Sweetquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:52 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een heerijk stel Jula!![]()
En Ssserpente, wat een beauty zeg!Echt heel lief!
*spam*
Kan niet kiezen.![]()
Suus, heb je een hondje?quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:57 schreef Ireth het volgende:
Ik kom even heel erg enthousiast en blij binnen stormen! Ik heb zo´n gelukkig kind!
[ afbeelding ]
ja er staat ook overal F op z'n pakje, daar zal het aan liggenquote:Op zaterdag 26 september 2009 15:12 schreef pinquit het volgende:op deze fotos zie ik ineens iets van sasha in oscar.
maar toch is t meer stinkie geloof ik
quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:59 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja er staat ook overal F op z'n pakje, daar zal het aan liggen![]()
Als de kraamzorg of VK er niks over gezegd heeft zal het ook wel meevallen. Maar ik moest mijn kinderen altijd in de zon leggen als ze iets geel waren. Jessai kreeg zelfs lichttherapie in het ZH omdat bij hem de bilirubinewaarden wel erg hoog waren.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:49 schreef Linda2205 het volgende:
Ze is inderdaad een beetje geel Tan, maar het wordt niet erger en ze komt iedere dag even buiten. Heb niks gehoord over in het zonnetje leggen. Vooral in dr oogjes en op dr buik zie je het goed!
bronquote:Ook zonlicht kan het bilirubine afbreken. Leg je baby bij zonnig weer dus achter glas in de zon. Het beste is om hem alleen in een luier in de zon te leggen zodat de huid zoveel mogelijk zon krijgt. Let wel op dat de baby warm genoeg blijft. Als hij het te koud heeft, leg dan een kruikje in de rug of zet de verwarming aan.
oooohquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:53 schreef Chan het volgende:
Oh wat een heerlijke foto's van Lotte
Timo lag gisteren ook lekker op zn buik te slapen, normaal valt hij dan absoluut niet in slaap juist..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |