quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm bangin from Belize to Tel Aviv on the Red Sea
Racin' Saddam Hussein on Kawasaki jet skis-Rass Kass
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Ik heb deze aflevering nog niet gekeken maar op tv.com staan 7 afleveringen aangegeven.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:02 schreef eNGine10 het volgende:
aflevering 3 is ook weer leuk. Iemand enig idee hoeveel afleveringen dit seizoen heeft?
maar ook wat je zegt "best leuk". Het is wel grappig en leuk om 1x per week te kijken maar echt goed vind ik het ook zeker niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:49 schreef Dos37 het volgende:
ik vind het best leuk maar denk dat de serie het uiteindelijk niet gaat redden, het gaat teveel over sex en daar houden de preutse Amerikanen niet van.
Leuk! Leuk genoeg om te volgen deze serie.quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:02 schreef eNGine10 het volgende:
aflevering 3 is ook weer leuk. Iemand enig idee hoeveel afleveringen dit seizoen heeft?Volgens imdb.com, 7.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
9th October 2009quote:but network reps also just confirmed that they've given a full season pick up to Courtney Cox's (and Scrubs producer Bill Lawrence's) promising new comedy Cougartown
...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:39 schreef sbientje het volgende:
ik dacht trouwens luna lovegood uit harry potter te herkennen als de zwangere ex.
haha maar haar gezicht lijkt er echt op hoor!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:44 schreef PhalanX het volgende:
[..]
...
Is dat niet een heel mager extreem blond meisje?
My thoughts exactly. Best vermakelijkquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Niet echt geweldig maar leuk om 1x in de week te kijken vind ik. Blijf het voorlopig volgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |