Vandaag. Als er genoeg mensen online zijnquote:Op maandag 28 september 2009 15:21 schreef ufopiloot het volgende:
http://wow-heroes.com/index.php?zone=eu&server=Trollbane&name=Trezorier
Maar als het goed is gaat de guild volgende week eindelijk eens een poging wagen. Alle emblem gear heb ik al bijna wel.
The Burning Crusade toch ook? Ten opzichte van de voorgangerquote:Op maandag 28 september 2009 17:15 schreef koffiegast het volgende:
"kijkt voor de grap is na een jaar naar stats van wow"
"2000 hier 2000 daar.."
wtf...
Wrath of the lich king heeft stats wel heel erg omhoog gegooid zeg
ik geil anders nog steeds op deze mace: http://www.wowhead.com/?item=46017quote:Op maandag 28 september 2009 17:24 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
The Burning Crusade toch ook? Ten opzichte van de voorganger.
In WOTLK zijn epics echter makkelijker te verkrijgen. Daar waar het in TBC al redelijk goed was wanneer je full epic rondliep zegt het paarse kleurtje nu een stuk minder en wil men nu vaak minimaal item lvl >200. Tenminste, dat idee heb ik.
Op normal lukt het me met 22.6k hp, 23k armor en 18% dodgequote:Op maandag 28 september 2009 10:29 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hoeveel hp/armor/dodge heb je als tank nodig om die te doen?
Had ik vorige week ook bij Koralon , had net nog een FFB afgeschoten , en toen was ik over met een healer. Wij allebei 2 kanten op rennen. Ik toen ice block, en dots maakten de baas af. Epicquote:Op maandag 28 september 2009 16:12 schreef ufopiloot het volgende:
Fake achievement is inderdaad wel een optie. Maar wel lastig als tank als je vooraf niet weet hoe elke boss werktToch maar gewoon eens proberen vanavond, met een paar youtube filmpjes vooraf
Op m'n shaman DPS is het wel goed te gebruiken, daar moet ik nog een aantal raids die ik wel ken op mijn paladin
Er zijn volgens mij genoeg mensen die die addon gebruiken, gisteren in VoA10 waren er twee mensen met 1200 en 1400 dpsAls dat geen fakers waren dan weet ik het ook niet meer.
We wipeten trouwens ook op 25k hp bij KoralonVanaf 1 miljoen HP was ik alleen als tank en met alle cooldowns en talents wist ik het nog wel vol te houden. Rond 150k ging ik dood en daarna werden alle DPS'ers geoneshot en bleef de teller op 25k hangen
ZUUR!
24 runs voor mij, maar ik geloof dat ik daarmee vrij veel mazzel heb gehad. Maar die runs brengen best wat op (zelfs als je via de zijdeur gaat) en je bent gelijk exalted tegen de tijd dat je die mount hebt. Ik krijg er nog steeds whispers over.quote:Op zondag 27 september 2009 18:41 schreef Rikketik het volgende:
Zo, Stratholme gesolo'd als lvl 70 DK.
Geen Deathcharger's Reins helaas.
Dat wijf wat Whitemane cosplayed.quote:
Klopt wel redelijk, Human females zijn ingame ook te dikquote:Op maandag 28 september 2009 21:27 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Dat wijf wat Whitemane cosplayed._
[ afbeelding ]
Dit is dan wel weer zeer vet. Simpel, yet vet. ^^
Hij heeft een 1% drop rate geloof ik, dus het is sowieso geluk hebben. Ik bedoel, je kunt 1000 runs doen en hem nog niet looten, theoretisch gezien.quote:Op maandag 28 september 2009 20:52 schreef phileine het volgende:
[..]
24 runs voor mij, maar ik geloof dat ik daarmee vrij veel mazzel heb gehad. Maar die runs brengen best wat op (zelfs als je via de zijdeur gaat) en je bent gelijk exalted tegen de tijd dat je die mount hebt. Ik krijg er nog steeds whispers over.
Geen enkeling helaas, en ik zelf ook niet (quote:Op maandag 28 september 2009 16:31 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Vandaag. Als er genoeg mensen online zijn
http://www.wow-heroes.com/index.php?zone=eu&server=Trollbane&name=Feeks
http://www.wow-heroes.com/index.php?zone=eu&server=Trollbane&name=Krekker
Ik vraag me af of er nog WoW-ers waren die op de Crusade afgestormd zijnquote:
Oke ik heb nu 25.3k hp, 23.8k armor en 27% dodge dus die instance zou ik kunnen doenquote:Op maandag 28 september 2009 18:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Op normal lukt het me met 22.6k hp, 23k armor en 18% dodge
Naja, je hebt geen gems of enchants. Doe daar wat mee en je hebt al improvement. En vervang die greens eens snel voor simpele BOE blues.quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:56 schreef Moozzie het volgende:
Lol volgens dit wow heroes kan ik helemaal niks doen
http://wow-heroes.com/index.php?zone=eu&server=stormscale&name=moozziano
Ik ben gister avond 80 gedingedquote:Op dinsdag 29 september 2009 10:17 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Naja, je hebt geen gems of enchants. Doe daar wat mee en je hebt al improvement. En vervang die greens eens snel voor simpele BOE blues.
Gz, voor 80quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik ben gister avond 80 gedinged
Dus wou nu kijken welke instance's ik aan kon om daar betere gear te krijgen maar volgens dat ding kan ik helemaal niks![]()
oke coolquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:05 schreef Brutus.nl het volgende:
[..]
Gz, voor 80
Als je alle sockets vult en je epics een enchant geeft kan je alle hc instances, naxx10 en os10 gewoon doen.
Fijn een beetje emblems farmen en je hebt zo een prima set gear.
Probeer ik ook eens iets aardigs te zeggenquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:13 schreef Moozzie het volgende:
Der gaat een nieuwe wereld voor me open nu lol haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |