Bootje is een PVV stemmerquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:06 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Er zit meer aan een vrouw dan tiet alleen...
ben je heauxmeaux ofzo?quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:06 schreef achilles29 het volgende:
[..]
wat is dit nou weer voor trieste tranny
Dude, een A-cup is niet "geen tiet" hoor... Hoevaak heb jij een A-cup gezien? Nooit zeker?quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, simpel toch..? Ik heb geen tieten. Als ik aan een A-cup wil likken, kan ik net zo goed een mannentepel likken..
Nee, doe mij maar minimaal een flinke B-cup, liefst c+..
Blijkbaar niet genoeg om een vrouw met een A cup de hemel in te krijgen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Als mijn eigen tieten groter zijn dan die van mijn vriendin, heb ik toch wel een- momentje ja. Ik moet wel iets hebben om vast te houden.
En fantasie genoeg, maar er moet wel een begin zijn..
Jij bent echt fugly.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Als mijn eigen tieten groter zijn dan die van mijn vriendin, heb ik toch wel een- momentje ja. Ik moet wel iets hebben om vast te houden.
En fantasie genoeg, maar er moet wel een begin zijn..
Oh jawel hoor.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:07 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dude, een A-cup is niet "geen tiet" hoor... Hoevaak heb jij een A-cup gezien? Nooit zeker?
QFT. Rofl. Alleen is ze niet vet, maar wel plat.quote:
Hoe kun je een cup A dan "geen tiet" noemen...quote:
Omdat het amper iets voorstelt..quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:10 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Hoe kun je een cup A dan "geen tiet" noemen...
Oh en achilles29 doe eens normaal...
ze is iets van 50 kilo afgevallen. bovendien irriteert ze me door steeds in het nijmegentopic te posten alsof ze een nijmegenaar is, terwijl ze er net 3 maanden woont.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
QFT. Rofl. Alleen is ze niet vet, maar wel plat.
beter inlezenquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:14 schreef achilles29 het volgende:
[..]
ze is iets van 50 kilo afgevallen. bovendien irriteert ze me door steeds in het nijmegentopic te posten alsof ze een nijmegenaar is, terwijl ze er net 3 maanden woont.
Das een A in push-up.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
da's geen A
maar wel lekker
quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Omdat het amper iets voorstelt..
Jij wil aan een plastieke borst sabbelen??quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:17 schreef Dragorius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goed genoeg hoor
Maak het anders even persoonlijk, want dat getuigt van volwassenheid.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Bootje is een PVV stemmer![]()
'nuff said
50 kilo? De tering!quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:14 schreef achilles29 het volgende:
[..]
ze is iets van 50 kilo afgevallen. bovendien irriteert ze me door steeds in het nijmegentopic te posten alsof ze een nijmegenaar is, terwijl ze er net 3 maanden woont.
iemand aanvallen op een cupmaat welquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maak het anders even persoonlijk, want dat getuigt van volwassenheid.
Het ging om de maat....quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jij wil aan een plastieke borst sabbelen??![]()
Hij blijft in elk geval wel bij de feiten, namelijk dat 'ie een vriendin met grote tieten wilquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
iemand aanvallen op een cupmaat wel![]()
quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hij blijft in elk geval wel bij de feiten, namelijk dat 'ie een vriendin met grote tieten wil
Hoeveel was het dan..?quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hij moet zich beter inlezen
Tietuh!!quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hij blijft in elk geval wel bij de feiten, namelijk dat 'ie een vriendin met grote tieten wil
Ik zeg ook verder niet dat ik een vriendin wil met ballen die ze over haar schouders kan gooien.. Maar wel een C-F-cup. Mooi spul hoorquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:21 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
een dame met cup A valt nog steeds goed te verwennen hoor..![]()
Kweet niet, maar bij mannen zeggen ook niet alle vrouwen; groter is beter
![]()
En liever zie ik dat het formaat van de borsten gewoon bij de lichaamsbouw passen..
Maw, je hebt nog niet eens een vriendin??quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik zeg ook verder niet dat ik een vriendin wil met ballen die ze over haar schouders kan gooien.. Maar wel een C-F-cup. Mooi spul hoor
Dat zijn jouw woorden. Al kloppen die welquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maw, je hebt nog niet eens een vriendin??
Ik heb laatst een mma-gevecht van haar zitten kijken, ging er vrij hard aan toequote:
Als je vriendin 100 kilo is dan is dat ook niet groot.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden. Al kloppen die wel
Wel een paar vriendinnen gehad. 1x C-cup, 2x E/F-cup..
Vriendinnen waren niet dik verder ofzo. rond de 70 kilo ofzo. Viel allemaal reuze mee. En nee, ze waren niet 1.50M ofzo..quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:39 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Als je vriendin 100 kilo is dan is dat ook niet groot.
Leuk wanneer ze zwanger zijn of borstvoeding geven.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden. Al kloppen die wel
Wel een paar vriendinnen gehad. 1x C-cup, 2x E/F-cup..
Worden ze nog vollerquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Leuk wanneer ze zwanger zijn of borstvoeding geven.
Euh ja, voor even.quote:
Want een B of een C-cup verlept inderdaad niet, met de loop der jarenquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Euh ja, voor even.
Voor het eindresultaat, zie filmpje op pagina 1.
dat valt te repareren..quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Euh ja, voor even.
Voor het eindresultaat, zie filmpje op pagina 1.
Misschien wil zij dat wel helemaal niet tegen die tijd.quote:
dat is nadat ze een pittig kort kapsel heeft genomen... dus ik denk ook dat ze dat niet wil tegen die tijdquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Misschien wil zij dat wel helemaal niet tegen die tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |