abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 september 2009 @ 00:15:18 #1
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_73089138
Sinds kort heb ik problemen met mijn xbox.
Ik speel over HDMI, op een 37" LCD (720p). Ondanks welke setting (720p, 1080i en 1080p) heb ik bij alle spellen die ik geprobeerd heb een soort rode gloed over het beeld. En het lijkt of het soms 256 kleuren is. Dit flikkert wat.

Een rode gloed over lichte delen in het veld met Fifa 2009, maar ook op het circuit/in de lucht in Need For Speed Shift.

Ik heb ook het probleem dat ik vanavond al 3x de grafische settings moest resetten (Y + RT bij opstarten) om weer beeld te krijgen.

Is mijn XBOX aan zijn einde gkeomen? Is het de tv?
niets
pi_73089335
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 00:15 schreef Ewaldus het volgende:
Sinds kort heb ik problemen met mijn xbox.
Ik speel over HDMI, op een 37" LCD (720p). Ondanks welke setting (720p, 1080i en 1080p) heb ik bij alle spellen die ik geprobeerd heb een soort rode gloed over het beeld. En het lijkt of het soms 256 kleuren is. Dit flikkert wat.

Een rode gloed over lichte delen in het veld met Fifa 2009, maar ook op het circuit/in de lucht in Need For Speed Shift.

Ik heb ook het probleem dat ik vanavond al 3x de grafische settings moest resetten (Y + RT bij opstarten) om weer beeld te krijgen.

Is mijn XBOX aan zijn einde gkeomen? Is het de tv?
Bij je 360 krijg je sowieso ook een normale kabel (scart), probeer hem daar eens mee aan te sluiten. Als hij het daar niet mee heeft ligt het waarschijnlijk aan de kabel, of de HDMI aansluiting van je xbox of TV.
En als je toevallig nog een HDMI kabel (of ander HDMI poort in je TV) hebt, probeer dat eens.
  vrijdag 25 september 2009 @ 00:42:08 #3
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_73089566
Ik heb geen andere kabels bij de hand. Mijn scart ligt thuis... Ben ook maar in het bezit van één enkele HDMI-kabel.
Heb andere ingangen gebeurt maar het gebeurt nog steeds.

Bij stilstaande beelden is het het ergst. Nu staa NFS10 op pauze, en dan zie het het best.
niets
pi_73089637
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 00:42 schreef Ewaldus het volgende:
Ik heb geen andere kabels bij de hand. Mijn scart ligt thuis... Ben ook maar in het bezit van één enkele HDMI-kabel.
Heb andere ingangen gebeurt maar het gebeurt nog steeds.

Bij stilstaande beelden is het het ergst. Nu staa NFS10 op pauze, en dan zie het het best.
Ik heb geen ervaring met dit soort problemen, maar het klinkt alsof er iets mis is met de kabel. Ik zou zo snel mogelijk via via een andere kabel proberen te bemachtigen. Als het met een andere kabel nog steeds niet werkt zou ik gewoon microsoft bellen.

Kan je misschien een foto maken van het visuele effect? Misschien dat andere mensen het herkennen
  vrijdag 25 september 2009 @ 01:00:53 #5
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_73089836
De enige camera die ik nu bij de hand heb is de camera op het scherm van het laptop Ik kan proberen een foto naar mijzelf te emailen met mijn telefoon.. Overigens zal een filmpje duidelijker zijn..

Het probleem blijkt zich steeds vaker voor te doen, alsof de GPU te warm wordt oid. Verder geen artifacts die ik ken van de PC, wanneer een GPU daarvan te warm werd.

Opsturen naar MS zal nooit een optie zijn.. Na een defect aan mijn DVD-drive heb ik deze zelf vervangen omdat het opsturen mij te lang zou duren
niets
pi_73089869
Weggooien en een ps3 halen dus
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_73090319
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 01:03 schreef disjfa het volgende:
Weggooien en een ps3 halen dus
En als dan je ps3 kapot gaat ben je hem teminste gewoon 2.5 maand kwijt..
pi_73090978
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 01:00 schreef Ewaldus het volgende:
Opsturen naar MS zal nooit een optie zijn.. Na een defect aan mijn DVD-drive heb ik deze zelf vervangen omdat het opsturen mij te lang zou duren
Ja, want 10 dagen zonder xbox had je niet overleefd natuurlijk
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
pi_73091555
Omgebouwd dus
pi_73091638
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 07:48 schreef GokuSFE het volgende:

[..]

Ja, want 10 dagen zonder xbox had je niet overleefd natuurlijk
Ik heb toen ook steeds een nieuwe gekocht ipv laten repareren
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_73094153
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 00:15 schreef Ewaldus het volgende:Ik heb ook het probleem dat ik vanavond al 3x de grafische settings moest resetten (Y + RT bij opstarten) om weer beeld te krijgen.
Je zet de settings steeds weer naar een hogere resolutie, of blijf je op de standaard?
pi_73141494
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')