quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:20 schreef Biels het volgende:
[..]
Wanneer "loop je ermee te koop". Als je voetbalcommentator bent, blijkbaar?
Waarom, het bashen is er niet minder om. Zeker als er voor de ander weinig is om kritiek op te geven.quote:
Dan kan je tenminste nog kijken naar zijn/haar fobo, en denken: ach hij heeft wel gelijk, vergeleken met hem ben ik lelijk.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:22 schreef Biels het volgende:
[..]
Waarom, het bashen is er niet minder om. Zeker als er voor de ander weinig is om kritiek op te geven.
Vind je dat Otis2.0 met zijn eventuele homoseksualiteit te koop loopt als hij andere mannen beoordeeld op het internet? Dan heb je wel een laag kookpunt en ben je behoorlijk intolerant. Feitelijk heb je dan niet te oordelen over andere mensen op het gebied van tolerantie, vind je wel?quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:20 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Ik heb me weer eens te letterlijk uitgedrukt. Wat ik bedoel: ik heb iets tegen homo's die ermee 'te koop lopen'.
Het gaat natuurlijk niet over "vergeleken met" hier, het is een vrij objectieve constatering. Die kan ook gedaan worden zonder dat jij iemand anders ooit ziet.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:23 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Dan kan je tenminste nog kijken naar zijn/haar fobo, en denken: ach hij heeft wel gelijk, vergeleken met hem ben ik lelijk.
Op deze manier ben je in principe machteloos
Zeker, eigenlijk net zo triest.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, want als je een foto in je FoBo hebt is het ineens niet triest meer om iemand te bashen?
Als hij ze inderdaad gaat beoordelen vind ik dat ie er mee te koop loopt. Alhoewel ik niet denk dat ie homo is hoorquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:23 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Vind je dat Otis2.0 met zijn eventuele homoseksualiteit te koop loopt als hij andere mannen beoordeeld op het internet? Dan heb je wel een laag kookpunt en ben je behoorlijk intolerant. Feitelijk heb je dan niet te oordelen over andere mensen op het gebied van tolerantie, vind je wel?
Zoals je het nu stelt mag je het uiterlijk van mensen dus niet beoordelen. Jij moet wel lelijk zijn, en anders behoorlijk onzeker.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:24 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Zeker, eigenlijk net zo triest.Maar mensen zonder foto's die andere mensen bashen in bijvoorbeeld een fototopic in US zijn echt te ernstig.
Dus homoseksuelen mogen alleen homoseksuele gedachten hebben en hier niets van uiten. Nu ontneem je zelfs mensen het recht op vrije meningsuiting. Jij bent echt een intolerant ventje en bovendien is dat ontnemen in strijd met de grondwet van Nederland.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:26 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Als hij ze inderdaad gaat beoordelen vind ik dat ie er mee te koop loopt. Alhoewel ik niet denk dat ie homo is hoor
Maar, hij beoordeelt ze niet als in beoordelen, maar hij was gewoon aan het bashen.
Jij moet wel blind zijn, want lezen kan je niet.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:26 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Zoals je het nu stelt mag je het uiterlijk van mensen dus niet beoordelen. Jij moet wel lelijk zijn, en anders behoorlijk onzeker.
Van mij mogen ze dat best uiten, maar van mij hoeft dat niet in het openbaar, nee.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:28 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Dus homoseksuelen mogen alleen homoseksuele gedachten hebben en hier niets van uiten. Nu ontneem je zelfs mensen het recht op vrije meningsuiting. Jij bent echt een intolerant ventje en bovendien in strijd met de grondwet van Nederland.
Ben ik met je eens. Al die mensen die mij proberen belachelijk te maken, wtfquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:32 schreef swarmahoer het volgende:
users zonder fobo die de internetheld uit lopen te hangen door anderen belachelijk te makenstakkers
topic gaat dicht, want het gaat nergens meer over en hij zit toch bijna vol
en ja die posts zijn verwijderd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |