kan prima, zolang je maar thuis blijftquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:51 schreef Carmennn het volgende:
Hoi allemaal, de postbode kan nu ieder moment mijn nieuwe hero komen brengenHelaas is mijn nieuwe abonnement met onbeperkt internet nog niet ingegaan. Ik heb hier wel wifi. Kan ik mijn nieuwe telefoon straks aanzetten zonder dat hij mobiel internet gebruikt en al mijn prepay tegoed in een keer op is? Of kan ik beter even wachten?
Ja dat kan, je kunt mobiel netwerk uitzetten, door de knop met het 'neergelegde telefoontje' helemaal rechts, even vast te houden.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:51 schreef Carmennn het volgende:
Hoi allemaal, de postbode kan nu ieder moment mijn nieuwe hero komen brengenHelaas is mijn nieuwe abonnement met onbeperkt internet nog niet ingegaan. Ik heb hier wel wifi. Kan ik mijn nieuwe telefoon straks aanzetten zonder dat hij mobiel internet gebruikt en al mijn prepay tegoed in een keer op is? Of kan ik beter even wachten?
Klopt ja. Een veelgebruikte modus door mij.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:53 schreef Giester het volgende:
Je kunt ook 2 vingers op het beeldschermpje leggen en die erop houden totdat de "Dit wordt vervelend modus" ingeschakeld is. Werkt altijd. Je kunt trouwens met de Hero ook iemand tegen zn kop aan zeiken. Maar dat kan ook zonder Hero. De keuze is aan jou.
Beste man, hebben wij het hier nou over de HTC Hero of niet? Anders ben je wel een beetje offtopic bezig.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:56 schreef Incolumis het volgende:
ik weet niet of je grappig probeert te zijn maar het slaat werkelijk nergens op
Neen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:38 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Dat dus.
Heeft iemand anders trouwens ook vaak dat Market errors geeft?
Beste: swipe naar een schermpje met ruimte.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:51 schreef Carmennn het volgende:
Het is aangetoond dat mensen een grotere neiging hebben om negatieve ervaringen te delen dan positieve. Verwacht dus weinig posts in dit topicquote:
Wat ik vrij irritant vind is dat ik niet alle apps kan vinden. Zo moet er een last.fm app zijn en bejeweled. Geen van beiden zie ik op market staanquote:Op maandag 26 oktober 2009 09:38 schreef Orbeatle het volgende:
Ik zit er ook op te wachten.
Evenals een andere betaalmethode in de market. Als je geen creditcard hebt ben je nu gewoon screwed als je betaalapps wilt installeren. Beetje jammer.
Die last.fm app heb ik via een andere website gevonden. http://www.csmarshal.com/tag/lastfm-apk/quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:42 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Wat ik vrij irritant vind is dat ik niet alle apps kan vinden. Zo moet er een last.fm app zijn en bejeweled. Geen van beiden zie ik op market staan.
Bejeweled heet volgens mij jewellust.quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:42 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Wat ik vrij irritant vind is dat ik niet alle apps kan vinden. Zo moet er een last.fm app zijn en bejeweled. Geen van beiden zie ik op market staan.
Alastfm is een app op de market. Welliswaar een KUTapplicatie, maar je kan er wel mee naar LastFM luisterenquote:Op maandag 26 oktober 2009 09:54 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Die last.fm app heb ik via een andere website gevonden. http://www.csmarshal.com/tag/lastfm-apk/
Die is alleen handig als je je geluisterde muziek wil scrobbelen naar je last.fm profiel, want de radio zenders werken niet in Nederland. Dat is de reden dat-ie hier op de market ook niet te vinden is.
Waarom werkt ie niet in Nederland? Thanks voor de linkquote:Op maandag 26 oktober 2009 09:54 schreef Orbeatle het volgende:
Die last.fm app heb ik via een andere website gevonden. http://www.csmarshal.com/tag/lastfm-apk/
Die is alleen handig als je je geluisterde muziek wil scrobbelen naar je last.fm profiel, want de radio zenders werken niet in Nederland. Dat is de reden dat-ie hier op de market ook niet te vinden is.
Ah die was ik idd wel tegengekomenquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:17 schreef Angelfrouk het volgende:
Bejeweled heet volgens mij jewellust.
Misschien is er ook nog een andere versie, maar jewellust is eigenlijk net zo leuk als bejwelled die ik op de gewone pc heb.
uitzendrechten enzoquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:24 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Waarom werkt ie niet in Nederland? Thanks voor de link.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |