abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73708014
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 03:31 schreef Anus_Cocainus het volgende:
Dat een horzel helemaal niet die ontiegelijk hard-bijtende vlieg is die ik bedoel!
Dat is namelijk een daas. Een horzel kan niet bijten of steken.
wiki:

Horzels (Oestridae) zijn een familie van insecten behorende tot de orde tweevleugeligen (Diptera).
De bloedzuigende dazen (steekvliegen) en de stekende hoornaars (de grootste Nederlandse wespensoort) worden in de volksmond ook vaak horzels genoemd. Horzels kunnen echter niet bijten of steken, ze hebben geen bewegende monddelen en geen angel.

ik dacht juist dat hommels niet konden steken...
  donderdag 15 oktober 2009 @ 11:42:08 #152
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_73708231
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:17 schreef Holy_Goat het volgende:
dat liedje met : ahhhhh freak out!

Dacht altijd dat ze zeiden: aaaaaaa-frica! Maar door een of andere megool op tv met heel andere uitspraak hoorde ik ineens 'freak out' wel heel duidelijk.
In diezelfde categorie kwam ik er pas 2 weken geleden achter dat ze in het liedje van the Village People D-I-S-C-O zingen en niet "Dieaiessio" wat dat ook moge zijn
  donderdag 15 oktober 2009 @ 12:41:09 #153
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_73709999
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 11:42 schreef Jojogirl het volgende:
In diezelfde categorie kwam ik er pas 2 weken geleden achter dat ze in het liedje van the Village People D-I-S-C-O zingen en niet "Dieaiessio" wat dat ook moge zijn
En Jojo, hoelang gaat het duren voordat je erachterkomt dat dit liedje niet door de Village People maar door Ottawan gezongen is?
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_73712457
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 11:34 schreef mista het volgende:

[..]

wiki:

Horzels (Oestridae) zijn een familie van insecten behorende tot de orde tweevleugeligen (Diptera).
De bloedzuigende dazen (steekvliegen) en de stekende hoornaars (de grootste Nederlandse wespensoort) worden in de volksmond ook vaak horzels genoemd. Horzels kunnen echter niet bijten of steken, ze hebben geen bewegende monddelen en geen angel.

ik dacht juist dat hommels niet konden steken...
Wiki-hoer.
Ik wist het uit mijn hoofd
  donderdag 15 oktober 2009 @ 13:55:59 #155
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_73712679
Is deze al voorbij gekomen?: Ik bedacht me drie weken gelden pas dat brunch een samentrekking van breakfast en lunch is. Ik dacht echt dat het een opzichzelfstaand woord was...
I'm just a girl in the world.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 14:19:54 #156
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_73713492
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 13:55 schreef annoh het volgende:
Is deze al voorbij gekomen?: Ik bedacht me drie weken gelden pas dat brunch een samentrekking van breakfast en lunch is. Ik dacht echt dat het een opzichzelfstaand woord was...
En lupper is lunch+supper. Of dinch kan ook.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_73713707
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 13:55 schreef annoh het volgende:
Ja kwam ik een paar jaar geleden ineens ook achter

Ik heb dat eigenlijk best vaak... zie je mij ineens: ..... ..... ooooooooooooh.......
pi_73742652
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 13:49 schreef miaeak het volgende:

[..]

Wiki-hoer.
Ik wist het uit mijn hoofd
maak gebruik van de mogelijkheden, zeiden ze mij altijd
pi_73752071
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 11:12 schreef mista het volgende:

[..]

maak gebruik van de mogelijkheden, zeiden ze mij altijd
Kennis is macht zeiden ze mij altijd
pi_73753816
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 11:42 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Precies hetzelfde met YMCA
The biggest argument against democracy is a five minute discussion with the average voter.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:44:31 #161
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_73753822
Kwam er net achter via de weblog dat het niet

Keuringsdienst van waren is

maar

Keuringsdienst van waarde

Maar doordat google 3100.900 resultaten geeft weet ik dat ik niet de enige ben die dat dacht.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_73753870
'Keuringsdienst van waren' bestaat natuurlijk ook
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:46:39 #163
36461 Joppy
geen colaboy
pi_73753885
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 16:44 schreef Daywalk3r het volgende:
Kwam er net achter via de weblog dat het niet

Keuringsdienst van waren is

maar

Keuringsdienst van waarde

Maar doordat google 3100.900 resultaten geeft weet ik dat ik niet de enige ben die dat dacht.
Bedoel je het TV programma of de instantie?
Let the beat control your body!
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:56:08 #164
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_73754209
De Keuringsdienst van Waren (KvW) is een voormalige Nederlandse overheidsinstantie die toezicht hield op de veiligheid van producten. In 2002 is de Keuringsdienst van Waren opgegaan in de Voedsel en Waren Autoriteit (VWA).

Ok het bestond dus inderdaad wel maar tegenwoordig heet het dus anders.
Oh en de Keuringsdienst van waarde is inderdaad gewoon een tv-programma.

Het is duidelijk nu
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:07:56 #165
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_73754606
Voor de nerds onder ons:

Je hebt een (o.a.) RAM merk dat GeIL heet. Voor ons nederlanders nogal een rare bedrijfsnaam, maar ik zag net dat het gewoon een afkorting is voor Golden emperor International Ltd. Denk dat ze beter de volledige naam hadden kunnen gebruiken
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_73799169
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 11:34 schreef mista het volgende:
Ah, weer wat geleerd!
Dan heb ik het dus óók steeds verkeerd gezegd.
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_73799229
Dat Demi water natuurlijk staat voor Dé Mineral.
  zondag 18 oktober 2009 @ 20:04:34 #168
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_73816985
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:41 schreef kasper het volgende:

[..]

En Jojo, hoelang gaat het duren voordat je erachterkomt dat dit liedje niet door de Village People maar door Ottawan gezongen is?
Dankzij jou niet lang

Had ik het toch maar even opgezocht, ik twijfelde nl. al
  maandag 19 oktober 2009 @ 10:15:47 #169
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_73835311
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 10:40 schreef miaeak het volgende:
Dat Demi water natuurlijk staat voor Dé Mineral.
Over water gesproken; ik bedacht me ooit dat 'Bar le Duc' best wel 's zou kunnen staan voor Baarle Hertog. Alleen kan ik dat dan weer niet rijmen met het feit dat het water van de Utrechtse Heuvelrug komt. Dus misschien is dit helemaal geen weetje maar een foutje...
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_73835519
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:15 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Over water gesproken; ik bedacht me ooit dat 'Bar le Duc' best wel 's zou kunnen staan voor Baarle Hertog. Alleen kan ik dat dan weer niet rijmen met het feit dat het water van de Utrechtse Heuvelrug komt. Dus misschien is dit helemaal geen weetje maar een foutje...
's-Hertogenbosch heet anders ook Bois le Duc (Bos van de Hertog) Dus misschien is het hetzelfde aan de hand met Bar le Duc
pi_73842016
Als je cola schuimt moet je je vinger erin houden, dan gaat 't schuim sneller weg
graag verwijderen
pi_73854373
Ik vroeg me vroeger altijd af hoe je een telefoonnummer als 0900-BELSNEL nou kon bellen? Een telefoonummer is toch alleen cijfers? Bleek dus dat het alfabet is onderverdeeld over de cijfers en je dus zo de cijfer combinatie kon krijgen met het volgen van de letters..

Owja vroeger dacht ik dat verkering betekende dat als je bijvoorbeeld in een krappe steeg fietste en je dan een tegenligger had en je beide geen kant uit kon..

En van neuken dacht ik altijd dat het met de neus tegen elkaar aanwrijven was zoals de Eskimo´s dat doen..

Joh, je leert nog wat along the way, damnn
pi_73859083
Het heeft mij jaren gekost om te begrijpen hoe je een reis kon boeken naar de zon. Ik dacht altijd: Hoe kan dat nou? Dan verbrand je toch?
pi_73859605
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 13:45 schreef blckbb het volgende:
Als je cola schuimt moet je je vinger erin houden, dan gaat 't schuim sneller weg
En heb je het dan begrepen of is het een truc die jou is geleerd?
pi_73860777
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 16:44 schreef M.rak het volgende:

[..]

Precies hetzelfde met YMCA

Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')