1658 belde, ze wilden hun filmpje terug. Maar hij blijft stiekem wel hilarisch jaquote:
Wie zegt dat ik dat niet gedaan heb?quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:57 schreef motorbloempje het volgende:
had je haar beter vol kunnen tanken, als jij het zo goed kunt
Was dit die actie waarbij je je moest verkleden als piraat voor een gratis tankbeurt?quote:Op vrijdag 25 september 2009 02:14 schreef Dribbel_ het volgende:
HAHAHAHA jij bent 1 van die gasten waar ik een klacht topic over wou makenHebben ze een actie dat er een bepaald aantal mensen gratis mogen tenken
en in de wijde omtrek stond er 1 grote file van allemaal mensen die lekker uren gingen wachten voor een gratis tank
hele verkeer vast
quote:Op vrijdag 25 september 2009 02:14 schreef Dribbel_ het volgende:
HAHAHAHA jij bent 1 van die gasten waar ik een klacht topic over wou makenHebben ze een actie dat er een bepaald aantal mensen gratis mogen tenken
en in de wijde omtrek stond er 1 grote file van allemaal mensen die lekker uren gingen wachten voor een gratis tank
hele verkeer vast
Vrouwen zijn maar goed voor 1 ding.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:45 schreef 3keernix het volgende:
Ik heb dus diesel in plaats van benzine gekregen terwijl ik nog zo zei: BENZINE!![]()
Moest de ANWB bellen om mijn tank leeg te laten zuigen.
Klacht: In de rij staan voor een actie en je auto te laten verkloten door een vrouw![]()
Had het beter zelf kunnen doen!
Pics:
[ afbeelding ]
Ben niet de gene in de auto
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |