Ik zal een poging wagen. Voorlopig niet hoor, moet eerst nog examen VCA doen.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:58 schreef Armageddon het volgende:
Weet je wat jij moet doen. Lekker heel langzaam sterven.
VCA is voor polen.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik zal een poging wagen. Voorlopig niet hoor, moet eerst nog examen VCA doen.
Doe dat eerst maar even dan.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 september 2009 23:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En voor werkende mensen in de techniek (breedste zin van het woord).quote:Op donderdag 24 september 2009 23:04 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat is toch alleen voor allochtonen
quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 23:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Die emo is niet bijster slim helaas
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:46 schreef Salsaneck het volgende:
Fucking apen hebben mijn geboorteplaats verneukt. Dat ze elkaar maar mogen afmaken.
Kankerneus?? Bash je nou de joden?? Stond er niet een ban op bashen?quote:
Ja, nee, ja.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kankerneus?? Bash je nou de joden?? Stond er niet een ban op bashen?
We zien niet alles. No panic.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:47 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
erg vreemd dat dit blijkbaar is toegestaan
![]()
Dat is duidelijk rassen discrimintatie!quote:
Daar heb ik geen weet van.quote:Op vrijdag 25 september 2009 01:05 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Meldde het ook al in het vorige FB topic
quote:Op donderdag 24 september 2009 23:45 schreef Biogarde het volgende:
Als je tegen dat soort posts aanloopt, geef ze dan hier aan zonder zelf te reageren. Hoe moet ik hem nou waarschuwen als je zelf roept dat ie moet opkankeren?
betekent niet dat je t topic moet verbaggeren met je antiklachten onzin, als fipo notabene, je weet niet eens of t topic al verpest gaat wordenquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:57 schreef Biels het volgende:
Alsof er iets zinnigers te melden viel.
Ik maakte een grapje met betrekking tot de TT. Alsof dat een aanzet was tot massaal anti-klachten posten?quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
betekent niet dat je t topic moet verbaggeren met je antiklachten onzin, als fipo notabene, je weet niet eens of t topic al verpest gaat wordenje geeft alleen een voorzet terwijl je weet dat we niks van die anti klachten onzin moeten hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |