de anwb de tank en zij TSquote:Op donderdag 24 september 2009 22:47 schreef jeroen25 het volgende:
Je had haar toch de tank kunnen laten leegzuigen?
Tank'n doe je maar in het oosten van het land.quote:
Tankn doe je maar in de regio Twentequote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 22:47 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Tank'n doe je maar in het oosten van het land.
Wat een aftands wijfquote:
Niet Zeuren? Tankwijf heeft me auto verkloot!quote:
Hollander die je bentquote:Op donderdag 24 september 2009 22:58 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Niet Zeuren? Tankwijf heeft me auto verkloot!
Dat is afhankelijk van het pompstation en je auto.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:47 schreef Meddo het volgende:
De tankspuit van diesel past niet in benzine hoor
quote:
Dan ben je ...best wel oudquote:Op donderdag 24 september 2009 23:08 schreef trovey het volgende:
TT klopt niet.....Veronicatrut kan niet tanken moet het zijn
...ik ben vrouw en tank altijd zelf en altijd de juiste brandstof
en sinds 1988 (en dan reken ik de bromfiets niet mee)
Voor jou wel jaquote:
Ik schat achter in de 30 begin 40quote:
Dat is voor mij een weet en voor jou eeuwig een vraagquote:Op donderdag 24 september 2009 23:12 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ik schat achter in de 30 begin 40
Nu maak je me nieuwsgierigquote:Op donderdag 24 september 2009 23:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat is voor mij een weet en voor jou eeuwig een vraag
Dacht ik al....en toch vertel ik het nietquote:
Ophadquote:Op donderdag 24 september 2009 23:19 schreef murphyjenkins het volgende:
jeej ! ik mocht ook gratis tanken
bij delft , als je veronica op had mocht je gratis tanken
Dat was idd die aktiequote:Op donderdag 24 september 2009 23:19 schreef murphyjenkins het volgende:
jeej ! ik mocht ook gratis tanken
bij delft , als je veronica op had mocht je gratis tanken
quote:Op donderdag 24 september 2009 22:45 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een opmerkelijke kledij.
das knap, dan is de ene zeker vierkant en de andere een driehoek ofzo?quote:Op donderdag 24 september 2009 23:24 schreef MDMAtjuh het volgende:
Ik weet niet in welk oud rommelbak jij rijdt TS, maar in de meeste auto's is de tankingang zo gemaakt dat de tankslang van benzine alleen in een benzine auto past en de tankslang van diesel alleen in een diesel auto past.
En daarvoor?quote:Op vrijdag 25 september 2009 06:43 schreef Lieszdraaijer het volgende:
De titel mag wel aangepast worden.. Ook ik als vrouw tank al 5 Jaar de goede brandstof!
quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:15 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Goot ze diesel in d'r tweetakt scooter.
En geel dan?quote:Op donderdag 24 september 2009 22:53 schreef FCZwolleZuid het volgende:
TS komt uit Deluhft? Daar was Veronica vandaag
Als er een wildvreemde mijn auto vol gooit dan kijk ik ook altijd ff naar de kleur van het tankpistool. Groen = toeteren en vloeken. Zwart = volgooien
Is dat zo? Dat wist ik niet. Maarja ik tank dan ook nooit diesel.quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:49 schreef Beregd het volgende:
dit is wel duidelijk een hoax.
Met een benzinetank is die knop van dieselpompen te groot om in je tank te stoppen, dus vergissen van diesel op benzine is niet mogelijk.
Omgekeerd kan het wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |