Jawel. Dat heet niet kopen.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:02 schreef Acinonyx het volgende:
18 euro is toch een mooie prijs voor zo'n schijfje ? Goedkoper was inderdaad beter geweest maar het is niet anders
quote:Op donderdag 24 september 2009 21:02 schreef Acinonyx het volgende:
18 euro is toch een mooie prijs voor zo'n schijfje ?
BAAK. Pfff. Waarom lezen mensen bak?!quote:Op donderdag 24 september 2009 21:10 schreef MADVILLAIN het volgende:
[..]
Klaagbak ! en dit is een klacht dus niet janken met je dan koop je het maar niet
klaagbaak nu blijquote:Op donderdag 24 september 2009 21:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
BAAK. Pfff. Waarom lezen mensen bak?!
Zijn praktijken werken inderdaad averechts.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:15 schreef Jahr00n het volgende:
Mensen die cd's kopen.
Ik koop nooit meer wat dankzij Kuik.
Ja, alleen wonen de artiesten waar ik naar luister (fatsoenlijke muziek en geen top40 bagger) meestal niet in villa's. Die maken muziek omdat ze dat willen en niet voor het geld. Dus koop ik hun cd's met alle plezier.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:20 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Zijn praktijken werken inderdaad averechts.
Als cd's een normale prijs hadden, zou ik ze wel kopen. Zolang de platenmaatschappijen* zwemmen in het geld en de bewuste artiest* in een villa in het Gooi woont en vijf keer per jaar op vakantie gaat, lukt het me niet om me schuldig te voelen over mijn gedownloade cd'tjes.
(*even los van Marco Borsato...)
* F04 is arm.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:55 schreef DuTank het volgende:
DOWNLOADEN SUKKEL
Er is inderdaad wel onderscheid te maken. Voor sommige eerlijke muziek heb ik ook wel geld over.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:24 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ja, alleen wonen de artiesten waar ik naar luister (fatsoenlijke muziek en geen top40 bagger) meestal niet in villa's. Die maken muziek omdat ze dat willen en niet voor het geld. Dus koop ik hun cd's met alle plezier.
Precies, CDwow koop ik ook weleens wat op, maar het liefst bij de echte platenzaak. Het Oor in Hilversum!quote:Op donderdag 24 september 2009 21:05 schreef Jordy-B het volgende:
Gelukkig zijn er webshops als CDwow. Duurt alleen even voordat ze leveren, dus in de tussentijd kan je mooi even downloaden totdat je het origineel in handen hebt.
De laatste keer dat ik een CD heb gekocht is echt al 10 jaar geleden, misschien nog wel langer.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:15 schreef Jahr00n het volgende:
Mensen die cd's kopen.
ook?quote:Op donderdag 24 september 2009 21:46 schreef LasTeR het volgende:
In Amerika zijn veel CD's ook gewoon 15-20 dollar hoor?
Same here, ik leen ze nuquote:Op donderdag 24 september 2009 21:15 schreef Jahr00n het volgende:
Mensen die cd's kopen.
ok......quote:Op donderdag 24 september 2009 23:21 schreef Kriegel het volgende:
Genoeg platen voor minder dan twaalf euro te vinden tegenwoordig, je moet gewoon beter zoeken. Een net uitgebrachte popiejopie CD is sowieso standaard overprijst.
Misschien op internet, maar in de winkels daar zijn de cd's net zo duur als in Nederland.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:52 schreef MADVILLAIN het volgende:
CD'S ZIJN TE DUUR IN NEDERLAND IN AMERIKA BETAAL JE NET 10DOLLAR VOOR EEN CD HIER BETAAL JE TUSSEN DE 15EN 20EURO !
Bij de MM zijn die juist weer het goedkoopst. In Amerika hebben ze ook zo'n systeem.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:21 schreef Kriegel het volgende:
Genoeg platen voor minder dan twaalf euro te vinden tegenwoordig, je moet gewoon beter zoeken. Een net uitgebrachte popiejopie CD is sowieso standaard overprijst.
Ik vind absoluut dat de artiest beloond wordt voor zijn kunst, wat mij betreft zelfs in zijn huisje in het Gooi. Waar ik meer moeite mee heb zijn alle andere kosten die bij de prijs van een CD komen in de loop van het proces (inclusief de prijs voor het schijfje zelf). Als ik het goed begrepen heb krijgt zo'n artiest maar een fractie van de totaalprijs.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:24 schreef sinadO het volgende:
Ja, alleen wonen de artiesten waar ik naar luister (fatsoenlijke muziek en geen top40 bagger) meestal niet in villa's. Die maken muziek omdat ze dat willen en niet voor het geld. Dus koop ik hun cd's met alle plezier.
Nou, goedkoper misschien dan elders, maar ook daar zijn nieuw binnengekomen 'top tien' albums meestal gewoon 17,99 voor zover ik zie.quote:Op vrijdag 25 september 2009 07:16 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Bij de MM zijn die juist weer het goedkoopst. In Amerika hebben ze ook zo'n systeem.
De liefhebber?quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:09 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Nou, goedkoper misschien dan elders, maar ook daar zijn nieuw binnengekomen 'top tien' albums meestal gewoon 17,99 voor zover ik zie.
Vaak zijn het de wat oudere platen die je wel voor een tientje of minder binnenhengelt, hoewel dat vaak ook weer aan het label ligt, want voor een paar stokoude albums van Genesis vragen ze bijvoorbeeld doodleuk 23 euro!Wie de fuck betaalt er nou zoveel?
Kuiken, dat ben ikquote:Op donderdag 24 september 2009 21:45 schreef fullmetal het volgende:
WE GAAAAAAAAN KUIKEN
LEKKKER KUIKEN, CD KUIKEN!![]()
![]()
![]()
Doe niet zo dom en rip je muziek vn het internet af.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:52 schreef MADVILLAIN het volgende:
CD'S ZIJN TE DUUR IN NEDERLAND IN AMERIKA BETAAL JE NET 10DOLLAR VOOR EEN CD HIER BETAAL JE TUSSEN DE 15EN 20EURO !
Hoe doe je dat...quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:36 schreef cvboer het volgende:
[..]
Doe niet zo dom en rip je muziek vn het internet af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |