zijn wij getrouwdquote:Op zaterdag 26 september 2009 15:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat kan niet, want dat is het hier al
.
Eendenbek? Oh, ik lees al verder, never mind.quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
ah joh gewoon meelullen, k zag net dat t gisteravond over een kutwijdermaakding ging
¤349quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:28 schreef Pheno het volgende:
Acer heb ik ooit nooit problemen mee gehad, maar dat is een kwestie van gebruikerservaringen (zet er 10 op een rij en elk merk heeft wel wat).
Wat kost het ding?
Voorkeuren, voorkeurenquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:07 schreef Ynske het volgende:
a. waarom niet beginnen aan acer, heb er nu 3 gehad (waarvan er nog 2 draaien) en nog nooit wat mee mis gehad, kijk als je zegt geen Compraq dat snap ik
PS3 als in PhotoShop 3? Ikzelf heb een tijdje CS3 onder 64 bits draaien. 64 bits schakelt terug als ie een 32-bits progamma moet draaien. Ikzelf heb nog geen progamma meegemaakt die niet wil draaien onder 64 bit. Drivers ja maar dat schaar ik niet onder softwarequote:je zegt goede reden om 64 bit te draaien, is t niet zo dat er sommige programmas niet willen draaien onder 64bit? als in PS3 wat ik nu op XP draai, draait dat er op?
wat is er mis met die athlon?
Nee oke, daarom zette ik het ook erbij. Maakt ook verder niet uit. Zeg alleen wat ik ervan vindt. Daar hoef je niet perse wat mee te doenquote:zelf bouwen is geen optie
Valt op zich mee. Het is al 64 bits, dus dat is wel aardig, als je ooit iets meer geheugen (6GB bv) er in wilt hebben. 32 bits is namelijk begrenst tot 3,3GB. Verder kan het niet tellenquote:
Qua scherm: wat je eigen voorkeur is. Nadeel van glanzend laptopscherm vind ik als je in de zon kijkt, maar met een desktop is dat te verwaarlozen, je neemt het niet mee naar het park of zoquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:47 schreef Ynske het volgende:
desktop ja, nee heb nog geen scherm, die moet er ook nog komen. heb altijd mat gehad maar iedereen zegt dat ik beter voor glanzend kan gaan ?
ow en spelletjes nee, als in eens een keer patience/bejeweld ofzo maar geen WoW oid
laptop is idd mat, dr werd vandaag verteld dat glans beter is met foto's en mat beter bij veel leeswerkquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Qua scherm: wat je eigen voorkeur is. Nadeel van glanzend laptopscherm vind ik als je in de zon kijkt, maar met een desktop is dat te verwaarlozen, je neemt het niet mee naar het park of zo
enneh wat was er met die videokaart? die gebruik je niet bij PS?quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:11 schreef Pheno het volgende:
Ik heb zelf glans (probeer maar een macbook met mat te krijgen), ik vind het zelf wel prettig kijken, ook bij het lezen overigens
Dat las ik al in een ander topic.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
nog een half uur en dan kan ik weer gaan werken
quote:
ik vanavond pasquote:Op zondag 27 september 2009 11:30 schreef draculettetje het volgende:
ik hoef lekker niet te werken vandaag
nog beter ik hoef helemaal niks vandaag!
wat ga je maken?quote:Op zondag 27 september 2009 12:42 schreef leonieke het volgende:
Hier ook een dag niet werken en dus maar tot rond 10u in bed blijven liggen. En ondertussen staat de kip lekker te pruttelenFijn om even een rustig dagje te hebben
Kip met pikante tomatensaus (curry, pili-pili, paprika en cayennepeper doen het altijdquote:Op zondag 27 september 2009 13:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
wat ga je maken?
typisch dat men altijd trek heeft in iets wat ze niet thuis hebbenquote:Op zondag 27 september 2009 13:53 schreef Ynske het volgende:
ja. hoi.
zin in ravioli, en wat heb ik weer eens niet in huis
klinkt iig lekkerquote:Op zondag 27 september 2009 14:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
Kip met pikante tomatensaus (curry, pili-pili, paprika en cayennepeper doen het altijd) en rijst.
Was weer eens lekker (al zeg ik het zelf)
zulke moeilijke woorden kan ik niet typenquote:Op zondag 27 september 2009 14:03 schreef leonieke het volgende:
Frustrerend ipv typisch, noem ik het altijd
zelf koken is altijd goedquote:Op zondag 27 september 2009 14:07 schreef leonieke het volgende:
Het was vooral eens fijn om weer eens zelf te kunnen koken. Die hoge bloeddruk is toch nog voor iets goed geweest
Nu weet je hoe je moet inburgeren daar, hop aan de gang morgenvroeg!quote:Op zondag 27 september 2009 14:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
spaghetti met tomaten/groentesaus als ontbijt
ik ook niet mijn vrouwtje is dat aan het eten als ontbijtquote:Op zondag 27 september 2009 14:10 schreef leonieke het volgende:
Ah, echt ontbeten had ik ook niet gedaan, hoor vandaag.
Een wafeltje
pinguinquote:Op zondag 27 september 2009 14:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu weet je hoe je moet inburgeren daar, hop aan de gang morgenvroeg!
dat klinkt beter als ontbijtquote:
En daarna direct door naar 't toiletquote:Op zondag 27 september 2009 14:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat klinkt beter als ontbijt![]()
maar doe mij maar een senseo en een peuk als zgn ontbijt
nee van te vorenquote:Op zondag 27 september 2009 15:05 schreef es70 het volgende:
[..]
En daarna direct door naar 't toilet.
Doe mij maar gewone koffie, Senseo is niet mijn dingquote:
het is makkelijk en snel en aangezien ik de enigste ben bij ons die koffie drinkt...quote:Op zondag 27 september 2009 18:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Doe mij maar gewone koffie, Senseo is niet mijn ding.
echt welquote:
Enquote:Op zondag 27 september 2009 18:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is makkelijk en snel en aangezien ik de enigste ben bij ons die koffie drinkt...
[..]
echt wel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |