omdat wij TROTS zijn op onze lieve kinderen daarom.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:00 schreef Elkafila het volgende:
Waarom posten jullie hier die foto's van jullie kinderen online?
Als ik erachter zou komen dat mijn ouders dit tijdens mijn jeugd deden zou ik ze zeker op hun gedrag aanspreken. Privacy jeweetwel?
Als ik om me heen kijk heb ik het gevoel dat veel mensen met hun kinderen te koop lopen. Soms terwijl ze nog echt lelijk zijn zo af en toe. En als je die mensen dan daar op aanspreekt worden ze nog boos ook..
Ik zou willen dat Ruben af en toe nog met zijn handen zou eten. Hij wil nu alleen nog maar met een vork, maar hij krijgt nog echt niet alles goed aangepriktquote:Op donderdag 24 september 2009 23:14 schreef freecell het volgende:
hoi
vorige topic: Kinderfototopic deel 161
en met de handen eten? Mja, met stokjes redt hij nog niet hoor
Hij had overigens vlak voor deze foto wel een vorkje vast![]()
Die houdt hij dan stevig in één hand, terwijl hij met de andere eet, leren heet dat.
Ze kan zooooooo ondeugend kijkenquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:19 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben stiekem toch wel een beetje weg van Tess met haar mooie ogen en guitige koppie
Nou als je zelf zijn eten op een lepeltje doet gaat dat tot nu toe nog redelijk goed ik ben bang dat als hij het zelf gaat doen dat je dan een heleboel werk hebt om het schoon te krijgen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:58 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ze kan zooooooo ondeugend kijken
Hihi, wasset lekker Leander?? Heerlijk als je zo kan knoeien en rotzooien met eten!
Joshua, ik denk niet dat je aan die knoeiboel kan ontsnappen hoor.. Het zijn KINDEREN en knoeien hoort er nou eenmaal bij...
Jij had denk ik nooit aan kinderen moeten beginnen als je er zo over denkt. Dat soort dingen horen erbijquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:41 schreef Joshua. het volgende:
[..]
Nou als je zelf zijn eten op een lepeltje doet gaat dat tot nu toe nog redelijk goed ik ben bang dat als hij het zelf gaat doen dat je dan een heleboel werk hebt om het schoon te krijgen.
Dat de hele vloer onder ligt daar heb je zin in.
jij zegt het, ik dacht het...quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Jij had denk ik nooit aan kinderen moeten beginnen als je er zo over denkt. Dat soort dingen horen erbij
Ik ben ook niet aan kinderen begonnen wij wouden ook helemaal geen kinderen maar kwam er met 24 weken achter dat ik in verwachting was en dan valt er niet veel meer aan te doen.quote:
Ooit zal hij het toch zelf moeten doen, en als hij nooit heeft geoefend zal ooit het moment van die knoeiboel aanbreken. Zolang het effectief knoeien (echt proeberen te eten) is, is er niets aan de hand en hoort het er gewoon bij.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:41 schreef Joshua. het volgende:
[..]
Nou als je zelf zijn eten op een lepeltje doet gaat dat tot nu toe nog redelijk goed ik ben bang dat als hij het zelf gaat doen dat je dan een heleboel werk hebt om het schoon te krijgen.
Dat de hele vloer onder ligt daar heb je zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |