SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
ik vind 't niet zo'n mooie afko.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:09 schreef huuphuup het volgende:
Vandaag bij de verloskundige een kaartje gezien van een meisje "Amee"
Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden![]()
aan de ene kant voelt het voor mij net alsof ik een stukje mis van de naam van mn eigen dochteraan de andere kant leest het alsof ze Aimee wilden maar een letter vergaten ofzo. Maar ergens vind ik het zeker niet lelijk als meisjesnaam. Wel apart.
quote:Op zondag 27 september 2009 17:04 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb een collega die Bianco heet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee!
![]()
![]()
Je hebt ook zo´n drankje, dat het Amé. Best lekkerquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:09 schreef huuphuup het volgende:
Vandaag bij de verloskundige een kaartje gezien van een meisje "Amee"
Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden![]()
aan de ene kant voelt het voor mij net alsof ik een stukje mis van de naam van mn eigen dochteraan de andere kant leest het alsof ze Aimee wilden maar een letter vergaten ofzo. Maar ergens vind ik het zeker niet lelijk als meisjesnaam. Wel apart.
had ik hier wel eens verteld dat ik ooit zocht op mijn achternaam en toen ineens een achterachterachterneefje (ofzoiets) vond die Xam heette?quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Op tv bij Hermna den blijker : Mats en Sam (jongen en meisje) de namen los vind ik erg leuk, maar het voelt nu een beetje als Max en Xam.
Dat zal iedereen wel denken toch?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:21 schreef Soneal het volgende:
Zouden Rover en Spijker uit een andere relatie zijn?
Kaneesha is zo verschrikkelijk niet hetzelfde soort naam....
Oeh is dat de tweede naam of de achternaam?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:08 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Geboortekaartje gespot van: Job Joghum.
Pleegkind? De honden erbij in de advertentie?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:21 schreef Soneal het volgende:
Zouden Rover en Spijker uit een andere relatie zijn?
Kaneesha is zo verschrikkelijk niet hetzelfde soort naam....
Yep mijn collega heeft haar zoon Boet genoemt. Ik vind het dus echt een stomme naam!quote:Op zondag 27 september 2009 16:58 schreef amaranta het volgende:
Er zijn dus echt mensen die hun zoon Boet noemen? Ik ken iemand die het van plan was, maar het gelukkig niet heeft gedaan.Pleun.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |