What the fuck.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:01 schreef Lonker het volgende:
[..]
Wel,, ik hoorde gepiep van kleine hondjes. Dus ik kijk uit mijn raam en zie een vent verdacht doen..
Vervolgens rende er een vrouw naar buiten en begon te schreeuwen.
Dus kwamen er meerdere mensen kijken (ik ook)
Man rende natuurlijk al weg.
Nu is de dieren ambulance en politie gebeld en ben ik weer naar binnen gegaan
wat is frans voor wtf? OT: ja ik moest wel rennen.quote:
Hoezo dan?quote:Op donderdag 24 september 2009 23:12 schreef Ezechielk het volgende:
De touwtering, wat is Inglorious Basterds een hoerenkankerkutfilm![]()
Excusez my French, maar het is zo
Tu ne parlez pas français?quote:Op donderdag 24 september 2009 23:12 schreef Ezechielk het volgende:
Waarom staat ie dan overal als Beste film genoteerdquote:Op donderdag 24 september 2009 23:12 schreef Ezechielk het volgende:
Non, je ne parlez pas Françaisquote:Op donderdag 24 september 2009 23:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tu ne parlez pas français?
Gewoon, kutfilm. Veel te langdradig. Einde is wel goed, moet ik toegevenquote:
Geen idee.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:11 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
wat is frans voor wtf? OT: ja ik moest wel rennen.
Daar zullen ze waarschijnlijk het origineel mee bedoelenquote:Op donderdag 24 september 2009 23:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
Waarom staat ie dan overal als Beste film genoteerd![]()
Ken je vervoegingen!quote:Op donderdag 24 september 2009 23:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Non, je ne parlez pas Français
Ben benieuwd, zal eens kijken opquote:Op donderdag 24 september 2009 23:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daar zullen ze waarschijnlijk het origineel mee bedoelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Lekker koesequote:
Weet ik veel, ik weet dat dat iets betekent als 'Ik praat geen frans'. Voor mij goed genoeg. Ik heb het 1 jaar gehad, en gelijk laten vallen toen het konquote:Op donderdag 24 september 2009 23:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ken je vervoegingen!
tevens hoi
quote:Op donderdag 24 september 2009 23:19 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ben benieuwd, zal eens kijken opStaat hij nog niet op, binnenkort komt de eerste goede erop. Subs zijn nog niet afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
parlezquote:Op donderdag 24 september 2009 23:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Non, je ne parlez pas Français
Truste jongenquote:
Wacht, moet zeker parler zijn?quote:
Ah, je ce comprends.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik weet dat dat iets betekent als 'Ik praat geen frans'. Voor mij goed genoeg. Ik heb het 1 jaar gehad, en gelijk laten vallen toen het kon![]()
Duits heb ik nog examen in gedaanquote:Op donderdag 24 september 2009 23:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ah, je ce comprends.
Ik heb ;t 4 jaar gehadEn ik kan het beter dan Duits.
parler is het hele werkwoord.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wacht, moet zeker parler zijn?
quote:Op donderdag 24 september 2009 23:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wacht, moet zeker parler zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |