Vind ik juist wel mooi bij hemquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:06 schreef Zapato het volgende:
Ja, sowieso doen die krullen hem veel goed, dat steile haar ziet er gewoon echt niet uit.
Wat ik me wel afvraag, wazzup met de bomberjack?
Is allemaal bedrog. Ze doen slechts aan coldreading.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:09 schreef Zapper het volgende:
Is er nog geen paragnost geweest die contact heeft gelegd met MJ?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:14 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Goldpants.. HIStory Tour revisited
Geef de link?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:35 schreef erik666 het volgende:
[quote]Op vrijdag 2 oktober 2009 11:20 schreef DrDentz het volgende:
Post ff die foto hier als je wil, ik wil dat ook zien, dat getatoeëerde.
Klinkt stom maar weet niet hoe dat moet.
Je hebt de link van de site rechtstreeks gekopieerd - www.mjjpictures.comquote:
Even 16.370 foto's afgaanquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:19 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Je hebt de link van de site rechtstreeks gekopieerd - www.mjjpictures.com
Zal zelf anders wel even naar die afbeelding zoeken.
Ziet er een beetje, ja uhm, gay uitquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:19 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Je hebt de link van de site rechtstreeks gekopieerd - www.mjjpictures.com
Zal zelf anders wel even naar die afbeelding zoeken.
edit: zoeken is me teveel werk, wel deze leuke foto gevonden:
[ afbeelding ]
Heb het gezien maar er werd alleen in het kort iets verteld over The Jackson 5, Thriller, de rechtzaken, zijn contributie aan de wereld, This Is It en zijn dood. Verder nog een paar unieke beelden met hem en zijn huisdieren en een tal interviews tijdens het Thriller tijdperk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:02 schreef Rnnz het volgende:
In 58 minuten?
Volgens mij heb je daar wel 58 uur voor nodig om een beetje een objectief en gedetailleerd beeld van hem te krijgen.
Maar veel plezier met kijken hoor! Ken de DVD niet, ziet er erg custom made uit.
Klinkt wel aardig. En voor 5 euro? Mooi meegenomen toch?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:12 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Heb het gezien maar er werd alleen in het kort iets verteld over The Jackson 5, Thriller, de rechtzaken, zijn contributie aan de wereld, This Is It en zijn dood. Verder nog een paar unieke beelden met hem en zijn huisdieren en een tal interviews tijdens het Thriller tijdperk.
Mij ook. Te veel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:50 schreef Janena het volgende:
Volgens die autopsie woog ie 62 kilo, lijkt mij persoonlij sterk (hij is 1.77 lang).
Waar haal je die wijsheden vandaan?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:45 schreef Noax het volgende:
Michael Jackson had anorexia, een gewicht van 62 kilo is voor een dergelijke patient met die lengte echt niet vreemd.
Daarnaast vond ik hem vlak voor zijn dood behoorlijk mager.
Sterker, hij is al rond de 45 kilo geweest.
Op welk wijsheden doel je?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:53 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Waar haal je die wijsheden vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |