abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73087125
Joshua gooide de vorige dicht...

Kan alleen de link naar het vorige topic en de laatste foto's er niet inzetten nu... zit op phoontje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73087487
hoi

vorige topic: Kinderfototopic deel 161

en met de handen eten? Mja, met stokjes redt hij nog niet hoor
Hij had overigens vlak voor deze foto wel een vorkje vast
Die houdt hij dan stevig in één hand, terwijl hij met de andere eet, leren heet dat.
  vrijdag 25 september 2009 @ 00:00:42 #3
238709 Elkafila
I spy with my little eye..
pi_73088871
Waarom posten jullie hier die foto's van jullie kinderen online?

Als ik erachter zou komen dat mijn ouders dit tijdens mijn jeugd deden zou ik ze zeker op hun gedrag aanspreken. Privacy jeweetwel?

Als ik om me heen kijk heb ik het gevoel dat veel mensen met hun kinderen te koop lopen. Soms terwijl ze nog echt lelijk zijn zo af en toe. En als je die mensen dan daar op aanspreekt worden ze nog boos ook..
  vrijdag 25 september 2009 @ 00:44:42 #4
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_73089603
Elkafila, open er lekker een topic over zou ik zeggen. Het liefst niet in OUD want blijkbaar heb je hier nog lang niks te zoeken.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_73090723
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 00:00 schreef Elkafila het volgende:
Waarom posten jullie hier die foto's van jullie kinderen online?

Als ik erachter zou komen dat mijn ouders dit tijdens mijn jeugd deden zou ik ze zeker op hun gedrag aanspreken. Privacy jeweetwel?

Als ik om me heen kijk heb ik het gevoel dat veel mensen met hun kinderen te koop lopen. Soms terwijl ze nog echt lelijk zijn zo af en toe. En als je die mensen dan daar op aanspreekt worden ze nog boos ook..
omdat wij TROTS zijn op onze lieve kinderen daarom.
en ja sommige kinderen zullen in jouw ogen lelijk zijn omdat:
a: je bent zelf nog een kind
b:je zelf nog geen kinderen hebt
c: omdat je hier ergens anders een topic over zou moeten openen zoals in KLB

nu ga ik werken nadat ik de kleine flesje heb gegeven
  vrijdag 25 september 2009 @ 09:26:38 #6
35189 Troel
scherp en bot
pi_73092198
quote:
Op donderdag 24 september 2009 23:14 schreef freecell het volgende:
hoi

vorige topic: Kinderfototopic deel 161

en met de handen eten? Mja, met stokjes redt hij nog niet hoor
Hij had overigens vlak voor deze foto wel een vorkje vast
Die houdt hij dan stevig in één hand, terwijl hij met de andere eet, leren heet dat.
Ik zou willen dat Ruben af en toe nog met zijn handen zou eten. Hij wil nu alleen nog maar met een vork, maar hij krijgt nog echt niet alles goed aangeprikt

Bovendien, er is toch niets leukers dan op deze manier zien dat je kind het eten lekker vindt? Ik vind dit altijd superleuke foto's!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73093458
bij gebrek aan foto's nog maar een keer mijn moppie

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73093558
Die ogen Echt gaaf!
pi_73093851
oh Tess wat een vrolijk moppie is dat zeg
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_73095845
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 10:22 schreef Vicky het volgende:

[ afbeelding ]

Wat een leuke foto
pi_73096111
Wat een schatje is Tess toch, en wat lief die vingertjes in dr mond

Oh en Leander onder de spinazie heerlijke foto's
  vrijdag 25 september 2009 @ 13:01:20 #12
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_73097945
Tess is echt cute!
En Leander met die spinazie overal! Geweldig!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_73099686
Ik ben stiekem toch wel een beetje weg van Tess met haar mooie ogen en guitige koppie
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_73099747
Even teruggezocht, wan tik wilde Leander met spinaziesnoet ook wel zien. Wat een heerlijk koppie
pi_73100827
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 14:19 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben stiekem toch wel een beetje weg van Tess met haar mooie ogen en guitige koppie
Ze kan zooooooo ondeugend kijken

Hihi, wasset lekker Leander?? Heerlijk als je zo kan knoeien en rotzooien met eten!
Joshua, ik denk niet dat je aan die knoeiboel kan ontsnappen hoor.. Het zijn KINDEREN en knoeien hoort er nou eenmaal bij...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73103639
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 14:58 schreef Vicky het volgende:

[..]

Ze kan zooooooo ondeugend kijken

Hihi, wasset lekker Leander?? Heerlijk als je zo kan knoeien en rotzooien met eten!
Joshua, ik denk niet dat je aan die knoeiboel kan ontsnappen hoor.. Het zijn KINDEREN en knoeien hoort er nou eenmaal bij...
Nou als je zelf zijn eten op een lepeltje doet gaat dat tot nu toe nog redelijk goed ik ben bang dat als hij het zelf gaat doen dat je dan een heleboel werk hebt om het schoon te krijgen.
Dat de hele vloer onder ligt daar heb je zin in.
pi_73103656
uhh tja dat hoort erbij..
dan leg je een vuilniszak onder de kinderstoel...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 25 september 2009 @ 16:42:42 #19
35189 Troel
scherp en bot
pi_73103670
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 16:41 schreef Joshua. het volgende:

[..]

Nou als je zelf zijn eten op een lepeltje doet gaat dat tot nu toe nog redelijk goed ik ben bang dat als hij het zelf gaat doen dat je dan een heleboel werk hebt om het schoon te krijgen.
Jij had denk ik nooit aan kinderen moeten beginnen als je er zo over denkt. Dat soort dingen horen erbij
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73103689
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 16:42 schreef Troel het volgende:

[..]

Jij had denk ik nooit aan kinderen moeten beginnen als je er zo over denkt. Dat soort dingen horen erbij
jij zegt het, ik dacht het...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 25 september 2009 @ 16:44:20 #21
190853 RockabeIIa
pi_73103706
Joshua, dan neem je toch een hond!
Kom op, dat gesmeer hoort erbij, is goed voor de ontwikkeling ook! En het ene kind doet het erger dan het andere...
  vrijdag 25 september 2009 @ 16:45:58 #22
190853 RockabeIIa
pi_73103763
Spuit 11
kids willen het nou eenmaal allemaal zelf doen en daarbij, het zijn minimensjes, geen pas-, plas- en/of poeppoppen!
pi_73103788
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 16:43 schreef Vicky het volgende:

[..]

jij zegt het, ik dacht het...
Ik ben ook niet aan kinderen begonnen wij wouden ook helemaal geen kinderen maar kwam er met 24 weken achter dat ik in verwachting was en dan valt er niet veel meer aan te doen.
  vrijdag 25 september 2009 @ 16:47:47 #24
190853 RockabeIIa
pi_73103801

treurig
pi_73103805
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 16:41 schreef Joshua. het volgende:

[..]

Ooit zal hij het toch zelf moeten doen, en als hij nooit heeft geoefend zal ooit het moment van die knoeiboel aanbreken. Zolang het effectief knoeien (echt proeberen te eten) is, is er niets aan de hand en hoort het er gewoon bij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')