omdat wij TROTS zijn op onze lieve kinderen daarom.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:00 schreef Elkafila het volgende:
Waarom posten jullie hier die foto's van jullie kinderen online?
Als ik erachter zou komen dat mijn ouders dit tijdens mijn jeugd deden zou ik ze zeker op hun gedrag aanspreken. Privacy jeweetwel?
Als ik om me heen kijk heb ik het gevoel dat veel mensen met hun kinderen te koop lopen. Soms terwijl ze nog echt lelijk zijn zo af en toe. En als je die mensen dan daar op aanspreekt worden ze nog boos ook..
Ik zou willen dat Ruben af en toe nog met zijn handen zou eten. Hij wil nu alleen nog maar met een vork, maar hij krijgt nog echt niet alles goed aangepriktquote:Op donderdag 24 september 2009 23:14 schreef freecell het volgende:
hoi
vorige topic: Kinderfototopic deel 161
en met de handen eten? Mja, met stokjes redt hij nog niet hoor
Hij had overigens vlak voor deze foto wel een vorkje vast![]()
Die houdt hij dan stevig in één hand, terwijl hij met de andere eet, leren heet dat.
Ze kan zooooooo ondeugend kijkenquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:19 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben stiekem toch wel een beetje weg van Tess met haar mooie ogen en guitige koppie
Nou als je zelf zijn eten op een lepeltje doet gaat dat tot nu toe nog redelijk goed ik ben bang dat als hij het zelf gaat doen dat je dan een heleboel werk hebt om het schoon te krijgen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:58 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ze kan zooooooo ondeugend kijken
Hihi, wasset lekker Leander?? Heerlijk als je zo kan knoeien en rotzooien met eten!
Joshua, ik denk niet dat je aan die knoeiboel kan ontsnappen hoor.. Het zijn KINDEREN en knoeien hoort er nou eenmaal bij...
Jij had denk ik nooit aan kinderen moeten beginnen als je er zo over denkt. Dat soort dingen horen erbijquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:41 schreef Joshua. het volgende:
[..]
Nou als je zelf zijn eten op een lepeltje doet gaat dat tot nu toe nog redelijk goed ik ben bang dat als hij het zelf gaat doen dat je dan een heleboel werk hebt om het schoon te krijgen.
Dat de hele vloer onder ligt daar heb je zin in.
jij zegt het, ik dacht het...quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Jij had denk ik nooit aan kinderen moeten beginnen als je er zo over denkt. Dat soort dingen horen erbij
Ik ben ook niet aan kinderen begonnen wij wouden ook helemaal geen kinderen maar kwam er met 24 weken achter dat ik in verwachting was en dan valt er niet veel meer aan te doen.quote:
Ooit zal hij het toch zelf moeten doen, en als hij nooit heeft geoefend zal ooit het moment van die knoeiboel aanbreken. Zolang het effectief knoeien (echt proeberen te eten) is, is er niets aan de hand en hoort het er gewoon bij.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:41 schreef Joshua. het volgende:
[..]
Nou als je zelf zijn eten op een lepeltje doet gaat dat tot nu toe nog redelijk goed ik ben bang dat als hij het zelf gaat doen dat je dan een heleboel werk hebt om het schoon te krijgen.
Dat de hele vloer onder ligt daar heb je zin in.
En heb je daar hulp voor gezocht? Dit klinkt niet echt heel erg fijnquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:47 schreef Joshua. het volgende:
[..]
Ik ben ook niet aan kinderen begonnen wij wouden ook helemaal geen kinderen maar kwam er met 24 weken achter dat ik in verwachting was en dan valt er niet veel meer aan te doen.
hulp waarvoor dat kind komt er dan toch gewoon.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En heb je daar hulp voor gezocht? Dit klinkt niet echt heel erg fijn
Moet een fijn gevoel zijn als je zo gewenst ben.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:47 schreef Joshua. het volgende:
[..]
Ik ben ook niet aan kinderen begonnen wij wouden ook helemaal geen kinderen maar kwam er met 24 weken achter dat ik in verwachting was en dan valt er niet veel meer aan te doen.
Voor het trauma wat je kind oploopt omdat het zo gewenst isquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:49 schreef Joshua. het volgende:
[..]
hulp waarvoor dat kind komt er dan toch gewoon.
die van mij smeert haar handen en mond af aan haar trui.. want mama was wel weer....quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:50 schreef RockabeIIa het volgende:
Miss_sly die van mij smeert gerust de pasta in zijn oren en haar om te voelen hoe het voelt, of omdat ie graag wil douchen, etc... Hij vindt vies worden lekker ofzo, ligt ook als eerste in een modderpoel, op kop in de zandbak of bovenop een stinkgeit in de dierenboerderij... Help me!
quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:57 schreef Joshua. het volgende:
Mijn kind krijgt alle liefde die er nodig is.
Het is wel zo ik had een colega die vond dat ik niet zo moest zeuren hun wouden toen heel graag een kind en dat is nooit gelukt en dat gaat ok nooit lukken.
Maar je schrikt je toch rot als je met 24 weken erachter komt dat je in verwachting bent je hele leven staat in ene op zijn kop.
Ja, tenslotte mis je maar enkele menstruaties in 6 maanden.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:57 schreef Joshua. het volgende:
Het is wel zo ik had een colega die vond dat ik niet zo moest zeuren hun wouden toen heel graag een kind en dat is nooit gelukt en dat gaat ok nooit lukken.
Maar je schrikt je toch rot als je met 24 weken erachter komt dat je in verwachting bent je hele leven staat in ene op zijn kop.
ze zal wel een van de ongelukkigen zijn die gewoon ongesteld blijven worden..quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, tenslotte mis je maar enkele menstruaties in 6 maanden.
Maakt allemaal niet uit wat julie wel of niet geloven ik ben gelukig met hem.quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:00 schreef bixister het volgende:
yeah right ik geloof eigenlijk niks van deze joshua. als 't al zo is dan vertel je dat niet op deze manier volgens mij. 't ligt er allemaal wel wat al te dik bovenop.
wij wilden in eerste instantie ook geen kindje maar toen mijn vriendin een testje had gedaan en ik kwam thuis zei ze: we hebben een probleem en liet mij die test zien. eerst wren we zo van tja wat nu? en we hebben besloten om onze verantwoording te nemen en door te zetten. als ik alles over mocht doen had ik het echt niet anders gedaan hoor. we zijn nu zo blij met jaysonquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:57 schreef Joshua. het volgende:
Awquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:22 schreef Vicky het volgende:
bij gebrek aan foto's nog maar een keer mijn moppie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:17 schreef Ssserpente het volgende:
Ik mag meeposten met al die prachtige kindjes van jullie!![]()
[ afbeelding ]
Dat klopt. Maar ik geloof dat het dan om beide namen ging.quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:33 schreef huuphuup het volgende:
Och Ssserpente wat is ze mooi![]()
ik weet het niet zeker hoor maar had ssserpente niet ergens gezegd dat ze de naam van haar dochtertje liever niet online wilde gebruiken? Of ben ik in de war met iemand anders?
Tesspretletter
D'r ogen knallen d'r altijd meteen uit idd!quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:20 schreef Vlindur het volgende:
Tess heeft echt super ogenBen benieuwd of het ook zo'n mooierd als Amber wordt, dat moet haast wel!
ik was een HELEBOEL foto's aan het uploaden daarom geen foto's nog maar nu weer wel!!quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vind het een beetje helemaal offtopic gaan... Er mag heus een topic over geopend worden maar dit is het fototopicDus... Wie wil?
Joshua zelf? Iemand anders?
het hele kleine pasgeborenbabygezichtje is gewoon verdwenen.. Hij heeft echt een heerlijk koppie!quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:04 schreef Brighteyes het volgende:
Enorm he Vicky! Zelfs de wijkverpleegkundige zei het afgelopen donderdag.
En F. trouwens ook. Na een hele week werken en veel weg zijn 's avonds kon hij het verschil ook heel duidelijk zien.
Wat een lief jurkjequote:Op zaterdag 26 september 2009 10:47 schreef huuphuup het volgende:
leuke foto's McWurth, leuke momenten.
Mn prinsesje in de jurk die ze van mijn baas kreeg
[ afbeelding ]
Goed! Ik geniet van het leven en onze mooie meid uiteraard haha. Dana wordt grootquote:Op zaterdag 26 september 2009 11:19 schreef miss_sly het volgende:
Ssserpente, wat hebben jullie een mooi meisje gebakken
McWurth, lekker jochie!
En Amélie, moppie
Die fascinatie met licht herken ik wel, huup
nikkyhoe is het met je en je mooie meisje? doe je Dana ook nog showen?
Sweetquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:52 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een heerijk stel Jula!![]()
En Ssserpente, wat een beauty zeg!Echt heel lief!
*spam*
Kan niet kiezen.![]()
Suus, heb je een hondje?quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:57 schreef Ireth het volgende:
Ik kom even heel erg enthousiast en blij binnen stormen! Ik heb zo´n gelukkig kind!
[ afbeelding ]
ja er staat ook overal F op z'n pakje, daar zal het aan liggenquote:Op zaterdag 26 september 2009 15:12 schreef pinquit het volgende:op deze fotos zie ik ineens iets van sasha in oscar.
maar toch is t meer stinkie geloof ik
quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:59 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja er staat ook overal F op z'n pakje, daar zal het aan liggen![]()
Als de kraamzorg of VK er niks over gezegd heeft zal het ook wel meevallen. Maar ik moest mijn kinderen altijd in de zon leggen als ze iets geel waren. Jessai kreeg zelfs lichttherapie in het ZH omdat bij hem de bilirubinewaarden wel erg hoog waren.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:49 schreef Linda2205 het volgende:
Ze is inderdaad een beetje geel Tan, maar het wordt niet erger en ze komt iedere dag even buiten. Heb niks gehoord over in het zonnetje leggen. Vooral in dr oogjes en op dr buik zie je het goed!
bronquote:Ook zonlicht kan het bilirubine afbreken. Leg je baby bij zonnig weer dus achter glas in de zon. Het beste is om hem alleen in een luier in de zon te leggen zodat de huid zoveel mogelijk zon krijgt. Let wel op dat de baby warm genoeg blijft. Als hij het te koud heeft, leg dan een kruikje in de rug of zet de verwarming aan.
oooohquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:53 schreef Chan het volgende:
Oh wat een heerlijke foto's van Lotte
Timo lag gisteren ook lekker op zn buik te slapen, normaal valt hij dan absoluut niet in slaap juist..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |