Nou, vooral bij de muziekgestapo denk ik.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:43 schreef -Hans- het volgende:
Kwartje dan eindelijk gevallen bij Ekdom? Fijn! Fijn!
Hoor Michiel nog zo zeggen dat Ekdom er nog weinig van moest hebben, maar ook Ekdom is eindelijk om. Nu die muziekpolitie ook nogquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, vooral bij de muziekgestapo denk ik.
Haha, jij hebt een hitlijst van jezelf?quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:45 schreef Sersjee het volgende:
Ik twijfel. Zal ik 'em in m'n shortlist voor Sersjee's Top 25 van 2009 zetten? Vorig jaar stond ie op 9, beetje raar als ie er nu weer in staat...
Jaarlijst. Elke muziekliefhebber die er van houdt zichzelf te martelen heeft er een!quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:50 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Haha, jij hebt een hitlijst van jezelf?
lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:55 schreef Sersjee het volgende:
Bijna 12 uur, dus het is er weer tijd voor...
Ik zag het gebeuren en had al zoiets van "dat lijkt wel dezelfde plek... Nee toch?!"quote:
hoe ironischquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zag het gebeuren en had al zoiets van "dat lijkt wel dezelfde plek... Nee toch?!"
zolang ze er gouden platen mee blijft scoren zijn we nog niet van haar af.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:15 schreef Againzender het volgende:
die Anouk mag ook wel eens opzouten met dat gegil van dr
Wat een gastquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:35 schreef Meddo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)igt_giel_beelen.html
Leuk vanmorgen
Mooi vrijdagmiddagtopicquote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:05 schreef wolfrolf het volgende:
PS. Roel: Ik heb je een toevoeg request gestuurd @ PSN
lolquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:37 schreef wolfrolf het volgende:
Ja??
Oh nee ik ben roel niet [ afbeelding ]
Ah, bij de concurrent dusquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben op KX blijven hangen.
Maar goed:![]()
BRUCE
![]()
Zit Der Rudy er trouwens nog? Bij Claudia kan ik het goed voorstellen dat er direct wordt gezaptquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:43 schreef Sersjee het volgende:
Tja, de "concurrent" is op vrijdagmiddag nou eenmaal veruit superieur...
Nope.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zit Der Rudy er trouwens nog? Bij Claudia kan ik het goed voorstellen dat er direct wordt gezapt
En waar vind ik die terug?quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:49 schreef Sersjee het volgende:
Rab's mix is tof, ik draai 'em thuis ook wel eens.
Via Rab z'n site geloof ik. En anders stuur je hem even een mailtje om het te vragen, Paul geeft (mij) bijna altijd antwoord (krijgt nooit mail zekerquote:
Of je klikt hier...quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Via Rab z'n site geloof ik. En anders stuur je hem even een mailtje om het te vragen, Paul geeft (mij) bijna altijd antwoord (krijgt nooit mail zeker)
Ow, mij blokte ie meteen op twitter toen ik iets (uiteraard geheel positiefsquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Via Rab z'n site geloof ik. En anders stuur je hem even een mailtje om het te vragen, Paul geeft (mij) bijna altijd antwoord (krijgt nooit mail zeker)
De laatste keer da'k 'em een mailtje heb gestuurd, kreeg ik binnen 10 min. antwoord, dus waarschijnlijk krijgt ie inderdaad nooit mailquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zou kunnen, of hij typt als een dollequote:Op vrijdag 25 september 2009 15:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De laatste keer da'k 'em een mailtje heb gestuurd, kreeg ik binnen 10 min. antwoord, dus waarschijnlijk krijgt ie inderdaad nooit mail
Euh, neequote:Op vrijdag 25 september 2009 15:34 schreef Againzender het volgende:
Moet Ekdom hier niet met z'n conducteursfluit doorheen gaan fluiten ?
Dit nummer? Volgens mij komen de nummers uit de computer dus dat zeggen ze alleen om grappig te zijnquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:38 schreef Againzender het volgende:
Wacht ff, hadden we deze niet uit het raam gegooid gisteren?
Een computer? Nee joh, bij 3FM staat alle muziek gewoon op grammofoonplaat of cassettebandje!quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:40 schreef Meddo het volgende:
[..]
Dit nummer? Volgens mij komen de nummers uit de computer dus dat zeggen ze alleen om grappig te zijn
of het wordt doorgefaxd.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een computer? Nee joh, bij 3FM staat alle muziek gewoon op grammofoonplaat of cassettebandje!
Ook faxen is veel te digitaal! Dat wordt gewoon live gespeeld en gezongen door een grote band die ergens in een bezemkast is gepropt. Vervolgens wordt het via 2 conservenblikken die met een touwtje aan elkaar zitten naar de studio geleid. Vandaar dat het soms wat blikkerig klinkt.quote:
o ja, dequote:Op vrijdag 25 september 2009 16:43 schreef alors het volgende:
[..]
Ja die moet komende week uitkomen.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
o ja, dezal veel gebruikt gaan worden komende week
dat heet Coen & Sander showquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:02 schreef gerbenp het volgende:
Oh god, er zat weer iemand te prutsen
quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:16 schreef Qunix het volgende:
JA HALLO DAAR!!!!!
Giel zijn gast is triest... Opflikkeren en krijg zelf kanker.
90's week, here we come!
JAAAAAAAAAA, dat ga ik zeker meeluisterenquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Charlie en theo te gast bij het EkStra weekend![]()
.
Geniaalquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:04 schreef gerbenp het volgende:
http://presents.3fm.nl/page/90s09_ringtonemixer/90s09![]()
Grapjas die Cornequote:Op vrijdag 25 september 2009 18:21 schreef gerbenp het volgende:
En daar gingen weer 1000 luisteraars - Corné
Ik kijk altijd via http://webtv.florisd.nl/3fm. Superlinkquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:30 schreef Qunix het volgende:
Heeft iemand een rechtstreekse link naar de webcam?
Ik heb een mac...quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik kijk altijd via http://webtv.florisd.nl/3fm. Superlink
Dank!quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:34 schreef Meddo het volgende:
http://www.omroep.nl/radio3/3fmwebcam.asx
Da's Becky Ackground.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |