Via Rab z'n site geloof ik. En anders stuur je hem even een mailtje om het te vragen, Paul geeft (mij) bijna altijd antwoord (krijgt nooit mail zekerquote:
Of je klikt hier...quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Via Rab z'n site geloof ik. En anders stuur je hem even een mailtje om het te vragen, Paul geeft (mij) bijna altijd antwoord (krijgt nooit mail zeker)
Ow, mij blokte ie meteen op twitter toen ik iets (uiteraard geheel positiefsquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Via Rab z'n site geloof ik. En anders stuur je hem even een mailtje om het te vragen, Paul geeft (mij) bijna altijd antwoord (krijgt nooit mail zeker)
De laatste keer da'k 'em een mailtje heb gestuurd, kreeg ik binnen 10 min. antwoord, dus waarschijnlijk krijgt ie inderdaad nooit mailquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zou kunnen, of hij typt als een dollequote:Op vrijdag 25 september 2009 15:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De laatste keer da'k 'em een mailtje heb gestuurd, kreeg ik binnen 10 min. antwoord, dus waarschijnlijk krijgt ie inderdaad nooit mail
Euh, neequote:Op vrijdag 25 september 2009 15:34 schreef Againzender het volgende:
Moet Ekdom hier niet met z'n conducteursfluit doorheen gaan fluiten ?
Dit nummer? Volgens mij komen de nummers uit de computer dus dat zeggen ze alleen om grappig te zijnquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:38 schreef Againzender het volgende:
Wacht ff, hadden we deze niet uit het raam gegooid gisteren?
Een computer? Nee joh, bij 3FM staat alle muziek gewoon op grammofoonplaat of cassettebandje!quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:40 schreef Meddo het volgende:
[..]
Dit nummer? Volgens mij komen de nummers uit de computer dus dat zeggen ze alleen om grappig te zijn
of het wordt doorgefaxd.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een computer? Nee joh, bij 3FM staat alle muziek gewoon op grammofoonplaat of cassettebandje!
Ook faxen is veel te digitaal! Dat wordt gewoon live gespeeld en gezongen door een grote band die ergens in een bezemkast is gepropt. Vervolgens wordt het via 2 conservenblikken die met een touwtje aan elkaar zitten naar de studio geleid. Vandaar dat het soms wat blikkerig klinkt.quote:
o ja, dequote:Op vrijdag 25 september 2009 16:43 schreef alors het volgende:
[..]
Ja die moet komende week uitkomen.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
o ja, dezal veel gebruikt gaan worden komende week
dat heet Coen & Sander showquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:02 schreef gerbenp het volgende:
Oh god, er zat weer iemand te prutsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |