Zo één heb ik voor de iPod nano, daar gaat de Hero niet in passen, omdat de aansluitings-ruimten dan niet op de goede plek zitten en omdat de nano een stuk smaller en platter is natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:11 schreef Schanulleke het volgende:
Ik gebruik ook niks, heb hem normaal gesproken gewoon in mijn broekzak zitten maar nu ik hem gebruik om mijn looproute te mappen e.d. wil ik in ieder geval voor het rennen wel iets van een hoesje daarvoor.
[ afbeelding ]
Zoiets, maar dan voor de Hero (of iets universeels in ieder geval)
Vendor lock-in bevalt mij niet. Dat Apple bepaalt dat je bepaalde applicaties wel of niet mag draaien omdat je er misschien een blog mee kan opzoeken waar misschien een stout woord op staat.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:52 schreef Pheno het volgende:
Ik ga deze discussie/ervaringen topic even volgen. Over een paar maanden moet ik een mobieltje kopen en ik twijfel tussen een Android en een iPhone (sue me).
Zoiets?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:26 schreef phluphy het volgende:
[..]
Zo één heb ik voor de iPod nano, daar gaat de Hero niet in passen, omdat de aansluitings-ruimten dan niet op de goede plek zitten en omdat de nano een stuk smaller en platter is natuurlijk.
Hm, zou wel tof zijn als er iets universeels zou zijn. Ik ga straks eens even googlen.
Ik ben er ook zuinig op, maar ik vind het bji een vrouw géén gezicht als er een telefoon in d'r broekzak zit.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:53 schreef -J-D- het volgende:
Ik gebruik geen hoesje en ben er gewoon zuinig op
Inderdaad. Wederom een voordeel voor jullie!! Maar toch heb ik geen last van penisnijd!quote:
Dan heb je die van mij nog niet gezien.. ehm ontopic dusquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:26 schreef phluphy het volgende:
[..]
Inderdaad. Wederom een voordeel voor jullie!! Maar toch heb ik geen last van penisnijd!
Ik heb vanmiddag bij Runnersworld in Haarlem een armband gekocht van Hillyquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:09 schreef phluphy het volgende:
1 universele, rest allemaal voor iPod, hier.
En op de betreffende koop pagina noemen ze 't koffer.Lijkt me niks.
Dramatisch!![]()
Ik citeer (wie weet ik niet): Een olifant heeft toch de dikste!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:41 schreef Karstman het volgende:
[..]
Dan heb je die van mij nog niet gezien.. ehm ontopic dus
Jammer, die sport applicaties zijn best fun, ehh handig!quote:Voor het sporten heb ik hem niet nodig want bij ons in de sportschool mag je je telefoon niet naar binnen nemen, helemaal top
Leuk dingetje wel, alleen jammer dat je 'm open moet maken om 'm te zien en te bedienen. Dus om de tijd te checken, door te spelen naar een ander nummer, het volume aan te passen en zo, moet ie er eerst (half?) uitgehaald worden, of zie ik dat verkeerd?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:18 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag bij Runnersworld in Haarlem een armband gekocht van Hilly
[ afbeelding ]
Maar dan lichtblauw.
Past de Hero precies in.
Dat zie je niet verkeerd. Misschien dat er nog wel een keer een betere komt maar na de schrik van gisteren wou ik in ieder geval een betere oplossing.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:35 schreef phluphy het volgende:
[..]
Leuk dingetje wel, alleen jammer dat je 'm open moet maken om 'm te zien en te bedienen. Dus om de tijd te checken, door te spelen naar een ander nummer, het volume aan te passen en zo, moet ie er eerst (half?) uitgehaald worden, of zie ik dat verkeerd?
Hmm welke gebruik je dan? Heb een beetje zitten zoeken en kan niet echt een handige voor mij vinden. Nu zitten m'n schema's gewoon in de sportschool apparaten dus hoef ik niet te veel na te denkenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:33 schreef phluphy het volgende:
Jammer, die sport applicaties zijn best fun, ehh handig!
Ik denk dat de mensen die een HTC Hero nemen om alleen mee te bellen wereldwijd op 1 hand te tellen zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:10 schreef Orbeatle het volgende:
Wat een gedoe over hardlopen, 't gaat hier om een telefoon hoor. Kende mee belle!.
Welke programma gebruik jij voor msn? eBuddy moet je gelijk weer een account voor aanmakenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:48 schreef Karstman het volgende:
Meh ik wordt toch nooit gebeld, gelukkig kan je er ook op MSN-en
Hi MSN, heeft wel een lelijke UIquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:12 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Welke programma gebruik jij voor msn? eBuddy moet je gelijk weer een account voor aanmaken.
?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:48 schreef Giester het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook een eigenaar ben van de HTC Hero. En desondanks alle positieve dingen die gezegd worden, ben ik het er over eens dat dat klopt. Ik ben zeer positief over deze telefoon. Je kan er alles mee. Zelf heb ik er een huis mee gebouwd en met de Android app, "i wish i was a phone" ben ik zelf nu ook in staat te wensen dat ik een telefoon was. Mocht dit anders blijken dan niet, maar vooralsnog wel.
+5 Herkenbaar en hoopgevend inzichtelijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:48 schreef Giester het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook een eigenaar ben van de HTC Hero. En desondanks alle positieve dingen die gezegd worden, ben ik het er over eens dat dat klopt. Ik ben zeer positief over deze telefoon. Je kan er alles mee. Zelf heb ik er een huis mee gebouwd en met de Android app, "i wish i was a phone" ben ik zelf nu ook in staat te wensen dat ik een telefoon was. Mocht dit anders blijken dan niet, maar vooralsnog wel.
Dat lijkt me de enige juiste reactie.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:16 schreef DennisMoore het volgende:
B
[..]
+5 Herkenbaar en hoopgevend inzichtelijk.
Zou je het willen vertalen voor de rest van ons?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:16 schreef DennisMoore het volgende:
B
[..]
+5 Herkenbaar en hoopgevend inzichtelijk.
Kan je aangeven welk deel van die lucide post je niet snapt?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:29 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Zou je het willen vertalen voor de rest van ons?
"Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook een eigenaar ben van de HTC Hero." Waarom zou hij dat niet eerlijk toegeven?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:41 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Kan je aangeven welk deel van die lucide post je niet snapt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:01 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
"Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook een eigenaar ben van de HTC Hero." Waarom zou hij dat niet eerlijk toegeven?Geen enkele reden en daarom zegt hij het dan ook eerlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what you make it.
Het is eerder een poging tot humor lijkt me. Vooral het stukje dat hij er een huis mee heeft gebouwd komt de geloofwaardigheid niet ten goede. Ik denk dat hij het 'smart' deel van de term 'smartphone' nog niet op waarde weet te schatten.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:19 schreef phluphy het volgende:
Het lijkt wel alsof het met een vertaalprogramma tot stand is gekomen!Ik vind het wel schattig!
Het is in elk geval heel positief, toch?
Ik gebruik inderdaad eBuddy, werkt prettig, ja je hebt een account nodig maar zo heel spannend is dat nou ook weer niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:12 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Welke programma gebruik jij voor msn? eBuddy moet je gelijk weer een account voor aanmaken.
Hmm net eBuddy geupdate maar zie niks over Hyves staan bij de accounts. Zal eens op de site kijken als ik weer thuis benquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:54 schreef Schanulleke het volgende:
Toevallig net dit berichtje binnen:
Nu ook Hyves chat op eBuddy. Dus MSN en Hyves buddies in 1 lijst!!! Try it now!! @www.ebuddy.com
Mooi om te horen dat er meer mensen te spreken zijn over de Hero en het aanbod op de Android Market. Persoonlijk vind ik het erg ver gaan om een huis te bouwen met je Hero, ik heb het zelf bij een beschaafde schuur gelaten omdat het anders zo patserig overkomt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:48 schreef Giester het volgende:
Helemaal mee eens. Ik heb nog de allereerste Hero, helaas niet 3D hologram dus. Maar desondanks toch alleraardigst. Ik ben vooral fan van de app: "Dikke ploerten doder" Ik heb alleen nog geen ploert gezien om op te testen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:02 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Mooi om te horen dat er meer mensen te spreken zijn over de Hero en het aanbod op de Android Market. Persoonlijk vind ik het erg ver gaan om een huis te bouwen met je Hero, ik heb het zelf bij een beschaafde schuur gelaten omdat het anders zo patserig overkomt.
Tevens heb ik nu ook de app "Beam me up Scotty" gedownload. Die doet precies niet wat de naam zou doen vermoeden. Hij beaamt Scotty namelijk nooit. Sterker nog, ze zijn het zeer vaak oneens.
Verder prima apparaatje. Altijd van 'n ouwe mens geweest, altijd binnen gestaan.
Ik raad hem eenieder aan.
Huhquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:29 schreef Giester het volgende:
..aangezien de HTC niet compatible is met Windows 3.11
Je moet interlocking handshake aanzetten. En vergeet je kernel niet de debuggen. Een beetje olie doet wonderen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Huh? Ik draai gewoon Windows 3.11 for Workgroups native op de HTC Hero. Krijg alleen bluetooth file transfer nog niet goed werkend...
Ik heb wel de nieuwe versie van "Holodeck" gedowned. Die is pas chill.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:50 schreef DennisMoore het volgende:
Hebben jullie de Türing-app al geïnstalleerd? Als je die app download (is gratis), dan kun je je Hero laten slagen voor de Türing-test.
Zo ben ik vanmorgen alleen maar naar m'n werk gegaan om m'n Hero op m'n bureau te leggen, en de rest van de dag heb ik gewoon lekker thuis gezeten. Niemand die het verschil heeft gemerkt.
Met de volgende update belt ie zelf een taxi enzo, kun je gewoon uitslapen. Maar die wordt pas eind 1e kwartaal 2010 verwacht... bah, waarom moet dat zolang duren.
De Hero.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:42 schreef BluesRebel het volgende:
Türing? Holodeck? Torrents? Waar gaat het in dit topic over?
Hoezo? Het gaat hier toch over de HTC Hero? We lieten ons enkel enigszins meevoeren in de discussie, maar ik zou het absoluut niet als ONZ bestempelen.quote:
Ik neem aan dat je Turing bedoelt ...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:50 schreef DennisMoore het volgende:
Hebben jullie de Türing-app al geïnstalleerd? Als je die app download (is gratis), dan kun je je Hero laten slagen voor de Türing-test.
Zo ben ik vanmorgen alleen maar naar m'n werk gegaan om m'n Hero op m'n bureau te leggen, en de rest van de dag heb ik gewoon lekker thuis gezeten. Niemand die het verschil heeft gemerkt.
Met de volgende update belt ie zelf een taxi enzo, kun je gewoon uitslapen. Maar die wordt pas eind 1e kwartaal 2010 verwacht... bah, waarom moet dat zolang duren.
Op 't verkeerde been gezet door de NL uitspraak Tuuuring ipv Toeringquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:09 schreef gday het volgende:
Ik neem aan dat je Turing bedoelt ...Alan Turing was geen Duitser hè!
kan prima, zolang je maar thuis blijftquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:51 schreef Carmennn het volgende:
Hoi allemaal, de postbode kan nu ieder moment mijn nieuwe hero komen brengenHelaas is mijn nieuwe abonnement met onbeperkt internet nog niet ingegaan. Ik heb hier wel wifi. Kan ik mijn nieuwe telefoon straks aanzetten zonder dat hij mobiel internet gebruikt en al mijn prepay tegoed in een keer op is? Of kan ik beter even wachten?
Ja dat kan, je kunt mobiel netwerk uitzetten, door de knop met het 'neergelegde telefoontje' helemaal rechts, even vast te houden.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:51 schreef Carmennn het volgende:
Hoi allemaal, de postbode kan nu ieder moment mijn nieuwe hero komen brengenHelaas is mijn nieuwe abonnement met onbeperkt internet nog niet ingegaan. Ik heb hier wel wifi. Kan ik mijn nieuwe telefoon straks aanzetten zonder dat hij mobiel internet gebruikt en al mijn prepay tegoed in een keer op is? Of kan ik beter even wachten?
Klopt ja. Een veelgebruikte modus door mij.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:53 schreef Giester het volgende:
Je kunt ook 2 vingers op het beeldschermpje leggen en die erop houden totdat de "Dit wordt vervelend modus" ingeschakeld is. Werkt altijd. Je kunt trouwens met de Hero ook iemand tegen zn kop aan zeiken. Maar dat kan ook zonder Hero. De keuze is aan jou.
Beste man, hebben wij het hier nou over de HTC Hero of niet? Anders ben je wel een beetje offtopic bezig.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:56 schreef Incolumis het volgende:
ik weet niet of je grappig probeert te zijn maar het slaat werkelijk nergens op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |