Tamir Yaseen (51118556)quote:Op maandag 28 september 2009 21:11 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Formidabel midjes zijn duurder dan 100k, ook boven de 30
Met drie CM's met formidabel haal je, zelfs met een goed LS trainer niet zo'n hoog middenveld als waardoor ik nu een relatief semizware VII mee ga overleven.
Ik heb wel die trainer, en heb een Briljant +5 en een uitmuntend +4 in goed vorm en daaronder een van mijn formidabel midjes welke dan ook in goed vorm is op any given moment. En die hebben als extra ook nog eens allemaal minimaal redelijk passen.
Komt ook nog eens bij dat ik redelijke vleugelspelers heb die jij nog niet meegerekend hebt.
Heb je ook drie van zulke verdedigers?quote:Op maandag 28 september 2009 21:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Tamir Yaseen (51118556)
Vincent Haslimann (48334328)
Tozé Figueira (81267746)
Nee. Defs zijn duurder, die kosten rond de 200k.quote:Op maandag 28 september 2009 21:16 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Heb je ook drie van zulke verdedigers?
Hmm, kan ik ook betalen.quote:Op maandag 28 september 2009 21:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Defs zijn duurder, die kosten rond de 200k.
Als je een 800k op je rekening hebt staan, dan kun je wel 3 mooie wat oudere defjes kopen. Die zullen ondanks een lagere conditie, beter ratings halen dan je huidige verdediging.quote:Op maandag 28 september 2009 21:20 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hmm, kan ik ook betalen.
* FrituurVetPet is contemplating
Dat kan ik nog niet betalen. Maar ik hoef ze uiteraard niet tegelijkertijd te kopen.quote:Op maandag 28 september 2009 21:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je een 800k op je rekening hebt staan, dan kun je wel 3 mooie wat oudere defjes kopen. Die zullen ondanks een lagere conditie, beter ratings halen dan je huidige verdediging.
Ik heb nog wat spelers toegevoegd aan mijn vorige post.quote:Op maandag 28 september 2009 21:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat kan ik nog niet betalen. Maar ik hoef ze uiteraard niet tegelijkertijd te kopen.
Koei.quote:Op maandag 28 september 2009 21:28 schreef Outpost76 het volgende:![]()
![]()
![]()
Heb ik een waailap erbij gehaald voor mn jeugd. Stel ik m niet op. Nou speelde mn reserve keep alweer op de vleugel en heeft ie inm al 3 weken achter elkaar geen training gehad.![]()
![]()
![]()
Resultaat is eigenlijk het minst belangrijke in de jeugd.quote:Op maandag 28 september 2009 21:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel he
Ben nog wel koploperVandaag rpp zn team opgerold met 3-2
Weet ik en t boeit ook niet. Al sta ik laatste en heb ik heule leuke pulls ben ik ook blij. Maar ik vind t toch wel een leuke vermelding waard!quote:Op maandag 28 september 2009 21:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Resultaat is eigenlijk het minst belangrijke in de jeugd.
Maar wel leuk natuurlijk.
je wilt echt elk seizoen een award he?quote:Op maandag 28 september 2009 21:28 schreef Outpost76 het volgende:![]()
![]()
![]()
Heb ik een waailap erbij gehaald voor mn jeugd. Stel ik m niet op. Nou speelde mn reserve keep alweer op de vleugel en heeft ie inm al 3 weken achter elkaar geen training gehad.![]()
![]()
![]()
3-2 en oprollenquote:Op maandag 28 september 2009 21:31 schreef Outpost76 het volgende:
Ja eigenlijk wel he
Ben nog wel koploperVandaag rpp zn team opgerold met 3-2
Ja hoor dat doe ik expres zekerquote:Op maandag 28 september 2009 21:36 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je wilt echt elk seizoen een award he?
quote:3-2 en oprollen
het lijkt er wel op ja..quote:Op maandag 28 september 2009 21:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja hoor dat doe ik expres zeker
kun je beter in de 86e minuut doenquote:![]()
En dan gewoon in de 85e minuut de 3-2 scoren
Ja vastquote:
Ja en dan eerst in de 82 en 83 e minuut je tegenstander hoop geven op een puntjequote:kun je beter in de 86e minuut doen
Ja netjes nou staat ik 3 punten losquote:Op maandag 28 september 2009 21:46 schreef Flappekz het volgende:
Heuj, ik heb weer eens gewonnen
weliswaar in de jeugd, maar toch...
Die had gister nog zwak positiespelquote:Ricky Reuvers
16 jaar en 76 dagen
Keepen: onbekend
Verdedigen: 7/87/7 goed (max. goed)
Positiespel: 5/? matig (max. onbekend)
Vleugelspel: 3/8 slecht (max. slecht)
Passen: 4/8 zwak (max. zwak)
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
Ik ga vanaf nu weer trainen op woensdag en zal of 3-4-3 spelen of 4-3-3. Alvast bedankt voor de tipsquote:Op maandag 28 september 2009 19:39 schreef GotC het volgende:
Waarom trainde je niet op woensdag snakeman?
Ik zie woensdag als training voor m'n b-team, zondag wedstrijd voor m'n a-team.
vandaar deze open sollicitatiequote:Op maandag 28 september 2009 21:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja vastDan had ik dit seizoen ook wel een award gewonnen
![]()
uiteraard.. eerst valse hoop geven en dan daarna keihard toe slaan en alsnog de wedstrijd winnen.. dat maakt de teleurstelling voor de tegenstander extra grootquote:Ja en dan eerst in de 82 en 83 e minuut je tegenstander hoop geven op een puntje
Ik deed het tweede vorig seizoen daar inderdaad. De coach van het eerste is een goede maat van mequote:Op maandag 28 september 2009 23:33 schreef Psychonikeo het volgende:
Flappie coacht toch de korfballers van Nieuwerkerk?
http://www.loodzwaar.com/2009/09/28/korfbal-fittie-media/
quote:Hallo,
meestal bel jij elke week even naar de scout, om te vragen of hij nog talent voor je jeugdteam heeft gevonden. Vandaag neemt de scout een keer contact met jou op: de JOINT U17-scouting heeft namelijk een potentieel talent in jouw jeugdteam ontdekt!
Wie zijn wij? De JeugdOpleiding Inventarisatie Nieuw Talent (JOINT) zoekt naar jeugdige talenten onder de 17, met als doel ze optimaal te begeleiden voor een carrière in het U20-team of het NT.
Helaas heeft jouw speler een ongunstige leeftijd, waardoor hij niet in aanmerking zal komen voor het U20-team. Hij is echter wel interessant genoeg om te volgen voor het NT! We hebben namelijk gezien dat hij momenteel al veel sterren haalt, terwijl hij nog erg jong is.
Graag zou ik van je willen weten wat er in zijn scoutingrapport stond en wat je weet van zijn huidige stats. Ook ben ik benieuwd wat je op dit moment traint. Is je training volledig op hem afgestemd?
Groeten,
Schaart
Defscout JOINT U17-scouting
quote:Hey Dave,
bedankt voor je reactie.
Wat betreft de training ben je goed bezig! Lekker doortrainen op verdedigen en openingen maken.
Als hij op passen is uitgetraind zou ik overschakelen op verdedigen en controlerend spel. Vleugelspel traint voor een verdediger namelijk maar 50%, dus je kunt beter eerst het verdedigen uittrainen en hem daarna als vleugelspeler opstellen om vleugel te trainen.
Maar voorlopig dus vooral doorgaan met de huidige training. Ik houd Ilja in de gaten, zou je mij op de hoogte willen houden als je nieuws over hem hebt?
Groeten,
Schaart
Hij haalt ook 'maar' 6 sterren...?quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ilja Benne.
Persoonlijk vind ik hem niet zo goed om in het NT te komen, aangezien hij maar maximaal goed verdedigen kan halen.
Voor een 15 jarige speler is dat best veel.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hij haalt ook 'maar' 6 sterren...?
Om maar helemaal niemand over het hoofd te zien?quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
JOINT is dan ook niet de echte scouting, maar een soort 'voor'-scouting... Alles wat een beetje *-en haalt in de JA, wordt bekeken of het interessant kan zijn. Dit alles in de hoop dat die ene topper vroegtijdig ontdekt wordt en nog in de JA optimaal richting U20/NT begeleid kan worden..
Juist.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:11 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Om maar helemaal niemand over het hoofd te zien?
Ik mis wel meerquote:Op maandag 28 september 2009 23:17 schreef MrMoon het volgende:
[..]
vandaar deze open sollicitatieje mist het
Gemeen ben jij zeg!quote:uiteraard.. eerst valse hoop geven en dan daarna keihard toe slaan en alsnog de wedstrijd winnen.. dat maakt de teleurstelling voor de tegenstander extra groot
Inm uitgetraint op passen , vleugelspel en positiespel. Nu maar hopen dat hij wat aan spelhervatten heeft. Al durf ik te twijfelen of hij daar veel talent heeft aangezien hij gister een pingel miste.quote:Ricky Reuvers (58797594)
16 jaar en 77 dagen, volgende verjaardag: 03-11-2009
Speler kan pas gepromoveerd worden over 34 dagen
quote:Het is geen onderdeel van onze huidige trainingsfocus, maar toch vind ik dat je moet weten dat Karel van Puffelen de potentie heeft om waardeloos te worden in Vleugelspel.
dat valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik mis wel meerDeze keer all1 niet. Ik ga er all1 over op houden want zo wordt t een wellus niettus gebeuren.
[..]
Gemeen ben jij zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door RealBizkit666 op 30-09-2009 15:44:15 ]
quote:nietterugzetten is de shirtsponsor
Het jongste en nu al grootste voetbalforum van Nederland heeft besloten het eerste elftal van Insane Ones te gaan sponsoren.
Het was voor de eigenaar van het forum geen moeilijke beslissing. "Als voetballiefhebber van Insane Ones natuurlijk op. Wij maken een nieuwe start en Insane Ones is ook hard op weg om te beginnen met een nieuwe en verse start. Als je dan naast de eigenaar van het forum, ook nog de voorzitter van dit team bent. Ja, dan weet je wel wie je moet sponsoren natuurlijk!".
Ook heeft de voorzitter nog een 'leuk' presentje voor de forumleden. "Alle leden van het forum krijgen een gratis seizoenskaart van de club. Met de huidige bezoekersaantallen is het stadion toch maar voor een kwart gevuld."
www.nietterugzetten.nl
quote:Op woensdag 30 september 2009 10:33 schreef Psychonikeo het volgende:
zo.. nieuwe shirtsponsor geregeld
[ afbeelding ]
en het bijbehorende persbericht:
[..]
centen stromen binnenquote:30-09-2009 (4/40) Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 90 540 ¤
30-09-2009 (4/40) Je ontvangt voor deze speler: 60 360 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
quote:Op woensdag 30 september 2009 10:33 schreef Psychonikeo het volgende:
zo.. nieuwe shirtsponsor geregeld
[ afbeelding ]
en het bijbehorende persbericht:
[..]
Gewoon promoveren zodra hij gepromoveerd kan worden, ongeacht wat de trainer (niet) zegt.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:32 schreef FrituurVetPet het volgende:
Wat moet ik hier nu mee?
[ afbeelding ]
Balkje is geel=uitgetraind, maar trainer heeft nog nooit gemeld dat dat zo is?
Balkje was overigens gister nog niet geel.
Ook al heeft de trainer het nog niet gezegd, hij heeft geen baat meer bij keeperstraining?quote:Op woensdag 30 september 2009 11:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gewoon promoveren zodra hij gepromoveerd kan worden, ongeacht wat de trainer (niet) zegt.
Goed is sowieso het hoogste wat een keeper kan halen.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:42 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ook al heeft de trainer het nog niet gezegd, hij heeft geen baat meer bij keeperstraining?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |