkoop rijdt.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat is ook een broedplaats. Ik ontkom er helaas niet aan. Als ik met de auto ga, krijg ik geen reiskosten en OV wordt volledig betaald. Dat is toch zonde van het geld. Soms is het ook wel lekker in de trein, boek lezen of Sudoku maken onder het genot van een muziekje lang leven de i-pod![]()
Nu al? Hoeveel gangen?quote:Pff moet eten gaan voorbereiden, maar geen zin.
Met zn viertjes is de trein belachelijk duur... nou ja de kinderen gaat nog wel, maar voor ons 2-en wel. En de verbindingen naar Enschede zijn niet echt geweldig. Een concert in A'dam kunnen wij dan niet eens afzien.. en naar de ouders van Peace in D. kunnen we niet eens bereiken haha.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind lange afstanden wel prettig met de trein. Doe ik overigens zelden meer omdat mijn huidige auto zo goedkoop rijdt.
[..]
Ik vind het wel prettig om grotendeels het klaar te hebben staan: aardappels, bloemkool en gehaktballen. Dan hoef ik niet meer de keuken of minder lang als Twan of Lennon in de woonkamer zijn. De aardappels zijn geschild, nu de bloemkool nog in de pan doen. Gehaktballen maak ik later wel, ga ik nie tmeer redden.quote:Nu al? Hoeveel gangen?
Vervelend is dat. Ik zie ook vaak mensen op hun horloge kijken bij concerten en het eind missen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:34 schreef Diaan73 het volgende:
Een concert in A'dam kunnen wij dan niet eens afzien..
Dan moeten ze je van de trein komen halen. Da's ook niks.quote:en naar de ouders van Peace in D. kunnen we niet eens bereiken haha.
Wat een oud-Hollandsch beeld schets je hierquote:[..]
Ik vind het wel prettig om grotendeels het klaar te hebben staan: aardappels, bloemkool en gehaktballen. Dan hoef ik niet meer de keuken of minder lang als Twan of Lennon in de woonkamer zijn. De aardappels zijn geschild, nu de bloemkool nog in de pan doen. Gehaktballen maak ik later wel, ga ik nie tmeer redden.
Precies, daarom gewoon met de auto. Qua benzine is het ook goedkoper, met parkeren erbij duurder denk ik.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vervelend is dat. Ik zie ook vaak mensen op hun horloge kijken bij concerten en het eind missen.![]()
[..]
quote:Dan moeten ze je van de trein komen halen. Da's ook niks.
[..]
quote:Wat een oud-Hollandsch beeld schets je hier
Ik heb een keer regelmatig op mijn horloge gekeken bij een concert maar dat was omdat ik bijna niet wilde geloven dat ze al 2,5 uur aan het spelen waren.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Vervelend is dat. Ik zie ook vaak mensen op hun horloge kijken bij concerten en het eind missen.![]()
Laatste stuk met de bus is ook nog een optie. Maar er zitten 2 of 3 overstappen in die route (hangt er van af of je lang in de bus wilt zitten of nog een stukje trein wilt pakken). Word je ook niet echt vrolijk van.quote:Dan moeten ze je van de trein komen halen. Da's ook niks.
Hoe bedoel je via internet gekocht? Bij een webwinkel? Dan heb je gewoon garantie.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:52 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga Twan van school halen en dan met hem naar een speelgoedwinkel. Zn nintendo DS is kapot... en hij is via interent gekocht, dus geen garantie. Misschien kunnen ze hem daar maken/ons helpen.
Ik kijk op m'n klokje als ik denk dat een band zich er te makkelijk afmaakt. Na 80 minuten verdwijnen om routinematig nog even terug te komen voor een toegift van 10 minuten.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb een keer regelmatig op mijn horloge gekeken bij een concert maar dat was omdat ik bijna niet wilde geloven dat ze al 2,5 uur aan het spelen waren.
Overstappen is ellende, kun je ook weer aansluitingen missen en zo. Mijn ouders hebben een tijd in Oldeberkoop gewoond toen ik nog geen auto had. Een ommelandse reis, laatste stuk met de bus en dan ook nog eens opgehaald moeten worden want anders drie kwartier wachten op de buurtbusquote:[..]
Laatste stuk met de bus is ook nog een optie. Maar er zitten 2 of 3 overstappen in die route (hangt er van af of je lang in de bus wilt zitten of nog een stukje trein wilt pakken). Word je ook niet echt vrolijk van.
Soms hebben bands nog maar 1 album uit, dan duren de optredens meestal niet zo lang.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kijk op m'n klokje als ik denk dat een band zich er te makkelijk afmaakt. Na 80 minuten verdwijnen om routinematig nog even terug te komen voor een toegift van 10 minuten.
Dat zijn de betere optredens.quote:Bij George Clinton was dat niet nodig, die ging 3,5 uur door
Maar die reis duurt wel langer dan nodig is. Ze moeten het spoor bij Lelystad doortrekken richting Groningen.quote:Overstappen is ellende, kun je ook weer aansluitingen missen en zo. Mijn ouders hebben een tijd in Oldeberkoop gewoond toen ik nog geen auto had. Een ommelandse reis, laatste stuk met de bus en dan ook nog eens opgehaald moeten worden want anders drie kwartier wachten op de buurtbus![]()
Van Amsterdam naar Stad-Groningen is wel heel prettig. In één keer door
Ik had net een prettig gesprek met een jehova's getuige, duurde wat langer dan verwacht.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik dacht even m'n laatste centjes op mijn Pokerstars-account op te maken door een toernooitje te spelen. Dat gaat niet als gepland
Klopt. Soms vind ik 90 minuten ook wel genoeg, daarvoor hoeft het geen slecht optreden te zijn.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Soms hebben bands nog maar 1 album uit, dan duren de optredens meestal niet zo lang.
En het verveelde geen moment. Volgende week Richard Bona in Paradisoquote:[..]
Dat zijn de betere optredens.
Zal het ooit nog gebeuren?quote:[..]
Maar die reis duurt wel langer dan nodig is. Ze moeten het spoor bij Lelystad doortrekken richting Groningen.
Dat scheelt zo meer dan een uur.
Ik ben bang van niet. In elk geval niet binnen 10 jaar.quote:
Ik moet wachten tot november voordat ik weer eens naar Paradiso mag.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:24 schreef Scrutinizer het volgende:
En het verveelde geen moment. Volgende week Richard Bona in Paradiso
Nou ja, bij een buitenlands bedrijf... www.dealextreme.com. Ik zal eens hun garantievoorwaarden gaan lezen. De jongen van de speelgoedwinkel denkt dat de printplaat of het scherm kapot is... en dan kun j ebeter een nieuwe kopen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je via internet gekocht? Bij een webwinkel? Dan heb je gewoon garantie.
Je zou in elk geval gewoon garantie moeten kunnen claimen, desnoods bij nintendo zelf.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:53 schreef Diaan73 het volgende:
Nou ja, bij een buitenlands bedrijf... www.dealextreme.com. Ik zal eens hun garantievoorwaarden gaan lezen. De jongen van de speelgoedwinkel denkt dat de printplaat of het scherm kapot is... en dan kun j ebeter een nieuwe kopen.
Ja, ik kreeg zelfs een uitnodiging om eens verder van gedachten te wisselenquote:Heey jij ook al een prettig gesprek gehad??
Nope. Me klaar aan het maken voor het pokeren.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:48 schreef Diaan73 het volgende:
Allemaal voetbal aan het kijken? Hier wel... nu Twente straks Ajax. Ik heb net al alle was weg gestreken, nu even rustig zitten.
Is het weer zo ver? Ik ga even een spelletje doen denk ik.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nope. Me klaar aan het maken voor het pokeren.
Ja het is weer donderdag!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is het weer zo ver? Ik ga even een spelletje doen denk ik.
Ja duh!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:02 schreef brother52 het volgende:
Ja, ik kreeg zelfs een uitnodiging om eens verder van gedachten te wisselen
Uit alle hoeken en gaten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Waar kom jij ineens vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |