het is wel een origineel ticket van ticketservicequote:Op donderdag 24 september 2009 18:03 schreef reetveter het volgende:
En dan ook het risico lopen dat ze geblokkeerd worden.
TS geeft zijn fout toequote:Op donderdag 24 september 2009 18:04 schreef GuidooH het volgende:
Muwhaha... Moet je maar op tijd zijn!11Ein1!11
Stiekem ben ik een adolecentquote:Op donderdag 24 september 2009 18:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Paramore? Is dat niet muziek voor adolescente punk-boys?
Dat zegt niets, sterktequote:Op donderdag 24 september 2009 18:04 schreef Hyman het volgende:
[..]
het is wel een origineel ticket van ticketservice
Originele kaartjes kunnen geblokkeerd worden als ze erachter komen dat het een doorverkocht kaartje is. Doorverkoop mag namelijk niet, lees de kleine lettertjes maar. Daarom zou ik me ook drie keer achter de oren krabben voordat ik buiten de officiėle kanalen om een kaartje kocht.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:04 schreef Hyman het volgende:
[..]
het is wel een origineel ticket van ticketservice
Eigen schuld. Moet je ze maar via de officiele verkoopkanalen kopen en geen doorverkochte kaarten.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:02 schreef Hyman het volgende:
TS moest en zou een Paramore ticket hebben, want jwt Hayley
Dus TS moest rond de ¤90 dokken voor een kaartje omdat ze op de officiele site allang waren uitverkocht.
Maak ik daarnet mn envelop open, staat er een normale prijs van ¤25
Ffffuuuu!
Klacht:
Te laat zijn met kaartjes kopen waardoor TS bijna het 4dubbele dokt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |