Bij je 360 krijg je sowieso ook een normale kabel (scart), probeer hem daar eens mee aan te sluiten. Als hij het daar niet mee heeft ligt het waarschijnlijk aan de kabel, of de HDMI aansluiting van je xbox of TV.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:15 schreef Ewaldus het volgende:
Sinds kort heb ik problemen met mijn xbox.
Ik speel over HDMI, op een 37" LCD (720p). Ondanks welke setting (720p, 1080i en 1080p) heb ik bij alle spellen die ik geprobeerd heb een soort rode gloed over het beeld. En het lijkt of het soms 256 kleuren is. Dit flikkert wat.
Een rode gloed over lichte delen in het veld met Fifa 2009, maar ook op het circuit/in de lucht in Need For Speed Shift.
Ik heb ook het probleem dat ik vanavond al 3x de grafische settings moest resetten (Y + RT bij opstarten) om weer beeld te krijgen.
Is mijn XBOX aan zijn einde gkeomen? Is het de tv?
Ik heb geen ervaring met dit soort problemen, maar het klinkt alsof er iets mis is met de kabel. Ik zou zo snel mogelijk via via een andere kabel proberen te bemachtigen. Als het met een andere kabel nog steeds niet werkt zou ik gewoon microsoft bellen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:42 schreef Ewaldus het volgende:
Ik heb geen andere kabels bij de hand. Mijn scart ligt thuis... Ben ook maar in het bezit van één enkele HDMI-kabel.
Heb andere ingangen gebeurt maar het gebeurt nog steeds.
Bij stilstaande beelden is het het ergst. Nu staa NFS10 op pauze, en dan zie het het best.
Ja, want 10 dagen zonder xbox had je niet overleefd natuurlijkquote:Op vrijdag 25 september 2009 01:00 schreef Ewaldus het volgende:
Opsturen naar MS zal nooit een optie zijn.. Na een defect aan mijn DVD-drive heb ik deze zelf vervangen omdat het opsturen mij te lang zou duren
Ik heb toen ook steeds een nieuwe gekocht ipv laten reparerenquote:Op vrijdag 25 september 2009 07:48 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Ja, want 10 dagen zonder xbox had je niet overleefd natuurlijk
Je zet de settings steeds weer naar een hogere resolutie, of blijf je op de standaard?quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:15 schreef Ewaldus het volgende:Ik heb ook het probleem dat ik vanavond al 3x de grafische settings moest resetten (Y + RT bij opstarten) om weer beeld te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |