quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm bangin from Belize to Tel Aviv on the Red Sea
Racin' Saddam Hussein on Kawasaki jet skis-Rass Kass
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Ik heb deze aflevering nog niet gekeken maar op tv.com staan 7 afleveringen aangegeven.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:02 schreef eNGine10 het volgende:
aflevering 3 is ook weer leuk. Iemand enig idee hoeveel afleveringen dit seizoen heeft?
maar ook wat je zegt "best leuk". Het is wel grappig en leuk om 1x per week te kijken maar echt goed vind ik het ook zeker niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:49 schreef Dos37 het volgende:
ik vind het best leuk maar denk dat de serie het uiteindelijk niet gaat redden, het gaat teveel over sex en daar houden de preutse Amerikanen niet van.
Leuk! Leuk genoeg om te volgen deze serie.quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:02 schreef eNGine10 het volgende:
aflevering 3 is ook weer leuk. Iemand enig idee hoeveel afleveringen dit seizoen heeft?Volgens imdb.com, 7.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
9th October 2009quote:but network reps also just confirmed that they've given a full season pick up to Courtney Cox's (and Scrubs producer Bill Lawrence's) promising new comedy Cougartown
...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:39 schreef sbientje het volgende:
ik dacht trouwens luna lovegood uit harry potter te herkennen als de zwangere ex.
haha maar haar gezicht lijkt er echt op hoor!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:44 schreef PhalanX het volgende:
[..]
...
Is dat niet een heel mager extreem blond meisje?
My thoughts exactly. Best vermakelijkquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Niet echt geweldig maar leuk om 1x in de week te kijken vind ik. Blijf het voorlopig volgen.
Ik vind Modern Family te pretentieus. Het doet zich voor als een comedy die heel cerebraal is, grappen die langzaam opgezet worden, en het is vrij voorspelbaar en braaf allemaal. Daarnaast heeft het een heel erg moralistisch randje, belerend en neerbuigend bijna.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:02 schreef Adelante het volgende:
Ik ben afgehaakt: vind Modern Family vele malen leuker voor dit soort dom vermaak, cougar town weet me niet te boeien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:08 schreef Tazmaniac het volgende:
Guest Star announcedWanneer komt de volgende aflevering weer dan? Heb nog steeds alles gezien volgens mij maar is alweer tijdje geleden de laatste aflevering toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oh oke. Tnx!quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:39 schreef De_Hertog het volgende:
Laatste was 9 december, volgende is vandaag
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Cougar_Town_episodes
quote:Sources confirm to me exclusively that ABC has ordered two additional episodes of Cougar Town, bringing the comedy’s first-season total to 24.
Haha vond de laatste beetje tegenvallen.. Vind andy echt een grappig personage trouwensquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:32 schreef eNGine10 het volgende:
Nog mensen die deze serie volgen?![]()
Vond de laatste aflevering wel lachenVind het nog steeds vermakelijk om te kijken ook al is het niet de allerbeste serie.
Vond de laatste juist een van de beterequote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:43 schreef sbientje het volgende:
[..]
Haha vond de laatste beetje tegenvallen.. Vind andy echt een grappig personage trouwenskan deze serie erg waarderen, lekker hersenloos vermaak! Dat phoebe langs kwam vond ik ook echt te grappig
ja idd, de mannen vind ik eigenlijkj ook grappiger dan de vrouwen. Die bobby ook, is echt zo'n ... typische man hahaquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Vond de laatste juist een van de betere. Vind de mannelijke rollen in de serie zowieso grappiger als de vrouwelijke. Vind dat een beetje teveel van het goede. Behalve Lory dan
en idd dat met Phoebe was leuk.
Toch maar ff laten aanpassenquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:08 schreef Godtje het volgende:
Moet er geen US in de titel nu het ook op NL is?
Al heeft deze serie weinig spoiler mogelijkheden dus misschien wat overdreven.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:08 schreef Tazmaniac het volgende:
Guest Star announcedIs die al geweest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaquote:
11volgens wikipediaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Waarom ben je zo geinteresseerd in die ene aflevering?quote:
Fan van Friends, duh.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Waarom ben je zo geinteresseerd in die ene aflevering?
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:27 schreef Tazmaniac het volgende:
Blijft toch een leuke serie om zo erbij te kijken
Ten alle tijdequote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:35 schreef Dos37 het volgende:
Courtney Cox is 46 geworden vandaag, ik zou der nog steeds doen
Ik vind het ook leuker geworden naarmate het seizoen vorderde.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
heb gister laatste aflevering gezien en vind het echt heeeeerlijk dom =)
quote:Season 2: 2010–2011
On 12 January 2010 Cougar Town was picked up for a second season by ABC. On May 11, 2010, the show's creator, Bill Lawrence, had said that he is considering changing the series' title since the name Cougar Town wasn't well received by the viewers.[28]
quote:1) Friends and Family
2) Friends and Neighbors
3) The Cul de Sac
4) Neighborhood Jules
5) Neighborhooding
6) The End of the Street
7) The Neighborhood
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |