Gewoon, kutfilm. Veel te langdradig. Einde is wel goed, moet ik toegevenquote:

Geen idee.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:11 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
wat is frans voor wtf? OT: ja ik moest wel rennen.

Daar zullen ze waarschijnlijk het origineel mee bedoelenquote:Op donderdag 24 september 2009 23:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
Waarom staat ie dan overal als Beste film genoteerd

Ken je vervoegingen!quote:Op donderdag 24 september 2009 23:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Non, je ne parlez pas Français

Ben benieuwd, zal eens kijken opquote:Op donderdag 24 september 2009 23:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daar zullen ze waarschijnlijk het origineel mee bedoelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk

Lekker koesequote:

Weet ik veel, ik weet dat dat iets betekent als 'Ik praat geen frans'. Voor mij goed genoeg. Ik heb het 1 jaar gehad, en gelijk laten vallen toen het konquote:Op donderdag 24 september 2009 23:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ken je vervoegingen!
tevens hoi

quote:Op donderdag 24 september 2009 23:19 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ben benieuwd, zal eens kijken opStaat hij nog niet op, binnenkort komt de eerste goede erop. Subs zijn nog niet afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"

parlezquote:Op donderdag 24 september 2009 23:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Non, je ne parlez pas Français

Truste jongenquote:

Wacht, moet zeker parler zijn?quote:

Ah, je ce comprends.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik weet dat dat iets betekent als 'Ik praat geen frans'. Voor mij goed genoeg. Ik heb het 1 jaar gehad, en gelijk laten vallen toen het kon
 En ik kan het beter dan Duits.
 En ik kan het beter dan Duits.  

Duits heb ik nog examen in gedaanquote:Op donderdag 24 september 2009 23:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ah, je ce comprends.
Ik heb ;t 4 jaar gehadEn ik kan het beter dan Duits.

parler is het hele werkwoord.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wacht, moet zeker parler zijn?

quote:Op donderdag 24 september 2009 23:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wacht, moet zeker parler zijn?

'' parle ''
 '' parle ''

Ik heb alleen in Engels en Nederlands examen gedaan.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Duits heb ik nog examen in gedaan
 Qua talen dan.
 Qua talen dan.

quote:

Ik dus in 3 talenquote:Op donderdag 24 september 2009 23:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb alleen in Engels en Nederlands examen gedaan.Qua talen dan.

Ze kunnen wel koken. En wijn makenquote:Op donderdag 24 september 2009 23:24 schreef Ezechielk het volgende:
Krijg allemaal wat. Ik kan geen Frans, kuttaal, kutvolk. Over en uit.

Voor dat hondje/die hondjes?quote:Op donderdag 24 september 2009 23:24 schreef Lonker het volgende:
ooo,, er staat trouwens nu een auto van de gemeente voor de deur

quote:

In de 3meter diepe kliko gegooidquote:Op donderdag 24 september 2009 23:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Voor dat hondje/die hondjes?
Wat had die kerel nou gedaan bij die beestjes?

Wijn drink ik niet, mogen ze dus in stikken. Eten, ja stokbrood, veel andere franse dingen eet ik nietquote:Op donderdag 24 september 2009 23:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ze kunnen wel koken. En wijn maken

Echt wel.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wijn drink ik niet, mogen ze dus in stikken. Eten, ja stokbrood, veel andere franse dingen eet ik niet

Dan hoop ik dat dat gemeentebusje er staat om het riool open te maken, en vervolgens die kerel er in te flikkeren? Met een baksteen aan zijn voeten bij voorkeur?quote:Op donderdag 24 september 2009 23:27 schreef Lonker het volgende:
[..]
In de 3meter diepe kliko gegooid
Kleine pupies

Zoals?quote:

quote:Op donderdag 24 september 2009 23:27 schreef Lonker het volgende:
[..]
Kleine pupies

Entrecôte?quote:

Alleen die gare cam versiesquote:Op donderdag 24 september 2009 23:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Staat hij nog niet op, binnenkort komt de eerste goede erop. Subs zijn nog niet af

Zag zo iets op tvquote:

Heb je al gekeken of ze nog leven?quote:Op donderdag 24 september 2009 23:27 schreef Lonker het volgende:
[..]
Kleine pupies

Lees anders ff het topic doorquote:Op donderdag 24 september 2009 23:30 schreef justmattie het volgende:
[..]
Heb je al gekeken of ze nog leven?

Inderdaad. Er schijnt wel een redelijke te zijn, daar zijn ze nu subs onder aan het zettenquote:Op donderdag 24 september 2009 23:30 schreef justmattie het volgende:
[..]
Alleen die gare cam versies
[..]
Zag zo iets op tv

Dat eet ik eigenlijk nooitquote:

Ga je aankleden dan en foto's makenquote:Op donderdag 24 september 2009 23:32 schreef Lonker het volgende:
[..]
Lees anders ff het topic door
Ze halen nu die bak omhoog ...
Ik zit in me onderbroek hier dus ga niet naar buiten

Ik wil goede kwaliteitquote:Op donderdag 24 september 2009 23:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad. Er schijnt wel een redelijke te zijn, daar zijn ze nu subs onder aan het zetten

Er is vast nog wel iets maar dat weet ik zo niet.quote:

Dan moet je nog even wachten. Tip, kijk hem op je PC, en verspil er geen DVD'tje aanquote:

Al die franse kaas lust ik ook niet, mocht je je dat opeens bedenkenquote:Op donderdag 24 september 2009 23:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er is vast nog wel iets maar dat weet ik zo niet.

Doe ik sowieso al nooitquote:Op donderdag 24 september 2009 23:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan moet je nog even wachten. Tip, kijk hem op je PC, en verspil er geen DVD'tje aan

Er is vast wel meer.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Al die franse kaas lust ik ook niet, mocht je je dat opeens bedenken

Hm, ik welquote:

Of het moet op een DVD+R zijn, maar meestal kijk ik vanuit bed via de PC, heb nooit zin in al die moeite van het branden te doenquote:

Tja, ik heb de PC in de huiskamer, en of je nou op 19" of 42" kijkt, aardig verschilquote:Op donderdag 24 september 2009 23:42 schreef justmattie het volgende:
[..]
Of het moet op een DVD+R zijn, maar meestal kijk ik vanuit bed via de PC, heb nooit zin in al die moeite van het branden te doen

+1 hier, wekker staat weer eens veel te vroeg. Blij als het weekend isquote:

Hoi.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:48 schreef 8108139dpths het volgende:
avond all

gvd, wat gaan jullie weer snel trouwens

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Een oneven 2 is ook bijzonder.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:24 schreef zoekjewat het volgende:
aber gut. wat is het thema van het volgend sc?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |