abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73107762
Het is simpel:

Post geen foto's waarmee je je persoonlijk kan aan trekken. Jij bent zo dom om een "prive" stuk online te zetten. Vooral hier in een community waar al 98% van de mannen al gaan fappen op een inkijk van een vrouw.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_73107763
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 19:20 schreef Biels het volgende:

[..]

Wanneer "loop je ermee te koop". Als je voetbalcommentator bent, blijkbaar?

Heb ik dat ooit beweerd?

Hoezo zou je dan homo zijn ?
Blaze with the fire that is never extinguished
  vrijdag 25 september 2009 @ 19:22:12 #253
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_73107769
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 19:21 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:

[..]

Minder triest, Chai.
Waarom, het bashen is er niet minder om. Zeker als er voor de ander weinig is om kritiek op te geven.
pi_73107795
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 19:22 schreef Biels het volgende:

[..]

Waarom, het bashen is er niet minder om. Zeker als er voor de ander weinig is om kritiek op te geven.
Dan kan je tenminste nog kijken naar zijn/haar fobo, en denken: ach hij heeft wel gelijk, vergeleken met hem ben ik lelijk.
Op deze manier ben je in principe machteloos
pi_73107825
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 19:20 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:

[..]

Ik heb me weer eens te letterlijk uitgedrukt. Wat ik bedoel: ik heb iets tegen homo's die ermee 'te koop lopen'.
Vind je dat Otis2.0 met zijn eventuele homoseksualiteit te koop loopt als hij andere mannen beoordeeld op het internet? Dan heb je wel een laag kookpunt en ben je behoorlijk intolerant. Feitelijk heb je dan niet te oordelen over andere mensen op het gebied van tolerantie, vind je wel?
Derevaun Seraun.
  vrijdag 25 september 2009 @ 19:24:18 #256
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_73107836
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 19:23 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:

[..]

Dan kan je tenminste nog kijken naar zijn/haar fobo, en denken: ach hij heeft wel gelijk, vergeleken met hem ben ik lelijk.
Op deze manier ben je in principe machteloos
Het gaat natuurlijk niet over "vergeleken met" hier, het is een vrij objectieve constatering. Die kan ook gedaan worden zonder dat jij iemand anders ooit ziet.
pi_73107839
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 19:20 schreef Chai het volgende:

[..]

Ja, want als je een foto in je FoBo hebt is het ineens niet triest meer om iemand te bashen?
Zeker, eigenlijk net zo triest. Maar mensen zonder foto's die andere mensen bashen in bijvoorbeeld een fototopic in US zijn echt te ernstig.
  vrijdag 25 september 2009 @ 19:24:59 #258
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_73107854
borsten
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_73107901
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 19:23 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:

[..]

Vind je dat Otis2.0 met zijn eventuele homoseksualiteit te koop loopt als hij andere mannen beoordeeld op het internet? Dan heb je wel een laag kookpunt en ben je behoorlijk intolerant. Feitelijk heb je dan niet te oordelen over andere mensen op het gebied van tolerantie, vind je wel?
Als hij ze inderdaad gaat beoordelen vind ik dat ie er mee te koop loopt. Alhoewel ik niet denk dat ie homo is hoor

Maar, hij beoordeelt ze niet als in beoordelen, maar hij was gewoon aan het bashen.
pi_73107906
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 19:24 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Zeker, eigenlijk net zo triest. Maar mensen zonder foto's die andere mensen bashen in bijvoorbeeld een fototopic in US zijn echt te ernstig.
Zoals je het nu stelt mag je het uiterlijk van mensen dus niet beoordelen. Jij moet wel lelijk zijn, en anders behoorlijk onzeker.
Derevaun Seraun.
pi_73107946
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 19:26 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:

[..]

Als hij ze inderdaad gaat beoordelen vind ik dat ie er mee te koop loopt. Alhoewel ik niet denk dat ie homo is hoor

Maar, hij beoordeelt ze niet als in beoordelen, maar hij was gewoon aan het bashen.
Dus homoseksuelen mogen alleen homoseksuele gedachten hebben en hier niets van uiten. Nu ontneem je zelfs mensen het recht op vrije meningsuiting. Jij bent echt een intolerant ventje en bovendien is dat ontnemen in strijd met de grondwet van Nederland.
Derevaun Seraun.
pi_73107949
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 19:26 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:

[..]

Zoals je het nu stelt mag je het uiterlijk van mensen dus niet beoordelen. Jij moet wel lelijk zijn, en anders behoorlijk onzeker.
Jij moet wel blind zijn, want lezen kan je niet.
Ik schrijf dat ik het triest vind, niet dat het niet mag.
pi_73107969
Kut slowchatters
pics willen we zien joah gvd
pi_73107991
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 19:28 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:

[..]

Dus homoseksuelen mogen alleen homoseksuele gedachten hebben en hier niets van uiten. Nu ontneem je zelfs mensen het recht op vrije meningsuiting. Jij bent echt een intolerant ventje en bovendien in strijd met de grondwet van Nederland.
Van mij mogen ze dat best uiten, maar van mij hoeft dat niet in het openbaar, nee.

Kom op man. Dat gat zit niet voor niets in een vrouw en dat andere gat is een uitgang.
pi_73108021
Ik weet niet waarom jullie nu mijn naam hier overal aan het rondspammen zijn, maar het enige dat ik heb gedaan is op dit topic geklikt. Toen ik vervolgens zag dat er een foto werd gepost van Bootje84 heb ik gevraagd of het Jannes was. Meer niet. Maar verder vind ik jullie allemaal heel lief .

En hoe het gesprek nu ineens op homoseksualiteit is gekomen is me helemaal een raadsel.
-
pi_73108049
users zonder fobo die de internetheld uit lopen te hangen door anderen belachelijk te maken stakkers

topic gaat dicht, want het gaat nergens meer over en hij zit toch bijna vol

en ja die posts zijn verwijderd
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_73108069
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 19:32 schreef swarmahoer het volgende:
users zonder fobo die de internetheld uit lopen te hangen door anderen belachelijk te maken stakkers

topic gaat dicht, want het gaat nergens meer over en hij zit toch bijna vol

en ja die posts zijn verwijderd
Ben ik met je eens. Al die mensen die mij proberen belachelijk te maken, wtf .
-
pi_73108073
en slotje
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')