Doe je goed... Ik heb weer een -3...quote:Op zondag 27 september 2009 21:49 schreef Ruudt het volgende:
2-1 gewonnen en 10 punten voor VJ / GL!
Nu. Wijquote:Op zondag 27 september 2009 22:02 schreef GotC het volgende:
Wanneer gaan we weer eens meeten?
Blijkbaar willen/kunnen een aantal mensen hier niet meer posten in verband met een probleempje op een ander gedeelte van FOK!.quote:Op zondag 27 september 2009 22:11 schreef GotC het volgende:
[..]
Zelfs op het normaal gesproken drukste punt vd week is het hier stil!
quote:Op zondag 27 september 2009 22:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jouw muts zit helemaal niet om me heen gevouwen
10-0 verloren.. ik ben weer een doelpuntje ingelopenquote:Op zondag 27 september 2009 21:49 schreef Flappekz het volgende:
9-0 verloren, 52 hatstats met MOTS
Doelsaldo: 0-27
En ik hou d'r ook!quote:Op zondag 27 september 2009 22:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Dat ze niet eens weet dat ze zo een reactie uitlokt maakt r all1 al ief.
![]()
![]()
Flap toch jammer dat jij al met r hebt
Je kunt altijd voor een asian of russian import bride gaan mocht je echt wanhopig gaan...quote:Op zondag 27 september 2009 22:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Geniaal voor jullie echt!![]()
Jammer voor mij
daar was ie al mee bezigquote:Op zondag 27 september 2009 22:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je kunt altijd voor een asian of russian import bride gaan mocht je echt wanhopig gaan doen...
dat is wel klote dan..quote:Op zondag 27 september 2009 23:20 schreef TheVulture het volgende:
2-1 verloren met een counterpic... ik had een grotere nederlaag verwacht dus vandaar de PIC.... maar wellicht had ik toch wat meer kunnen halen... wel weer een blessure... is mijn ene reusachtige mid eindelijk weer fit... wordt de andere naar een +2 getrapt
je hebt 2-0 verlorenquote:Op maandag 28 september 2009 08:16 schreef Puala het volgende:
1-0 verloren![]()
En kan iemand opzoeken hoe veel hatstats ik heb gehaald? En hoeveel mijn tegestander er had?
quote:Op maandag 28 september 2009 08:44 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je hebt 2-0 verloren
jouw hatstats:
111
Verdediging: 34
Middenveld: 33
Aanval: 44
die van je tegenstander:
195
Verdediging: 119
Middenveld: 42
Aanval: 34
Voor dat doelsdaldo heb je iig 2 flinke concurrentenquote:Op zondag 27 september 2009 23:15 schreef rompompom het volgende:
Een pr gevestigd: 0-12 verloren!. Als het een beetje doorgaat zo is Nico's record aan het eind van het seizoen volledig aan flarden.
.
Nico is geen concurrent joh, die staat pas op -19.quote:Op maandag 28 september 2009 08:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Voor dat doelsdaldo heb je iig 2 flinke concurrenten
MrMoon en ik welquote:Op maandag 28 september 2009 08:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nico is geen concurrent joh, die staat pas op -19.
Het gaat nu niet eens meer alleen om het degraderen. Het gaat er om wie dat doet met het slechtste doelsaldoquote:Op maandag 28 september 2009 10:09 schreef TheVulture het volgende:
Jullie hebben dat degraderen echt tot kunst verheven he
En terecht natuurlijk.quote:Op maandag 28 september 2009 12:13 schreef Xummon het volgende:
2-0 verloren van de diepfrieskids
Ok ik dacht andersom omdat hij op positie haast is uitgeleerd en vleugel juist niet.quote:Op maandag 28 september 2009 12:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
Primair positiespel en secundair vleugel.
Je kunt als hij uitgetraind is op positiespel omschakelen op primair vleugel en secundair wat anders. In ieder geval er voor kiezen om eerst positiespel op uitstekend te zetten. Wat SH als extra waarde heeft zou ik niet weten.quote:Op maandag 28 september 2009 13:02 schreef foetre het volgende:
[..]
Ok ik dacht andersom omdat hij op positie haast is uitgeleerd en vleugel juist niet.
Wat heeft trouwens spelhervatting extra voor transferwaarde voor zo'n jeugdspeler want dat gaf me scout als tip.
quote:Op maandag 28 september 2009 13:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je kunt als hij uitgetraind is op positiespel omschakelen op primair vleugel en secundair wat anders. In ieder geval er voor kiezen om eerst positiespel op uitstekend te zetten. Wat SH als extra waarde heeft zou ik niet weten.
Je kunt toch zelf wel even zoeken op de transferlijst?quote:Op maandag 28 september 2009 13:05 schreef foetre het volgende:
[..]
gaan we doen!Transferwaarde uitstekend/redelijk zit toch wel rond miljoen als die 17 0 dagen is ?
Neequote:Op maandag 28 september 2009 13:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je kunt toch zelf wel even zoeken op de transferlijst?
Nog maar ff onder de aandacht brengen...quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:02 schreef NelisZ het volgende:
Aangezien het tijd is voor mijn trainingsswitch naar passen heb ik een aantal spelers te koop staan. Ik hoop dat er wat openingsboden gedaan kunnen worden zodat ik morgen alvast de transfermarkt op kan...
De spelers staan allemaal ruim onder TV op de lijst, en lopen dinsdag avond af. Het gaat om deze spelers:
Francis Gaffet (163339176) - 1.000.000
Naud Nobbe (142809592) - 1.500.000
Rickard Andersson (196435349) - 4.000.000
Dominicus Oussoren (147015697) - 1.000.000
Johannes Hermansson (49286729) - 0
Primair positiespel en secundair vleugelspel heeft weinig nut. Om van de Vleugelspel-training te profiteren moet 'ie 'm op een Winger-positie zetten, daar traint 'ie echter slechts 50% PM.. Dat schiet dus niet op..quote:Op maandag 28 september 2009 13:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je kunt als hij uitgetraind is op positiespel omschakelen op primair vleugel en secundair wat anders. In ieder geval er voor kiezen om eerst positiespel op uitstekend te zetten. Wat SH als extra waarde heeft zou ik niet weten.
Oh ja. Daar had ik helemaal niet meer aan gedacht.quote:Op maandag 28 september 2009 13:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Primair positiespel en secundair vleugelspel heeft weinig nut. Om van de Vleugelspel-training te profiteren moet 'ie 'm op een Winger-positie zetten, daar traint 'ie echter slechts 50% PM.. Dat schiet dus niet op..
Jouw aanval is te zwak en zijn aanval was sterker dan jouw def zo te zien.quote:Op maandag 28 september 2009 13:37 schreef FrituurVetPet het volgende:
Bah, zelfs met een solid(very low) (75 hatstats) met pic thuis niet eens alle punten in eigen huis kunnen houden.
Na een 2-0 voorsprong naar 3-2 achter naar 3-3 in de slotfase.
HatStats (detailed) 171
Defence: 58
Midfield: 75
Attack: 38
160
Defence: 44
Midfield: 57
Attack: 59
Aan de ene kant jammer dat het een derby was, aan de andere kant is dat maar goed ook want nu heb ik een goede kans de uitwedstrijd te winnen.
Klopt, mijn aanval was idd te zwak. Ik klaag ook niet. VInd het slechts zondequote:Op maandag 28 september 2009 13:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jouw aanval is te zwak en zijn aanval was sterker dan jouw def zo te zien.
quote:Op maandag 28 september 2009 12:41 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
En terecht natuurlijk.![]()
Come on JV diepFries
![]()
Wat train je?quote:Op maandag 28 september 2009 18:25 schreef snakeman123 het volgende:
Hey fokkers,
Ik speel nu al een tijdje hattrick onder de naam: Snakeman123 en ben al 4 seizoenen niet gepromoveerd. En wil een beetje groeien. Kan iemand mij helpen hoe ik verder moet gaan. Ik heb momenteel 800.000 te besteden.
http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/1968583.html
Alvast bedankt voor de moeite
Sterren en zo zeggen eigenlijk niet heel veel. Het gaat om de ratings. En zo te zien is je aanval niet heel sterk. Daarnaast zie ik een opstelling van 442, wat mijn inziens niet helemaal op optimaal trainen gericht is.quote:Op maandag 28 september 2009 18:25 schreef snakeman123 het volgende:
Hey fokkers,
Ik speel nu al een tijdje hattrick onder de naam: Snakeman123 en ben al 4 seizoenen niet gepromoveerd. En wil een beetje groeien. Kan iemand mij helpen hoe ik verder moet gaan. Ik heb momenteel 800.000 te besteden.
http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/1968583.html
Alvast bedankt voor de moeite
Word is prima. Maar je kunt de tekst ook hier gewoon neerzetten in een spoiler of quote.quote:Op maandag 28 september 2009 19:05 schreef snakeman123 het volgende:
Is het goed als ik een word bestand upload met mijn spelers of wil je allemaal plaatjes ervan?
ik train momenteel scoren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja ik train op woensdag nooit alleen op zondag
quote:Op maandag 28 september 2009 19:19 schreef snakeman123 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja ik train op woensdag nooit alleen op zondag![]()
![]()
En waarom dat dan niet? Je gooit een berg geld weg zo want op woensdag kan je weer 3 andere spitsen trainen. Ik zou als ik jou was ook zsm afstappen van 4-4-2 en 4-3-3 gaan spelen. Verder moet ik nog ff kijken naar je spelers om er wat nuttigs over te kunnen zeggen.
Edit : Ik zou er iig een berg verkopen als je nooit op woensdag traint dan heb je geen 29 spelers nodig!
Ik zou dan toch voor 3-4-3 gaan. Ik heb zelf enkele seizoenen scoren getrained, en met 3-4-3 en 1 vleugel kun je nog een prima middenveld halen, met 4-3-3 wordt dit vrij lastig...quote:Op maandag 28 september 2009 19:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
![]()
En waarom dat dan niet? Je gooit een berg geld weg zo want op woensdag kan je weer 3 andere spitsen trainen. Ik zou als ik jou was ook zsm afstappen van 4-4-2 en 4-3-3 gaan spelen. Verder moet ik nog ff kijken naar je spelers om er wat nuttigs over te kunnen zeggen.
Edit : Ik zou er iig een berg verkopen als je nooit op woensdag traint dan heb je geen 29 spelers nodig!
Je kunt ook beide nemen. Dan heb je nog meer variatie om je tegenstanders te verassen op zondag.quote:Op maandag 28 september 2009 19:35 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik zou dan toch voor 3-4-3 gaan. Ik heb zelf enkele seizoenen scoren getrained, en met 3-4-3 en 1 vleugel kun je nog een prima middenveld halen, met 4-3-3 wordt dit vrij lastig...
Waarvoor dankquote:Dynamo Groningen biedt voor Francis Gaffet
Dynamo Groningen biedt voor Naud Nobbe
quote:Hoogste bod: 2 122 000 ¤ door Raging Bulls United
Het bieden is geëindigd!
Huidige vaardigheden
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: wonderbaarlijk Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Bijna 22![]()
ik net andersomquote:Op maandag 28 september 2009 19:39 schreef GotC het volgende:
Waarom trainde je niet op woensdag snakeman?
Ik zie woensdag als training voor m'n b-team, zondag wedstrijd voor m'n a-team.
geen dank, tis een kleine moeite en ik doe er toch niks mee..quote:
leuk en lekker jongquote:En het geld is ook al weer uitgegeven:
[..]
Dat is ook niet veel...of??quote:Op maandag 28 september 2009 20:35 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Waarvoor dank
En het geld is ook al weer uitgegeven:
[..]
mwa een wereldklasse mid kost ook zo iets dus ik vind t wel duur jaquote:Op maandag 28 september 2009 20:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat is ook niet veel...of??
Pf, zit ook geen winst tussen briljant-->wonderbaarlijk-->wereldklasse dan.quote:Op maandag 28 september 2009 20:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
mwa een wereldklasse mid kost ook zo iets dus ik vind t wel duur ja
Klopt dan kan je beter verdedigen trainenquote:Op maandag 28 september 2009 20:43 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Pf, zit ook geen winst tussen briljant-->wonderbaarlijk-->wereldklasse dan.
quote:PVDZ-speler Niels Heuvel krabbelde enigszins beduusd om zich heenkijkend weer overeind, na door een tegenstander kwaadaardig te zijn gevloerd.
Snap jij dat soort lui nou? Ikke iig nietquote:Op maandag 28 september 2009 20:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja maar jij, en inmiddels vele anderen, willen degraderen
Voor een 20 jarige met wonderbaarlijk def betaal je ongeveer hetzelfde.quote:Op maandag 28 september 2009 20:35 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Waarvoor dank
En het geld is ook al weer uitgegeven:
[..]
Als ze terug in IX zitten, dan gaan ze weer opklimmen om elk seizoen te promoveren. En dan eens kijken hoe ver ze het schoppen, daar ben ik wel benieuwd naar.quote:Op maandag 28 september 2009 20:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Snap jij dat soort lui nou? Ikke iig niet![]()
Klopt maar we hadden t inm over een wk def of midquote:Op maandag 28 september 2009 20:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Voor een 20 jarige met wonderbaarlijk def betaal je ongeveer hetzelfde.
Dat begrijp ik wel ik doelde er meer op dat ze er zo 1 thuis heeft zitten.quote:Op maandag 28 september 2009 20:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als ze terug in IX zitten, dan gaan ze weer opklimmen om elk seizoen te promoveren. En dan eens kijken hoe ver ze het schoppen, daar ben ik wel benieuwd naar.
Met dank aan een duitser die op mijn bovennatuurlijk aanvaller bood:quote:Op maandag 28 september 2009 20:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
mwa een wereldklasse mid kost ook zo iets dus ik vind t wel duur ja
Ook bijna 22, en deze zat wel ongeveer 500k onder zijn TVquote:Deadline: 28-09-2009 20:50
Vraagprijs: 2 800 000 ¤
Hoogste bod: 2 800 000 ¤ door Raging Bulls United
Het bieden is geëindigd!
Huidige vaardigheden
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: wereldklasse Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Voor een wereldklasse def van 20 jaar betaal je 3,3M. Dus dat is toch een kleine 500k verschil.quote:Op maandag 28 september 2009 20:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt maar we hadden t inm over een wk def of mid
Netjes ik heb er vanmiddag 1 gekocht voor 3 miljoen en 27 jaar.quote:Op maandag 28 september 2009 20:57 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Met dank aan een duitser die op mijn bovennatuurlijk aanvaller bood:
[..]
Ook bijna 22, en deze zat wel ongeveer 500k onder zijn TV
Daarom kon je dus ook beter verdedigen trainen en zit er weinig verschil in een wonderbaarlijk mid of een wk mid. En dan zijn we weer waar we net ook al warenquote:Op maandag 28 september 2009 20:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Voor een wereldklasse def van 20 jaar betaal je 3,3M. Dus dat is toch een kleine 500k verschil.
Dat komt doordat ze bijna 22 jaar zijn. Die moet je ongeveer 3 niveaus optrainen wil je daar nog wat aan verdienen.quote:Op maandag 28 september 2009 20:57 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Met dank aan een duitser die op mijn bovennatuurlijk aanvaller bood:
[..]
Ook bijna 22, en deze zat wel ongeveer 500k onder zijn TV
Al zijn er natuurlijk meerdere factoren die je trainingskeuze beinvloedenquote:Op maandag 28 september 2009 21:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daarom kon je dus ook beter verdedigen trainen en zit er weinig verschil in een wonderbaarlijk mid of een wk mid. En dan zijn we weer waar we net ook al waren
Die kan dus duidelijk in de leer bij mn nieuwe mid.quote:DEO A1 kreeg een penalty in de 75e minuut, maar Ricky Reuvers schoot zo belabberd in dat Michael van Scheltema de bal makkelijk kon stoppen.
Een verschil van 200k ongeveer.quote:Op maandag 28 september 2009 21:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daarom kon je dus ook beter verdedigen trainen en zit er weinig verschil in een wonderbaarlijk mid of een wk mid. En dan zijn we weer waar we net ook al waren
Zoals?quote:Op maandag 28 september 2009 21:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Al zijn er natuurlijk meerdere factoren die je trainingskeuze beinvloeden
Logies. Ik zei dat net ook semi serieus maar ja als ik t weer opnieuw moet typen omdat r 1 niet goed terug leest komt t ineens heel anders overquote:Op maandag 28 september 2009 21:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Al zijn er natuurlijk meerdere factoren die je trainingskeuze beinvloeden
Wedstrijdratings bijvoorbeeld. In de onderste divisies vlieg je erdoorheen met een goed middenveld. En die kun je dan simpelweg nog niet kopen. Ik haal nu vanwege training met pic een middenveld van Goed(zeer laag) en dit wordt nog hoger vanwege aanhoudende PIC-reeks. Dit had ik nooit kunnen behalen als ik een andere linie had getraind. Nog niet iig.quote:
Oja helemaal waar ja! Iedereen moet scoren, mids en keepers blijven \ gaan trainen. Dan krijgen wij een berg geld voor onze defjes en word de rest tenminste een stuk goedkoper! Vooral die keepers en spitsen zijn zo verdomde duur.quote:Op maandag 28 september 2009 21:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Een verschil van 200k ongeveer.
En je kunt beter gewoon scoren trainen, zo min mogelijk mensen moeten verdedigen trainen.
In de onderste divisies kun je met welke opstelling heel veel winnen. Of je nu 343, 352 of 442 speelt. Als je het een beetje goed aanpakt met trainingen en slimme aankopen, maakt dat geen zak uit. Een goed middenveld kun je zelfs heel eenvoudig kopen. Gewoon 3 midjes van 30+ jaar die formidabel positiespel hebben (en natuurlijk ervaring), dan ben je klaar voor een kleine 300k klaar en heb je een heel sterk mid. Als er dan iemand vanaf geschopt wordt, heb je ook zo een vervanger.quote:Op maandag 28 september 2009 21:05 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Wedstrijdratings bijvoorbeeld. In de onderste divisies vlieg je erdoorheen met een goed middenveld. En die kun je dan simpelweg nog niet kopen. Ik haal nu vanwege training met pic een middenveld van Goed(zeer laag) en dit wordt nog hoger vanwege aanhoudende PIC-reeks. Dit had ik nooit kunnen behalen als ik een andere linie had getraind. Nog niet iig.
Juist.quote:Op maandag 28 september 2009 21:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oja helemaal waar ja! Iedereen moet scoren, mids en keepers blijven \ gaan trainen. Dan krijgen wij een berg geld voor onze defjes en word de rest tenminste een stuk goedkoper! Vooral die keepers en spitsen zijn zo verdomde duur.
Formidabel midjes zijn duurder dan 100k, ook boven de 30quote:Op maandag 28 september 2009 21:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
In de onderste divisies kun je met welke opstelling heel veel winnen. Of je nu 343, 352 of 442 speelt. Als je het een beetje goed aanpakt met trainingen en slimme aankopen, maakt dat geen zak uit. Een goed middenveld kun je zelfs heel eenvoudig kopen. Gewoon 3 midjes van 30+ jaar die formidabel positiespel halen, dan ben je klaar voor een kleine 300k klaar en heb je een heel sterk mid. Als er dan iemand vanaf geschopt wordt, heb je ook zo een vervanger.
Tamir Yaseen (51118556)quote:Op maandag 28 september 2009 21:11 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Formidabel midjes zijn duurder dan 100k, ook boven de 30
Met drie CM's met formidabel haal je, zelfs met een goed LS trainer niet zo'n hoog middenveld als waardoor ik nu een relatief semizware VII mee ga overleven.
Ik heb wel die trainer, en heb een Briljant +5 en een uitmuntend +4 in goed vorm en daaronder een van mijn formidabel midjes welke dan ook in goed vorm is op any given moment. En die hebben als extra ook nog eens allemaal minimaal redelijk passen.
Komt ook nog eens bij dat ik redelijke vleugelspelers heb die jij nog niet meegerekend hebt.
Heb je ook drie van zulke verdedigers?quote:Op maandag 28 september 2009 21:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Tamir Yaseen (51118556)
Vincent Haslimann (48334328)
Tozé Figueira (81267746)
Nee. Defs zijn duurder, die kosten rond de 200k.quote:Op maandag 28 september 2009 21:16 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Heb je ook drie van zulke verdedigers?
Hmm, kan ik ook betalen.quote:Op maandag 28 september 2009 21:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Defs zijn duurder, die kosten rond de 200k.
Als je een 800k op je rekening hebt staan, dan kun je wel 3 mooie wat oudere defjes kopen. Die zullen ondanks een lagere conditie, beter ratings halen dan je huidige verdediging.quote:Op maandag 28 september 2009 21:20 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hmm, kan ik ook betalen.
* FrituurVetPet is contemplating
Dat kan ik nog niet betalen. Maar ik hoef ze uiteraard niet tegelijkertijd te kopen.quote:Op maandag 28 september 2009 21:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je een 800k op je rekening hebt staan, dan kun je wel 3 mooie wat oudere defjes kopen. Die zullen ondanks een lagere conditie, beter ratings halen dan je huidige verdediging.
Ik heb nog wat spelers toegevoegd aan mijn vorige post.quote:Op maandag 28 september 2009 21:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat kan ik nog niet betalen. Maar ik hoef ze uiteraard niet tegelijkertijd te kopen.
Koei.quote:Op maandag 28 september 2009 21:28 schreef Outpost76 het volgende:![]()
![]()
![]()
Heb ik een waailap erbij gehaald voor mn jeugd. Stel ik m niet op. Nou speelde mn reserve keep alweer op de vleugel en heeft ie inm al 3 weken achter elkaar geen training gehad.![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |