Crewbashing mag toch niet?quote:
Developer is toch geen crewquote:
Ik ben ook redactie fpquote:Op zondag 27 september 2009 14:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Developer is toch geen crewcome on
Crew = crewquote:
Ooh ok, tof dat je weet hoe de crew in elkaar zit.quote:Op zondag 27 september 2009 14:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee.
FP Crew = FP crew.
Forum crew = forum crew.
Ja dat zei m'n eerste vriendinnetje ook destijdsquote:Op zondag 27 september 2009 14:40 schreef appelsjap het volgende:
Adelante, hoe durf je mn adoratie topic te slotten. Niets is ook iets!
Een banaan is toch ook geen peer?quote:Op zondag 27 september 2009 14:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ooh ok, tof dat je weet hoe de crew in elkaar zit.
quote:Op zondag 27 september 2009 14:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja dat zei m'n eerste vriendinnetje ook destijds
Ik zette alleen een opschepster even op haar plek.quote:Op zondag 27 september 2009 17:19 schreef swarmahoer het volgende:
geen idee: gokje, bagger, of een quote van bagger
Discussiewaarde van een theelepel.quote:Op maandag 28 september 2009 00:32 schreef NoFidea het volgende:
Asociale ordinaire (V)MBO wijven die niks kunnen :r , ...
Onzin slotje![]()
Helemaal niet. Verder als dat je criterium is dan kun je half KLB wel afsluiten.quote:Op maandag 28 september 2009 00:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Discussiewaarde van een theelepel.
Er bestaat nog altijd een verschil om te klagen over iets wat al zo verschrikkelijk vaak is uitgekauwd, of iets originelers.quote:Op maandag 28 september 2009 00:44 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Helemaal niet. Verder als dat je criterium is dan kun je half KLB wel afsluiten.
Nee.quote:Op maandag 28 september 2009 00:50 schreef NoFidea het volgende:
Als over iets al vaak is geklaagd betekent niet dat het nu niet meer bestaat. Origineel of niet, de klacht is nog steeds valide en er bestaat momenteel geen topic over. Alle reden dus om een topic hierover te openen.
Ik doe gok ik zo meer dan jouquote:Op zondag 27 september 2009 14:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Developer is toch geen crewcome on
Dan jij.quote:
<b>HTML<b><color><>HTML<b=color>quote:
Chapeau, zelfs dat stukje doe je al foutquote:Op maandag 28 september 2009 14:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
<b>HTML<b><color><>HTML<b=color>
Niet dingen gaan roepen waar je geen weet van hebt
Ik typ maar wat eiquote:Op maandag 28 september 2009 14:27 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Chapeau, zelfs dat stukje doe je al fout
Voorbeelden, voorbeelden, ik had het er nog expliciet bij gezegt dat ik alleen trigger had gebruikt, maar dat het voor meer mensen gold.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:32 schreef swarmahoer het volgende:
goede algemene klacht met aleen trigger op zn nummer zettenga toch buiten spelen
Dat is het slotje gergrondquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:26 schreef ondeugend het volgende:
Ik denk omdat hij totaal niet fantastisch was.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:24 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet interessant stomme zandneger.
En als ik beloof dan de rest van de week geen topics te openen?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:07 schreef swarmahoer het volgende:
nummertje 2 is overbodig denk ik
Ik heb jou uitgekozen tot mijn 150ste note zetter.quote:
Aight, thanks.quote:Je hebt 150 notes gekregen van onze moderators.
ow sorryquote:Op woensdag 30 september 2009 16:17 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik heb jou uitgekozen tot mijn 150ste note zetter.
Wel een lieve he![]()
Oke, zet de 150ste dan.quote:
Nee, en iedere keer dat je er om blijft vragn haal ik er één af!quote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 16:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, en iedere keer dat je er om blijft vragn haal ik er één af!
quote:Op woensdag 30 september 2009 16:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, en iedere keer dat je er om blijft vragn haal ik er één af!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |