Dat is toch de standaard in volendam?quote:Op donderdag 24 september 2009 22:11 schreef Penisbaard het volgende:
Bedoel je die matige kamperchicks? Dat zijn vaak zussen of nichtjes
quote:Op donderdag 24 september 2009 22:11 schreef Penisbaard het volgende:
Bedoel je die matige kamperchicks? Dat zijn vaak zussen of nichtjes
quote:Op donderdag 24 september 2009 22:13 schreef Bootje84 het volgende:
Gast, leer Nederlands typen en spaties gebruiken
Hm.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:16 schreef Bootje84 het volgende:
Wordt je ervoor betaald? Dan niet zeuren
Die heeft toch jan smit's manager geneukt?quote:
Ik niet, had zo'n hekel aan dat kutwolkjequote:
Thank you grasshopper. The teacher got some work to doquote:
Nee, dan is het vaak ook de vriendinquote:Op donderdag 24 september 2009 22:12 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat is toch de standaard in volendam?
Kut man, ik wilde net de video posten!quote:Op donderdag 24 september 2009 22:50 schreef Paul het volgende:
DEZE MOET GEWOON HIER GEPOST WORDEN
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 september 2009 22:27 schreef TheKC het volgende:
Piratenmuziek
Geheime zender
94.5/96.5/97.0/97.3/97.6/etc. fm
Wat een geile slet is dat ja.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:50 schreef Paul het volgende:
DEZE MOET GEWOON HIER GEPOST WORDEN
[ afbeelding ]
Je hebt zelf trouwens ook altijd piratenmuziek aan staan in de autoquote:
Ik luister de muziek toch niet voor de sma's, faalhäse.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:42 schreef TheKC het volgende:
[..]
Je hebt zelf trouwens ook altijd piratenmuziek aan staan in de auto
(ga dat nou niet ontkennen)
Ik zeg toch ook niet dat ik dat wel doe, ik zeg alleen dat het beter is dan de commerciële meuk in de ether.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:43 schreef memrtn het volgende:
[..]
Ik luister de muziek toch niet voor de sma's, faalhäse.
Ik ook.quote:
quote:
Nou dat weet ik zo net nog niet. Piratenmuziek ligt denk ik zelfs nog wel 3 drempels lager.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:44 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ik dat wel doe, ik zeg alleen dat het beter is dan de commerciële meuk in de ether.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:44 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ik dat wel doe, ik zeg alleen dat het beter is dan de commerciële meuk in de ether.
over het algemeen niet neequote:Op vrijdag 25 september 2009 19:47 schreef memrtn het volgende:
[..]
Want dat is waar. Maar, jij wilt toch niet zeggen dat jij de sma's uit piratenhitz wilt geven?
Ok, daar zitten dan geen chicks in, maar toch.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:51 schreef Bowlingbal het volgende:
Vergeet de clip van de voormalige minister voor Vreemdelingenzaken en Integratie niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |