Omdat je ook abo's hebt van een paar euro per maand die in verhouding alsnog veel goedkoper zijn dan prepaidquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, als je niet veel belt, waarom een abo nemen?
Klopt. Maar ik mis de foto met de paarse bh?quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:41 schreef royjn het volgende:
Die foto met die poezen maak het weer goed
Oh ergens in zo'n ander topic, maar ik kreeg die ook per PM. Niet heul erg spannendquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik mis de foto met de paarse bh?
Kloptquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:00 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Oh ergens in zo'n ander topic, maar ik kreeg die ook per PM. Niet heul erg spannend
Dat hoeft niet, het is echt zo. Bel niet zoveel, kaartje in de 2 maanden of zo. Wil wel een abo, maar dan meteen een smartphone met Android. Ben je meteen 40 euro p maand kwijt, dus ik wacht tot ze wat goedkoper zijn.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:51 schreef Mikkie het volgende:
Maar ik betwijfel of Pietje helemaal eerlijk is
Oei dat is minder.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
Daar gaat ze weer... Ambu komt er zo aan. Darmen doen niks meerDus er komen dalijk weer een paar slangen in haar neus te zitten
De HTC Hero hoeft niet zo'n duur abo bij te zitten?quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, het is echt zo. Bel niet zoveel, kaartje in de 2 maanden of zo. Wil wel een abo, maar dan meteen een smartphone met Android. Ben je meteen 40 euro p maand kwijt, dus ik wacht tot ze wat goedkoper zijn.
Je moet er nog 10 euro bijtellen voor een mobiel internetabo, wat moet je met android zonder internetquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:18 schreef IrishBastard het volgende:
De HTC Hero hoeft niet zo'n duur abo bij te zitten?
quote:
Heb je nog goede filmtips toevallig? District 9 ga ik vanavond kijken denk ik, maar kan nog wel wat gebruikenquote:
Nop dat niet. Ik kreeg net een telefoontje dat ze gelukkig al weer naar huis mag, darmen waren niet verstopt. Wel heeft ze even aan de zuurstof gelegen en is haar medicatie aangepast. Gelukkig valt het dus meequote:Op vrijdag 25 september 2009 14:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Oei dat is minder.
Zit ze aan de morfine soms?
Wederom sterkte
De mijne ligt al sinds mei niks te doen. Nog steeds geen nieuwe adapter ontvangen van Western Digital. Inmiddels wel al voor tien euro aan de lijn gehangen met die lui (en ik maar denken dat het een gratis nummer wasquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:27 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb m denk ik n jaar nu
1 tb met zo'n internetcase eromheen, was toentertijd 180 eurien heb er eigelijk niks mee gedaan
Relatief goed nieuws dus, da's mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nop dat niet. Ik kreeg net een telefoontje dat ze gelukkig al weer naar huis mag, darmen waren niet verstopt. Wel heeft ze even aan de zuurstof gelegen en is haar medicatie aangepast. Gelukkig valt het dus mee
http://support.microsoft.com/kb/810869/nlquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:20 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb mijn prullenbak gedelete ipv leeggemaaktwaar kan ik die terugvinden ?
Helaas niet, nee. Maar dan nog: het viel onder de garantie dus ik wil gewoon een nieuwe van WDquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:08 schreef swarmahoer het volgende:
zijn dat geen universele adapters?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |