Crewbashing mag toch niet?quote:
Developer is toch geen crewquote:
Ik ben ook redactie fpquote:Op zondag 27 september 2009 14:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Developer is toch geen crewcome on
Crew = crewquote:
Ooh ok, tof dat je weet hoe de crew in elkaar zit.quote:Op zondag 27 september 2009 14:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee.
FP Crew = FP crew.
Forum crew = forum crew.
Ja dat zei m'n eerste vriendinnetje ook destijdsquote:Op zondag 27 september 2009 14:40 schreef appelsjap het volgende:
Adelante, hoe durf je mn adoratie topic te slotten. Niets is ook iets!
Een banaan is toch ook geen peer?quote:Op zondag 27 september 2009 14:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ooh ok, tof dat je weet hoe de crew in elkaar zit.
quote:Op zondag 27 september 2009 14:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja dat zei m'n eerste vriendinnetje ook destijds
Ik zette alleen een opschepster even op haar plek.quote:Op zondag 27 september 2009 17:19 schreef swarmahoer het volgende:
geen idee: gokje, bagger, of een quote van bagger
Discussiewaarde van een theelepel.quote:Op maandag 28 september 2009 00:32 schreef NoFidea het volgende:
Asociale ordinaire (V)MBO wijven die niks kunnen :r , ...
Onzin slotje![]()
Helemaal niet. Verder als dat je criterium is dan kun je half KLB wel afsluiten.quote:Op maandag 28 september 2009 00:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Discussiewaarde van een theelepel.
Er bestaat nog altijd een verschil om te klagen over iets wat al zo verschrikkelijk vaak is uitgekauwd, of iets originelers.quote:Op maandag 28 september 2009 00:44 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Helemaal niet. Verder als dat je criterium is dan kun je half KLB wel afsluiten.
Nee.quote:Op maandag 28 september 2009 00:50 schreef NoFidea het volgende:
Als over iets al vaak is geklaagd betekent niet dat het nu niet meer bestaat. Origineel of niet, de klacht is nog steeds valide en er bestaat momenteel geen topic over. Alle reden dus om een topic hierover te openen.
Ik doe gok ik zo meer dan jouquote:Op zondag 27 september 2009 14:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Developer is toch geen crewcome on
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |