Fixed.quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb de hele avond WSG en AB gedaan, we gingen pas winnen toen ik BG Leader werdEcht, ik snap niet dat de HordeAlliance uit een stel loners bestaat in een BG
Ja en en dan moet er geen Spriest naast staan.. heluuuup..quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:18 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Warlocks zijn sowieso een pain in the ass in bg's. Je rent langs en hebt meteen 2 dodelijke dots op je zitten. Moet ik mezelf als een malle healen wil ik het overleven
meh mis altijd de events.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:47 schreef WyriHaximus het volgende:
Wheeeeee:
[ link | afbeelding ]
Nog veeeel meer weeeeee!
[ link | afbeelding ]
(Staat gelijk 5 man om je heen als je hem mount in dalaran.)
Bespaar je de moeite, ook via de Neutral AH kun je geen items van andere characters van je account kopen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:12 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is de makkelijkste manier om als Draenei naar Booty Bay te gaan? Heb een ally character gemaakt en wil via de neutral AH wat gold en bags transferen.
Can't do that while stunnedquote:Op zaterdag 26 september 2009 11:09 schreef vogelkooi het volgende:
Nee maar priest = KILL
[ afbeelding ]
![]()
ga dan al helemaal niet over paladins praten!quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:46 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Can't do that while stunned
You are dead
zo herkenbaar
Da's een aardig stuk idd. Denk maar tot level 20 even volhouden en dan op m'n mount daarheen lopen. Het gold daarvoor moet wel te doen zijn.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:39 schreef phileine het volgende:
boot naar Darkshore --> rennen naar Ashenvale --> Rennen naar Barrens--> Ratchett --> boot naar BB
best een stuk rennen, maar mijn dochter van 5 kon het ook. (Ik had een NE hunter gemaakt voor haar en ze wou per se een tijger als pet, dus heb ik haar de kaart laten zien naar Durotar en gezegd "ga hem maar zelf halen". Toen ik een kwartiertje later kwam kijken zat ze al diep in de Barrens)
quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:39 schreef phileine het volgende:
boot naar Darkshore --> rennen naar Ashenvale --> Rennen naar Barrens--> Ratchett --> boot naar BB
best een stuk rennen, maar mijn dochter van 5 kon het ook. (Ik had een NE hunter gemaakt voor haar en ze wou per se een tijger als pet, dus heb ik haar de kaart laten zien naar Durotar en gezegd "ga hem maar zelf halen". Toen ik een kwartiertje later kwam kijken zat ze al diep in de Barrens)
Het lukte me niet.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:39 schreef phileine het volgende:
de game wordt pas echt leuk als je wat hoger level bent. Meeste "aktie" gebeurt nu in level 70-80. Een boost vind ik trouwens ontzettend saaiquote:Op zondag 27 september 2009 09:47 schreef Simsfan88 het volgende:
TVP, wat een verslavend spel zeg, ongelofelijk! Level 26 nu, gaat lekker. Guild member heeft me goed op weg geholpen, 50 gold en 4 x 20 slot bags gestuurd. Nu 4 dungeons gedaan, dat is zó gaaf, hij vooral en ik alles looten. WoW
Als je het nu al vet vind dan vind je de content op lvl 70-80 nog veel mooier.quote:Op zondag 27 september 2009 09:47 schreef Simsfan88 het volgende:
TVP, wat een verslavend spel zeg, ongelofelijk! Level 26 nu, gaat lekker. Guild member heeft me goed op weg geholpen, 50 gold en 4 x 20 slot bags gestuurd. Nu 4 dungeons gedaan, dat is zó gaaf, hij vooral en ik alles looten. WoW
Als je raid is DBM toch wel erg aan te raden.quote:Op zondag 27 september 2009 12:59 schreef phileine het volgende:
Verder moet ik even gaan ervaren waar ik op het moment nog behoefte aan heb.
jij gaat binnenkort je gebruikersnaam veranderen? :>quote:Op zondag 27 september 2009 09:47 schreef Simsfan88 het volgende:
Idd altijd ff updaten als je de melding krijgt gister ook opmerking tijdens de meet "you got a big fat blue text in your screen and a sound warning how the bloody hell can you ignore that and stay int he fire?!!!"quote:Op zondag 27 september 2009 13:42 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Als je raid is DBM toch wel erg aan te raden.
Gebruik zelf de ALZA ui heeel veel functionaliteit en maar 1MB in gebruik
Net ook de boel ff gecleaned.quote:Op zondag 27 september 2009 12:59 schreef phileine het volgende:
Ik heb net alles eruit geflikkerd want het was zo'n zooitje geworden, alles out of date enzo. En er zit ook wat nieuwe functionaliteit in sinds de laatste patch, waardoor ik sommige denk ik niet meer nodig heb. Dus ik ga weer fris beginnen.
Wat ik er nu op heb staan is:
- Auctioneer
- Titanpanel
- Prat 3.0
- ArkInventory (echt onmisbaar)
- Omen
- Brokerportals (voor m'n mage)
voor levelen/questen gebruik ik meestal tourguide met tomtom of Carbonite Quest. Verder moet ik even gaan ervaren waar ik op het moment nog behoefte aan heb. Mijn laptopje is niet meer zo jong, dus ik probeer het zo minimaal mogelijk te houden.
Daarom. Zelfs de (mini)bosses doe je met twee vingers in de neus. Alleen bij Nerub'enkan moet je even alles eromheen clearen, anders krijg je aardig wat adds op je dak.quote:Op zondag 27 september 2009 19:16 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon resetten en nog een keer proberen. Als je die key hebt voor de side entrance doe je dat in 10 minuten ofzo.
als je checked op http://wow-heroes.com/ kun je zien of je goed gegeared bent voor een raid. Het is moelijk te zeggen hoeveel dodge je nodig hebt omdat dit ook afhankelijk is van een healer. Laatst hadden wij een paar goede tanks, maar slackte de healers. Resultaat was dat we hard werden gewiped. Geld ook voor andersom. Wanneer een tank niet echt goed gegeared is moeten de healers grote heals geven.quote:Op maandag 28 september 2009 10:29 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hoeveel hp/armor/dodge heb je als tank nodig om die te doen?
Uberhandigquote:Op maandag 28 september 2009 11:14 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
als je checked op http://wow-heroes.com/ kun je zien of je goed gegeared bent voor een raid. Het is moelijk te zeggen hoeveel dodge je nodig hebt omdat dit ook afhankelijk is van een healer. Laatst hadden wij een paar goede tanks, maar slackte de healers. Resultaat was dat we hard werden gewiped. Geld ook voor andersom. Wanneer een tank niet echt goed gegeared is moeten de healers grote heals geven.
http://wow-heroes.com/index.php?zone=eu&server=Alonsus&name=shadinges
\quote:Op maandag 28 september 2009 11:31 schreef Blistering het volgende:
Wat voor scores halen jullie chars (mains) bij WoW-heroes?
Mijn main haalt 2835.
quote:Mijn main haalt 2835.
quote:Ik zal op 2600 zitten ofzo met m'n mage.
nou.. waar blijft de link dan? boven je naam staat "direct link".. als je die link hier kopieerdquote:2409 met mijn priest
wij hebben overal een oplossing voor:quote:Op maandag 28 september 2009 15:21 schreef ufopiloot het volgende:
http://wow-heroes.com/index.php?zone=eu&server=Trollbane&name=Trezorier
2366. Instance check: Alles groen tot en met Ulduar, en de instance waar ik iets aan heb zijn nog hoger.. Maar denk maar niet dat ik ooit in een groep kom zonder de achievementMaar als het goed is gaat de guild volgende week eindelijk eens een poging wagen. Alle emblem gear heb ik al bijna wel.
Vandaag. Als er genoeg mensen online zijnquote:Op maandag 28 september 2009 15:21 schreef ufopiloot het volgende:
http://wow-heroes.com/index.php?zone=eu&server=Trollbane&name=Trezorier
Maar als het goed is gaat de guild volgende week eindelijk eens een poging wagen. Alle emblem gear heb ik al bijna wel.
The Burning Crusade toch ook? Ten opzichte van de voorgangerquote:Op maandag 28 september 2009 17:15 schreef koffiegast het volgende:
"kijkt voor de grap is na een jaar naar stats van wow"
"2000 hier 2000 daar.."
wtf...
Wrath of the lich king heeft stats wel heel erg omhoog gegooid zeg
ik geil anders nog steeds op deze mace: http://www.wowhead.com/?item=46017quote:Op maandag 28 september 2009 17:24 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
The Burning Crusade toch ook? Ten opzichte van de voorganger.
In WOTLK zijn epics echter makkelijker te verkrijgen. Daar waar het in TBC al redelijk goed was wanneer je full epic rondliep zegt het paarse kleurtje nu een stuk minder en wil men nu vaak minimaal item lvl >200. Tenminste, dat idee heb ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |