Volgens mij ookquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:06 schreef debuurvrouw het volgende:
Borre, zo heet onze kat!Van Boarre, fries voor kater
En Fokko is toch een heel normale naam?Ik ken er zo al drie. Zal ook wel een Fries dingetje zijn dan.
Ik ken een N e f a n a, d'r ouders bedoelden Nirvana alleen ze hadden iets met een klok en een klepelquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
Jeetje wat een namen zeg. Wie noemt zijn kind nou Nirvana? Naar een band???
Of ja weet je wat, ik vind judo zo leuke sport, we noemen ons kind gewoon JUDO!
Je kent een wie?????? Hoe moet ik dat lezen dan? Is dat zijn voornaam?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:07 schreef Ssserpente het volgende:
Ik ken een B l a a s J o b (goed idee, die spaties). Zijn ouders moeten ook onder een steen geleefd hebben...
Z'n voornaam is 'gewoon' Blaas. Z'n tweede naam is Job. Ik moest op m'n werk z'n paspoort inscannen. Had het zelf niet eens door, tot ik later m'n collega's erover hoorde geinen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:17 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Je kent een wie?????? Hoe moet ik dat lezen dan? Is dat zijn voornaam?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:41 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Z'n voornaam is 'gewoon' Blaas. Z'n tweede naam is Job. Ik moest op m'n werk z'n paspoort inscannen. Had het zelf niet eens door, tot ik later m'n collega's erover hoorde geinen.
Ik viel ook al over die naam! Net als een maand eerder Jochem Meyer z'n dochtertje.. Limoni, het klinkt wel lief, maar ik kan er niet aan wennen dat iemand z'n kind "citroen" noemt!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:33 schreef huuphuup het volgende:
gelezen in een tijdschrift (ouders van nu?) "Beaudelot" voor een meisje.
Limoni vond ik inderdaad ook wel schattig klinken, niet voor mn eigen kind maar op zich niet lelijk. Maar t lijkt me verstandig als ze niet teveel in Italie komtquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:34 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ik heb geen idee hoe je het schrijft, maar ik hoorde gisteren: "die-jee-do" Ik vond het wel schattig klinken -het was ook een heel schattig jongetje-. Een beetje als Diego maar dan met een D.
Iemand een idee hoe je het zou schrijven?
[..]
Ik viel ook al over die naam! Net als een maand eerder Jochem Meyer z'n dochtertje.. Limoni, het klinkt wel lief, maar ik kan er niet aan wennen dat iemand z'n kind "citroen" noemt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |