Dat is ook niet veel...of??quote:Op maandag 28 september 2009 20:35 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Waarvoor dank
En het geld is ook al weer uitgegeven:
[..]
mwa een wereldklasse mid kost ook zo iets dus ik vind t wel duur jaquote:Op maandag 28 september 2009 20:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat is ook niet veel...of??
Pf, zit ook geen winst tussen briljant-->wonderbaarlijk-->wereldklasse dan.quote:Op maandag 28 september 2009 20:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
mwa een wereldklasse mid kost ook zo iets dus ik vind t wel duur ja
Klopt dan kan je beter verdedigen trainenquote:Op maandag 28 september 2009 20:43 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Pf, zit ook geen winst tussen briljant-->wonderbaarlijk-->wereldklasse dan.
quote:PVDZ-speler Niels Heuvel krabbelde enigszins beduusd om zich heenkijkend weer overeind, na door een tegenstander kwaadaardig te zijn gevloerd.
Snap jij dat soort lui nou? Ikke iig nietquote:Op maandag 28 september 2009 20:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja maar jij, en inmiddels vele anderen, willen degraderen
Voor een 20 jarige met wonderbaarlijk def betaal je ongeveer hetzelfde.quote:Op maandag 28 september 2009 20:35 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Waarvoor dank
En het geld is ook al weer uitgegeven:
[..]
Als ze terug in IX zitten, dan gaan ze weer opklimmen om elk seizoen te promoveren. En dan eens kijken hoe ver ze het schoppen, daar ben ik wel benieuwd naar.quote:Op maandag 28 september 2009 20:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Snap jij dat soort lui nou? Ikke iig niet![]()
Klopt maar we hadden t inm over een wk def of midquote:Op maandag 28 september 2009 20:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Voor een 20 jarige met wonderbaarlijk def betaal je ongeveer hetzelfde.
Dat begrijp ik wel ik doelde er meer op dat ze er zo 1 thuis heeft zitten.quote:Op maandag 28 september 2009 20:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als ze terug in IX zitten, dan gaan ze weer opklimmen om elk seizoen te promoveren. En dan eens kijken hoe ver ze het schoppen, daar ben ik wel benieuwd naar.
Met dank aan een duitser die op mijn bovennatuurlijk aanvaller bood:quote:Op maandag 28 september 2009 20:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
mwa een wereldklasse mid kost ook zo iets dus ik vind t wel duur ja
Ook bijna 22, en deze zat wel ongeveer 500k onder zijn TVquote:Deadline: 28-09-2009 20:50
Vraagprijs: 2 800 000 ¤
Hoogste bod: 2 800 000 ¤ door Raging Bulls United
Het bieden is geëindigd!
Huidige vaardigheden
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: wereldklasse Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Voor een wereldklasse def van 20 jaar betaal je 3,3M. Dus dat is toch een kleine 500k verschil.quote:Op maandag 28 september 2009 20:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt maar we hadden t inm over een wk def of mid
Netjes ik heb er vanmiddag 1 gekocht voor 3 miljoen en 27 jaar.quote:Op maandag 28 september 2009 20:57 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Met dank aan een duitser die op mijn bovennatuurlijk aanvaller bood:
[..]
Ook bijna 22, en deze zat wel ongeveer 500k onder zijn TV
Daarom kon je dus ook beter verdedigen trainen en zit er weinig verschil in een wonderbaarlijk mid of een wk mid. En dan zijn we weer waar we net ook al warenquote:Op maandag 28 september 2009 20:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Voor een wereldklasse def van 20 jaar betaal je 3,3M. Dus dat is toch een kleine 500k verschil.
Dat komt doordat ze bijna 22 jaar zijn. Die moet je ongeveer 3 niveaus optrainen wil je daar nog wat aan verdienen.quote:Op maandag 28 september 2009 20:57 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Met dank aan een duitser die op mijn bovennatuurlijk aanvaller bood:
[..]
Ook bijna 22, en deze zat wel ongeveer 500k onder zijn TV
Al zijn er natuurlijk meerdere factoren die je trainingskeuze beinvloedenquote:Op maandag 28 september 2009 21:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daarom kon je dus ook beter verdedigen trainen en zit er weinig verschil in een wonderbaarlijk mid of een wk mid. En dan zijn we weer waar we net ook al waren
Die kan dus duidelijk in de leer bij mn nieuwe mid.quote:DEO A1 kreeg een penalty in de 75e minuut, maar Ricky Reuvers schoot zo belabberd in dat Michael van Scheltema de bal makkelijk kon stoppen.
Een verschil van 200k ongeveer.quote:Op maandag 28 september 2009 21:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daarom kon je dus ook beter verdedigen trainen en zit er weinig verschil in een wonderbaarlijk mid of een wk mid. En dan zijn we weer waar we net ook al waren
Zoals?quote:Op maandag 28 september 2009 21:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Al zijn er natuurlijk meerdere factoren die je trainingskeuze beinvloeden
Logies. Ik zei dat net ook semi serieus maar ja als ik t weer opnieuw moet typen omdat r 1 niet goed terug leest komt t ineens heel anders overquote:Op maandag 28 september 2009 21:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Al zijn er natuurlijk meerdere factoren die je trainingskeuze beinvloeden
Wedstrijdratings bijvoorbeeld. In de onderste divisies vlieg je erdoorheen met een goed middenveld. En die kun je dan simpelweg nog niet kopen. Ik haal nu vanwege training met pic een middenveld van Goed(zeer laag) en dit wordt nog hoger vanwege aanhoudende PIC-reeks. Dit had ik nooit kunnen behalen als ik een andere linie had getraind. Nog niet iig.quote:
Oja helemaal waar ja! Iedereen moet scoren, mids en keepers blijven \ gaan trainen. Dan krijgen wij een berg geld voor onze defjes en word de rest tenminste een stuk goedkoper! Vooral die keepers en spitsen zijn zo verdomde duur.quote:Op maandag 28 september 2009 21:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Een verschil van 200k ongeveer.
En je kunt beter gewoon scoren trainen, zo min mogelijk mensen moeten verdedigen trainen.
In de onderste divisies kun je met welke opstelling heel veel winnen. Of je nu 343, 352 of 442 speelt. Als je het een beetje goed aanpakt met trainingen en slimme aankopen, maakt dat geen zak uit. Een goed middenveld kun je zelfs heel eenvoudig kopen. Gewoon 3 midjes van 30+ jaar die formidabel positiespel hebben (en natuurlijk ervaring), dan ben je klaar voor een kleine 300k klaar en heb je een heel sterk mid. Als er dan iemand vanaf geschopt wordt, heb je ook zo een vervanger.quote:Op maandag 28 september 2009 21:05 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Wedstrijdratings bijvoorbeeld. In de onderste divisies vlieg je erdoorheen met een goed middenveld. En die kun je dan simpelweg nog niet kopen. Ik haal nu vanwege training met pic een middenveld van Goed(zeer laag) en dit wordt nog hoger vanwege aanhoudende PIC-reeks. Dit had ik nooit kunnen behalen als ik een andere linie had getraind. Nog niet iig.
Juist.quote:Op maandag 28 september 2009 21:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oja helemaal waar ja! Iedereen moet scoren, mids en keepers blijven \ gaan trainen. Dan krijgen wij een berg geld voor onze defjes en word de rest tenminste een stuk goedkoper! Vooral die keepers en spitsen zijn zo verdomde duur.
Formidabel midjes zijn duurder dan 100k, ook boven de 30quote:Op maandag 28 september 2009 21:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
In de onderste divisies kun je met welke opstelling heel veel winnen. Of je nu 343, 352 of 442 speelt. Als je het een beetje goed aanpakt met trainingen en slimme aankopen, maakt dat geen zak uit. Een goed middenveld kun je zelfs heel eenvoudig kopen. Gewoon 3 midjes van 30+ jaar die formidabel positiespel halen, dan ben je klaar voor een kleine 300k klaar en heb je een heel sterk mid. Als er dan iemand vanaf geschopt wordt, heb je ook zo een vervanger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |