abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73948093
Hoi allemaal, de postbode kan nu ieder moment mijn nieuwe hero komen brengen Helaas is mijn nieuwe abonnement met onbeperkt internet nog niet ingegaan. Ik heb hier wel wifi. Kan ik mijn nieuwe telefoon straks aanzetten zonder dat hij mobiel internet gebruikt en al mijn prepay tegoed in een keer op is? Of kan ik beter even wachten?
pi_73948150
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 13:51 schreef Carmennn het volgende:
Hoi allemaal, de postbode kan nu ieder moment mijn nieuwe hero komen brengen Helaas is mijn nieuwe abonnement met onbeperkt internet nog niet ingegaan. Ik heb hier wel wifi. Kan ik mijn nieuwe telefoon straks aanzetten zonder dat hij mobiel internet gebruikt en al mijn prepay tegoed in een keer op is? Of kan ik beter even wachten?
kan prima, zolang je maar thuis blijft
je kunt mobiel internet ook uitzetten bbtw
pi_73948179
quote:
Ja dat kan, je kunt mobiel netwerk uitzetten, door de knop met het 'neergelegde telefoontje' helemaal rechts, even vast te houden.

Je krijgt dan een menu, waarin je mobiel netwerk kunt uitzetten.
pi_73948573
Ok, gelukkig! Bedankt allebei.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 15:53:50 #205
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_73952775
Je kunt ook 2 vingers op het beeldschermpje leggen en die erop houden totdat de "Dit wordt vervelend modus" ingeschakeld is. Werkt altijd. Je kunt trouwens met de Hero ook iemand tegen zn kop aan zeiken. Maar dat kan ook zonder Hero. De keuze is aan jou.
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_73952857
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 15:53 schreef Giester het volgende:
Je kunt ook 2 vingers op het beeldschermpje leggen en die erop houden totdat de "Dit wordt vervelend modus" ingeschakeld is. Werkt altijd. Je kunt trouwens met de Hero ook iemand tegen zn kop aan zeiken. Maar dat kan ook zonder Hero. De keuze is aan jou.
Klopt ja. Een veelgebruikte modus door mij.
Die maakt het tevens mogelijk om de "Dit is echt gruwelijk irritant modus" te activeren. Dan wordt je HTC een vrouw.
pi_73952888
ik weet niet of je grappig probeert te zijn maar het slaat werkelijk nergens op
  donderdag 22 oktober 2009 @ 16:01:40 #208
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_73953061
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 15:56 schreef Incolumis het volgende:
ik weet niet of je grappig probeert te zijn maar het slaat werkelijk nergens op
Beste man, hebben wij het hier nou over de HTC Hero of niet? Anders ben je wel een beetje offtopic bezig.
Graag wil ik je verzoeken ontopic te blijven en anders te gaan posten in ONZ.

Dank je.
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_73953306
Jaja, grappen moet je nooit uitmelken natuurlijk.

On-topic aub.
pi_73954147
Mits het goede grappen zijn.

Maar, de HTC Hero is leuk hoor. Touch screen enzo.
pi_73954419
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 16:08 schreef DennisMoore het volgende:
On-topic aub.
Dat dus .

Heeft iemand anders trouwens ook vaak dat Market errors geeft?
pi_73954635
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 16:38 schreef Mordreth het volgende:

[..]

Dat dus .

Heeft iemand anders trouwens ook vaak dat Market errors geeft?
Neen.
Wat voor errors.
pi_73962066
quote:
Beste: swipe naar een schermpje met ruimte.
Tik de '+' aan. Kies HTC-widget, Instellingen, Mobiel Internet.
Krijg je een schakelaar-widget waarmee je mobiel internet direct vanaf het hoofdscherm aan of uit kunt zetten.
pi_74053255
Waarom is dit topic zo dood?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zondag 25 oktober 2009 @ 20:23:12 #215
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_74054236
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 20:03 schreef -J-D- het volgende:
Het is aangetoond dat mensen een grotere neiging hebben om negatieve ervaringen te delen dan positieve. Verwacht dus weinig posts in dit topic
Life is what you make it.
  zondag 25 oktober 2009 @ 20:27:31 #216
189961 ex
aperture science
pi_74054421
Ik wil toch graag Donut op me Hero.. Heb het nu op me G1 en sommige dingen zijn echt relaxed, zoals het uiterlijk van de nieuwe market, en de batterij info..

Ben alleen bang dat htc 1.6 over gaat slaan omdat 2.0 ook niet meer zo lang kan duren
The cake is a lie!
pi_74069338
Ik zit er ook op te wachten.

Evenals een andere betaalmethode in de market. Als je geen creditcard hebt ben je nu gewoon screwed als je betaalapps wilt installeren. Beetje jammer.
pi_74069430
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 09:38 schreef Orbeatle het volgende:
Ik zit er ook op te wachten.

Evenals een andere betaalmethode in de market. Als je geen creditcard hebt ben je nu gewoon screwed als je betaalapps wilt installeren. Beetje jammer.
Wat ik vrij irritant vind is dat ik niet alle apps kan vinden. Zo moet er een last.fm app zijn en bejeweled. Geen van beiden zie ik op market staan .
pi_74069660
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 09:42 schreef Mordreth het volgende:

[..]

Wat ik vrij irritant vind is dat ik niet alle apps kan vinden. Zo moet er een last.fm app zijn en bejeweled. Geen van beiden zie ik op market staan .
Die last.fm app heb ik via een andere website gevonden. http://www.csmarshal.com/tag/lastfm-apk/
Die is alleen handig als je je geluisterde muziek wil scrobbelen naar je last.fm profiel, want de radio zenders werken niet in Nederland. Dat is de reden dat-ie hier op de market ook niet te vinden is.
pi_74070176
quote:

[..]

Bejeweled heet volgens mij jewellust.
Misschien is er ook nog een andere versie, maar jewellust is eigenlijk net zo leuk als bejwelled die ik op de gewone pc heb.
pi_74070245
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 09:54 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Die last.fm app heb ik via een andere website gevonden. http://www.csmarshal.com/tag/lastfm-apk/
Die is alleen handig als je je geluisterde muziek wil scrobbelen naar je last.fm profiel, want de radio zenders werken niet in Nederland. Dat is de reden dat-ie hier op de market ook niet te vinden is.
Alastfm is een app op de market. Welliswaar een KUTapplicatie, maar je kan er wel mee naar LastFM luisteren
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_74070791
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 10:20 schreef dramatiek het volgende:

[..]

Welliswaar een KUTapplicatie
Genoeg reden om 'm niet te installeren denk ik dan.
pi_74072049
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 09:54 schreef Orbeatle het volgende:
Waarom werkt ie niet in Nederland? Thanks voor de link .
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 10:17 schreef Angelfrouk het volgende:
Bejeweled heet volgens mij jewellust.
Misschien is er ook nog een andere versie, maar jewellust is eigenlijk net zo leuk als bejwelled die ik op de gewone pc heb.
Ah die was ik idd wel tegengekomen . Gaan we die eens proberen .
pi_74072083
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 11:24 schreef Mordreth het volgende:

[..]

Waarom werkt ie niet in Nederland? Thanks voor de link .
uitzendrechten enzo
pi_74072560
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 11:25 schreef Incolumis het volgende:

[..]

uitzendrechten enzo
Precies.

Volgens mij werkt het wel als je via wifi verbonden bent.
pi_74072656
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 10:42 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Genoeg reden om 'm niet te installeren denk ik dan.
Beter een kutapplicatie dan geen applicatie lijkt me. ALstfm Player wil wel eens crashen. Als je het geduld kan opbrengen om 3-4 keer per uur de zaak opnieuw te starten dan is het een goede applicatie.Ik gebruik die player om milieutechnische redenen. Laptop gebruikt veel meer energie als die hero. Dat scheelt dus.
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
  maandag 26 oktober 2009 @ 14:31:45 #227
10710 gday
propria cures
pi_74077660
quote:

[..]

Installeer MarketEnabler eens en stel in dat je T-Mobile US wilt faken. Dan vind je dat soort apps wel terug in je Market.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_74085353
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 20:03 schreef -J-D- het volgende:

Omdat het meeste in 't Android-topic thuishoort .
pi_74178320
quote:
http://www.androidplanet.nl/3683/htc-geeft-broncode-voor-htc-hero-vrij/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=htc-geeft-broncode-voor-htc-hero-vrij

HTC heeft via de website de broncode voor de gemodificeerde Android-kernel vrijgegeven. Dit gebeurde onder druk van gebruikers, die de fabrikant erop wezen dat volgens de GPL-licentie de broncode vrij beschikbaar moet zijn.
Wat zou dit gaan opleveren ?
pi_74182520
TVP, ik mag binnenkort weer voor een nieuwe mobiel, en dit is wel een van mijn grote favorieten!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_74184739
Zeg er viel mij niet iets op. Ik zat even te bellen, best lang voor mijn doen, 20 minuten ofzo en het viel me op dat de achterkant best warm werd. Iemand anders hier ervaring mee? Moet ik gaan vrezen voor een smeltende Hero?
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_74185824
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:28 schreef Karstman het volgende:
Zeg er viel mij niet iets op. Ik zat even te bellen, best lang voor mijn doen, 20 minuten ofzo en het viel me op dat de achterkant best warm werd. Iemand anders hier ervaring mee? Moet ik gaan vrezen voor een smeltende Hero?
ja heeft de Hero nogal last van, ook met opladen
  donderdag 29 oktober 2009 @ 14:09:50 #233
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_74186415
Sinds vorige week heeft mijn telefoon helemaal niet meer aangegeven dat ik in Duitsland 'zat'. De plaatsbepaling wordt langzaamaan weer steeds accurater, hij plaatst me nu al in het dorp in plaats van in de buitendijkse velden. Blijft wel heel vaag dat dit zo heeft kunnen gebeuren.
Life is what you make it.
pi_74189608
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:28 schreef Karstman het volgende:
Nee hij pas zich dan automatisch aan. Als je lang genoeg belt smelt de telefoon samen met je oor en heb je geen apart toestel meer! .
pi_74192422
Kan er een modje alle onzinreacties weghalen? Dat maakt het misschien een wat zinniger topic. Gek genoeg zijn er nog steeds mensen hier die gewoon op zoek zijn naar informatie, of die vragen hebben... Waarom moet dat steeds afgezeken worden?
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_74192742
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 16:42 schreef Pandora73 het volgende:
Kan er een modje alle onzinreacties weghalen? Dat maakt het misschien een wat zinniger topic. Gek genoeg zijn er nog steeds mensen hier die gewoon op zoek zijn naar informatie, of die vragen hebben... Waarom moet dat steeds afgezeken worden?
Laatste 50 reacties is er geen onzin meer toch?

OT:
android 2.0 komt er ook voor de Hero .
check: http://twitter.com/htc/statuses/5243593307
quote:
The rumors are true! Hero will be getting an Eclair update. We ask for your patience as we update Sense for the fancy new Android OS.
pi_74192837
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 16:49 schreef Mordreth het volgende:

[..]

OT:
android 2.0 komt er ook voor de Hero .
check: http://twitter.com/htc/statuses/5243593307
[..]
't Zal tijd worden.
Cool story, Hansel.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 16:51:45 #238
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_74192880
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 16:49 schreef Mordreth het volgende:

[..]

Post #234 is niet echt serieus, dacht ik! Maar goed, van hem kennen we deze 'humor' al.
Ik negeer het gewoon.
... ♥ ik mis je ♥
pi_74195472
Fijn dat mensen hier ook humor kunnen waarderen op z'n tijd . Ongelooflijk. Alsof we hier een bloedserieuze zaak bespreken waarbij het echt niet getolereerd is om grapjes te maken. Kom op zeg...

In ieder geval, om on-topic te blijven (anders gaan er weer mensen huilen), ik hoop dat die 2.0 snel komt!
Ik ben nu al uitgekeken op m'n Hero .
pi_74197543
Ach laat ik zeggen dat ik me net aan het verdiepen ben in Android en de HTC Hero, en dan is het reuze irritant als je in drie topics zo veel onzin tegenkomt. Oke, dat de laatste 50 posts wel serieus zijn mag waar zijn, maar als je gewoon de moeite neemt om voordat je ergens reageert, het hele topic en het voorgaande (want nog zeer recente) topic door te lezen, dan is het gewoon erg flauw.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_74197574
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 18:06 schreef Orbeatle het volgende:
Fijn dat mensen hier ook humor kunnen waarderen op z'n tijd . Ongelooflijk. Alsof we hier een bloedserieuze zaak bespreken waarbij het echt niet getolereerd is om grapjes te maken. Kom op zeg...

In ieder geval, om on-topic te blijven (anders gaan er weer mensen huilen), ik hoop dat die 2.0 snel komt!
Ik ben nu al uitgekeken op m'n Hero .
Laat het dan ook goede humor zijn
pi_74199027
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 19:12 schreef Pandora73 het volgende:
Ach laat ik zeggen dat ik me net aan het verdiepen ben in Android en de HTC Hero, en dan is het reuze irritant als je in drie topics zo veel onzin tegenkomt. Oke, dat de laatste 50 posts wel serieus zijn mag waar zijn, maar als je gewoon de moeite neemt om voordat je ergens reageert, het hele topic en het voorgaande (want nog zeer recente) topic door te lezen, dan is het gewoon erg flauw.
"Zoveel onzin"... Ik heb ze voor de aardigheid even nageteld. Ik heb 7 keer een "onzin" post gedaan in dit topic.
Als je je daaraan stoort ben je mijns inziens wel erg zielig.
En in de andere topics heb ik niet eens gepost dus wat zit je dan te miepen joh .
Ga gewoon die telefoon halen want hij is de shit, en Android is relaxed.
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 19:13 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Laat het dan ook goede humor zijn
Prima. De volgende keer zal ik Seth Gaaikema quoten voor de saaie tjoeperts onder ons. .
  donderdag 29 oktober 2009 @ 20:12:55 #243
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_74199750
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 12:12 schreef Mordreth het volgende:

[..]

Welke programma gebruik jij voor msn? eBuddy moet je gelijk weer een account voor aanmaken .
Meebo, vind ik echt veel fijner dan eBuddy en je hoeft ook geen account aan te maken. Gebruik het voor Gtalk, MSN en Facebook chat, ideaal .

Nog altijd blij met mijn Hero en met de background app kan ik mijn Hero er elke dag anders uit laten zien. Benieuwd naar de 2.0 update en of dat makkelijk gaat met Mac... Moet de ROM update ook nog steeds fixen .
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_74199778
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 20:12 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

Meebo, vind ik echt veel fijner dan eBuddy en je hoeft ook geen account aan te maken. Gebruik het voor Gtalk, MSN en Facebook chat, ideaal .

Nog altijd blij met mijn Hero en met de background app kan ik mijn Hero er elke dag anders uit laten zien. Benieuwd naar de 2.0 update en of dat makkelijk gaat met Mac... Moet de ROM update ook nog steeds fixen .
Ik gebruik Hi MSN, die is ook aan te raden als msn messenger. Ziet er niet uit, maar is wel functioneel.
pi_74199945
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 20:13 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Ik gebruik Hi MSN, die is ook aan te raden als msn messenger. Ziet er niet uit, maar is wel functioneel.
Idd.. inloggen is trouwens wel traag. Maar verder werkt ie soepel
  donderdag 29 oktober 2009 @ 20:18:53 #246
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_74200007
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 20:17 schreef Mordreth het volgende:

[..]

Klinkt zomaar eens alsof het alleen voor MSN is? Gebruik ook graag Gtalk en Facebook chat (MSN zooo 2001 )
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_74200548
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 20:17 schreef Mordreth het volgende:

[..]

Inloggen traag? Hmm, totaaaal geen last van. Duurt bij mij misschien 3 seconden.
pi_74205679
Hoe lang duurt het bij jullie om in Streetview door een straat te klikken? Dus van pijltje naar pijltje?
pi_74205875
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 19:52 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

"Zoveel onzin"... Ik heb ze voor de aardigheid even nageteld. Ik heb 7 keer een "onzin" post gedaan in dit topic.
Als je je daaraan stoort ben je mijns inziens wel erg zielig.
En in de andere topics heb ik niet eens gepost dus wat zit je dan te miepen joh .
Ga gewoon die telefoon halen want hij is de shit, en Android is relaxed.
Ik heb het niet specifiek over jou, maar wel over bepaalde dialogen die er plaats vonden, waar jij kennelijk ook aan mee deed. En dan zijn het wel degelijk meer dan 7 posts, en als je in een kwartier drie topics leest op zoek naar informatie, valt dat gewoon wel op.
Maar nogmaals, het was niet specifiek alleen tegen jou. Oke? Peace man.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_74205941
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 22:30 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

Ik heb het niet specifiek over jou, maar wel over bepaalde dialogen die er plaats vonden, waar jij kennelijk ook aan mee deed. En dan zijn het wel degelijk meer dan 7 posts, en als je in een kwartier drie topics leest op zoek naar informatie, valt dat gewoon wel op.
Maar nogmaals, het was niet specifiek alleen tegen jou. Oke? Peace man.
Als je een modje moet hebben kan je het beste hier Het grote Digital Corner FB topic een berichtje plaatsen of anders een TR doen . Bereik je meer mee dan hier ook nog even verder offtopic erop door te gaan .
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 20:30 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Inloggen traag? Hmm, totaaaal geen last van. Duurt bij mij misschien 3 seconden.
Weird.. ben hier zo een halve minuut verder .
Heb trouwens deze vandaag binnen gekregen. Zeker een aanrader .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')