Hij haalt ook 'maar' 6 sterren...?quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ilja Benne.
Persoonlijk vind ik hem niet zo goed om in het NT te komen, aangezien hij maar maximaal goed verdedigen kan halen.
Voor een 15 jarige speler is dat best veel.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hij haalt ook 'maar' 6 sterren...?
Om maar helemaal niemand over het hoofd te zien?quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
JOINT is dan ook niet de echte scouting, maar een soort 'voor'-scouting... Alles wat een beetje *-en haalt in de JA, wordt bekeken of het interessant kan zijn. Dit alles in de hoop dat die ene topper vroegtijdig ontdekt wordt en nog in de JA optimaal richting U20/NT begeleid kan worden..
Juist.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:11 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Om maar helemaal niemand over het hoofd te zien?
Ik mis wel meerquote:Op maandag 28 september 2009 23:17 schreef MrMoon het volgende:
[..]
vandaar deze open sollicitatieje mist het
Gemeen ben jij zeg!quote:uiteraard.. eerst valse hoop geven en dan daarna keihard toe slaan en alsnog de wedstrijd winnen.. dat maakt de teleurstelling voor de tegenstander extra groot
Inm uitgetraint op passen , vleugelspel en positiespel. Nu maar hopen dat hij wat aan spelhervatten heeft. Al durf ik te twijfelen of hij daar veel talent heeft aangezien hij gister een pingel miste.quote:Ricky Reuvers (58797594)
16 jaar en 77 dagen, volgende verjaardag: 03-11-2009
Speler kan pas gepromoveerd worden over 34 dagen
quote:Het is geen onderdeel van onze huidige trainingsfocus, maar toch vind ik dat je moet weten dat Karel van Puffelen de potentie heeft om waardeloos te worden in Vleugelspel.
dat valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik mis wel meerDeze keer all1 niet. Ik ga er all1 over op houden want zo wordt t een wellus niettus gebeuren.
[..]
Gemeen ben jij zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door RealBizkit666 op 30-09-2009 15:44:15 ]
quote:nietterugzetten is de shirtsponsor
Het jongste en nu al grootste voetbalforum van Nederland heeft besloten het eerste elftal van Insane Ones te gaan sponsoren.
Het was voor de eigenaar van het forum geen moeilijke beslissing. "Als voetballiefhebber van Insane Ones natuurlijk op. Wij maken een nieuwe start en Insane Ones is ook hard op weg om te beginnen met een nieuwe en verse start. Als je dan naast de eigenaar van het forum, ook nog de voorzitter van dit team bent. Ja, dan weet je wel wie je moet sponsoren natuurlijk!".
Ook heeft de voorzitter nog een 'leuk' presentje voor de forumleden. "Alle leden van het forum krijgen een gratis seizoenskaart van de club. Met de huidige bezoekersaantallen is het stadion toch maar voor een kwart gevuld."
www.nietterugzetten.nl
quote:Op woensdag 30 september 2009 10:33 schreef Psychonikeo het volgende:
zo.. nieuwe shirtsponsor geregeld
[ afbeelding ]
en het bijbehorende persbericht:
[..]
centen stromen binnenquote:30-09-2009 (4/40) Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 90 540 ¤
30-09-2009 (4/40) Je ontvangt voor deze speler: 60 360 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
quote:Op woensdag 30 september 2009 10:33 schreef Psychonikeo het volgende:
zo.. nieuwe shirtsponsor geregeld
[ afbeelding ]
en het bijbehorende persbericht:
[..]
Gewoon promoveren zodra hij gepromoveerd kan worden, ongeacht wat de trainer (niet) zegt.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:32 schreef FrituurVetPet het volgende:
Wat moet ik hier nu mee?
[ afbeelding ]
Balkje is geel=uitgetraind, maar trainer heeft nog nooit gemeld dat dat zo is?
Balkje was overigens gister nog niet geel.
Ook al heeft de trainer het nog niet gezegd, hij heeft geen baat meer bij keeperstraining?quote:Op woensdag 30 september 2009 11:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gewoon promoveren zodra hij gepromoveerd kan worden, ongeacht wat de trainer (niet) zegt.
Goed is sowieso het hoogste wat een keeper kan halen.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:42 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ook al heeft de trainer het nog niet gezegd, hij heeft geen baat meer bij keeperstraining?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |