Nee dat heb ik niet gedaan hoor!! Stonden al zo in de vorige OP, dus weet niet wie de verantwoordelijke is...quote:Op donderdag 24 september 2009 20:39 schreef qonmann het volgende:
[..]
Je hebt een vernieuwing doorgevoerd na meer dan 1700 delen ..andere smiles
een acteur die leest ..hmm ..quote:Op donderdag 24 september 2009 20:38 schreef De_Hertog het volgende:
Nee, het is juist iemand die veel kan lezen en dat geregeld doet. Ik zoek een Brit.
Hugh Grant?quote:Op donderdag 24 september 2009 20:38 schreef De_Hertog het volgende:
Nee, het is juist iemand die veel kan lezen en dat geregeld doet. Ik zoek een Brit.
Ah Michael Gambon....quote:Op donderdag 24 september 2009 20:43 schreef De_Hertog het volgende:
Ik zoek geen Hugh. Bij de boekverfilming in kwestie volgde hij Richard Harris op.
Ik heb dus ook nooit een boek van Potter gelezen dus ik snap hem wel.quote:
Jaa, fry & laurie ^^ alleen was ik niet zeker of hij wel echt een brit was..quote:Op donderdag 24 september 2009 20:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hugh Laurie is inderdaad een Brit, was zelfs een duo met Stephen Fry.
Inderdaad. Heerlijk hoe de hele Harry Potter wereld over hem viel toen hij dat een keer had gezegd in een interview. Er zijn nu nog steeds mensen die boos zijn omdat 'hij niet eens de boeken leest'.quote:
Ach, het zijn zeker geen slechte boeken en het is erg goed dat 'de jeugd' weer eens aan het lezen is. Maar die hele hype eromheen is zo overdreven..quote:Op donderdag 24 september 2009 20:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb dus ook nooit een boek van Potter gelezen dus ik snap hem wel.
Ik lees al sinds mijn twaalfde thrillers van Ludlum, Le Carre, van Lustbader en uiteraard de boeken van James Clavell. Dus dat getover is niet mijn ding.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:52 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ach, het zijn zeker geen slechte boeken en het is erg goed dat 'de jeugd' weer eens aan het lezen is. Maar die hele hype eromheen is zo overdreven..
Team 1 weet niet wie Usain Bolt is...quote:Op donderdag 24 september 2009 20:53 schreef qonmann het volgende:
2voor12 ..ff checken of ik nog iets weet
iskariot ..4quote:Op donderdag 24 september 2009 20:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Team 1 weet niet wie Usain Bolt is...![]()
Gaat lekker...![]()
Ahquote:Op donderdag 24 september 2009 20:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik lees al sinds mijn twaalfde thrillers van Ludlum, Le Carre, van Lustbader en uiteraard de boeken van James Clavell. Dus dat getover is niet mijn ding.
sport en pop-muziek weten echte quizers vaak weinig vanquote:Op donderdag 24 september 2009 20:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Team 1 weet niet wie Usain Bolt is...![]()
Gaat lekker...![]()
quote:Op donderdag 24 september 2009 20:57 schreef qonmann het volgende:
[..]
sport en pop-muziek weten echte quizers vaak weinig van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |