Hmm, ik typ vaak enigste maar dat schijnt volgens Fok! toch niet dezelfde betekenis te hebben als enige. Weer iets waar ik nu pas achter ben gekomen.quote:
Ehm, dat is toch ook zo?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:29 schreef Isabeau het volgende:
ik dacht dat je als volwassen vrouw dus ook door mannen beplast zou worden![]()
quote:
Wordt het zo langzamerhand eens niet tijd dan?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]ben al een tijdje volwassen maar ben toch nog nooit beplast
Geen probleem, dan heb je dus MEER dan een halve liter.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:36 schreef Posergoth6667 het volgende:
dat als je een pint bier besteld, je niet een halve liter krijgt, maar een glas met een inhoud van 568ml.
Ik denk dat het toeval is (de naam fyra) en dat het niets met het zweedse 4 te maken heeft. Breda, schiphol, het klopt niet echt namelijk.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Misschien omdat Schiphol geen stad is?
Of als iemand een email wil beantwoorden: 'die mail replay ik wel even'. Hoor ik vaak op m'n werk...quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:01 schreef arucard het volgende:
Bij games retry uitspreken als 'retrie'
Of sommige mensen die cancel uitspreken als kankelquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:27 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Of als iemand een email wil beantwoorden: 'die mail replay ik wel even'. Hoor ik vaak op m'n werk...
ehhhh zo spreek je dat toch uit? wrieplai / replay.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:27 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Of als iemand een email wil beantwoorden: 'die mail replay ik wel even'. Hoor ik vaak op m'n werk...
Rieplai ja.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:24 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
ehhhh zo spreek je dat toch uit? wrieplai / replay.
of bedoel je 'rieplee'?
Ja, rieplee dus.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:24 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
ehhhh zo spreek je dat toch uit? wrieplai / replay.
of bedoel je 'rieplee'?
Ik dacht altijd voor een aansteker tbf.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:54 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[ afbeelding ]
Waar dat zakje voor is.
Kankel heb ik nog nooit gehoord.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:31 schreef shayolo het volgende:
[..]
Of sommige mensen die cancel uitspreken als kankel
Uiteindelijk klopt het wel, generatie op generatie is de kleur donkerder gewordenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:18 schreef cemeteryslut het volgende:
ik dacht vroeger (jaar of 4) dat mensen met een donkere huidskleur allemaal blank geboren waren, en hun kleurtje kregen van de zon, want in afrika en midden-oosten is het altijd warm en zonnig![]()
mijn buurmeisje/beste vriendinnetje toen was heel donker van huidskleur, bijna zwart, en ik vertelde mijn 'theorie' aan haar, en toen is ze het aan haar vader gaan vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |